Blog

>> EseménySeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-09-17

Egy gyönyrű 164 Supert csinosít a jövőben, melynek még a motorja is tisztességes: 3.0 V6 24V- jó, hogy vannak még lánglelkű Alfások, mint Ádám:)

 
>> Egyébystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2008-09-16

Nem örülök... Éjjel a szakadó esőben valaminek nekimentem a felnivel. Fogalmam sincs, hogy mi volt az, de ütött. Vizes volt az út, tócsák, stb, nem láttam semmit. Dia ült mellettem, Ő is az utat nézte, de Ő sem látott semmit. Lehetett egy rossz csatornafedél, vagy ki tudja...? A jobb első felnim sérült meg, de szerencsére a gumi nem. Pár centi hosszan lejött a színterezés. Nem szép... :-(

>> SzervizLumpi // Alfa 166 2.4 JTD // 2008-09-16

Ma kivettuk a helyérol az ics-t mert kellet az serial numberja... egyébként nulla perc alatt ki lehet venni.

 
>> SzervizLumpi // Alfa 166 2.4 JTD // 2008-09-16

Egy alfa szervizben dolgozo muki garázsába hordom mostantol a kocsit.
O csereberéli meg javítja a kocsit. Az elso nagyszervízben olajcsere,olajfilter,uzemanyagfilter,levego filter,klimafilter,vezérszíj,valami szabadon futo vagy mi,mind két szíj feszítoje és vizpumpa volt cserélve. Shell helix turbo dizelt kapot a verda. Ez mind 8000sk-volt olaj nélkul,mert azt szereztem ingyen. Abbol a 8rugobol 7rugo volt az alkatrész és 1et kért a szerelo. Ugyes és jo arc amugy.
MIndent szlovák koronában írok. 1SK=7.5FT

 
>> Szerviztipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2008-09-16

Egy jelentősebb összegbe került ma is a hátsó futómű rendbetétele - és még nincs vége...
Stabilizátor, kereszttartók, lengőkar-összekötők lettek átszilenteztetve. Sokkal erősebb gumit kapnak a gyárinál, így jó ideig nem lesz velük gond. Érezhetően masszívabb a hátulja, DE még kell rá költeni... :(
Valóban a hátsó futómű a leggyengébb láncszem a 166-nál, ezt tapasztalhatom a saját bőrömön/családi büdzsénken.

DE EGYSZER AZÉRT IS HIBÁTLAN LESZ!!! :)

>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2008-09-16

Sajnos ki kellett vennem a kilóméterórát, és a vezetékeket is lekötöttem róla. Miközben szereltem egy másodpercre véletlenül gyújtásra raktam, ez elég is volt hogy világítson a légzsák visszajelzője. Szerencsére Csőri volt olyan rendes, hogy azonnal fogadott, és kiütötte a hibakódot. Én meg voltam olyan idióta, hogy nem vettem el elég intenzíven a lábam a gázról időben, így ez volt a történelem legdrágább hibakód kiütése. Olyan 90000 Ft-ra számítok. Pedig fékeztem is :))

 
>> Tuning és extraPeterW (wares) // Alfa 145 1.4 Boxer // 2008-09-16

Na kesz lett a flockolas. Minden muanyag belso flockbevonatot kapott.:))
Mar "csak" ossze kellene rakni. Egyedul a teto lett bor, azt en kovettem el:)
Kepek hamarosan...

Mivel szeretném kivinni magammal, kinti használatra a kis szajhát ezért gondoltam költök rá egy kicsit, nehogy aztán hisztis legyen. :)
Cserélve:
- kipu katalizátortól végig gyárinak tűnőre (utángyártott), mert túl hangos lenne a hosszú útra, meg nem tom mit szólnának a poliziák meg a carabinierók hozzá, nem beszélve a szomszédokról :) letisztítva és festve ZARA
- hátsó motortartó bak BIRTH
- motor kitámasztó kar ellenoldali szilent BIRTH
- egy benyacső (fáradt volt)
- hátsó féktárcsák FERRODO
- hátsó fékbetétek JURID
- hátsó lengéscsillapítók COFAP
- hátsó rugók ROC
- óra egység, de sajnos a V6-é nem teljesen passzol, mert a fordulatszámmérő kevesebbet mutat mint kellene
Valamint a hátsó fékszerelés közben kiderült, h a hátsó fékeim jó ideje nem igazán fogtak mivel a fékerőszabályzó rugója laza volt és ennek eredményeképpen mind2 oldalon 1-1 csúszka berohadt, de most már az is rendben, fog a hátsó is, ahogy kell. :)

>> Szervizcseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2008-11-13

Sorra került az első féktárcsák ill. betétek cseréje is, egy "kicsit" kopottak voltak:( de legalább mostmár a csikorgás is megszünt; ja és egy újabb kopogás elhárítva a bal első stab. kar is cserélve lett:) most szép csendes ami egy dieseltől elvárható:)
146200 km

>> SzervizÁkos // Alfa 166 2,4 20V JTD M-JET // 2008-09-15

két hátsó alsó lengőkar