Blog
Na a mai nap eljutottam odáig, hogy ezután már csak összefelé kell szerelnem, meg mosogatni ezerrel. :))))
A dolog úgy kezdődött hogy egyik pillanatról a másikra megállt a fűtőmotor! Pérsze 40 fok és klíma közben. Hazaérve szétbombáz mindent és kideriteni mi is a bajság. Rájöttem a hiba okára. Hála az égnek még nagy költség sem volt. Kicseréltem és egy ketó háom múkodj!
Probát tettem a hozzám közeli(150km) egyetlen skóciai drag pályán.
Most egyedül mentem igy nem volt se fényképezés se videó. Elözetesen nem gondoltam volna hogy ekkora érdeklödés lesz, mivel egyidőben volt a gyorsulás az Edinburgh-i Fast and Modified tuning show-val. Különösen az én kategóriám volt telitett:( Volt 6-7 subaru, 3-4 evo, rx-7, lotus elise, miegymás az érdekesebbek közül. Motoros futott 9-es időt, autótól a legjobb 11-es idő volt amit láttam(de a legtöbb időt én is sorbanállással töltöttem:)))).
Reccsengetős váltóm potenciális utódja megérkezett, persze csak akkor kerül beépítésre ha muszáj lesz :) Zoli155 Cartárs rengeteg jót mondott róla.
Reccsengetős váltóm potenciális utódja megérkezett, persze csak akkor kerül beépítésre ha muszáj lesz :) Zoli155 Cartárs rengeteg jót mondott róla.
2008. július 12.
2008 julius 18-án már mivel összeszoktunk a géppel, gondoltam akkor teszteljünk, és 210km/h-ig mentünk, de ő volt a bátrabb, tovább nem mertem nyomni neki, de már ez is libabőr gerjesztő volt :)
2008 julius 19-án egy idős bácsi belénk koppant balrol, de törölköző megoldotta a problémát a helyszinen, hála égnek megúszta a kicsike.
Ma kiugrott a motor a helyéről, és az előzetes vélemények szerint nem kell hüvely-dugó cserén gondolkodnom. (Hurrá!) :)))
A henger falai teljesen simák, és semmi vállat nem érezni ujjal rajtuk. Persze azért még megmérem mikrométerrel is. A hengerfej viszont gyanús. Igen sok sz@r rakódott le a kipufogó szelepekre.
5
468