Blog
Első úton épp kezdtem még jobban beleszeretni a gépbe és miközben 120nál a kormányt simogattam az isztriai kanyarban, a horvát rendőr elém ugrott. Szerencsés ember, mert meg tudtam állni előtte pár centivel... adott egy számlát a szerelemről :(

Átpakolásztam a szolgálati pözsómból a szükséges menetfelszerelést: vizek, autórádió, szerszámok, szerszámos rekesz, rongyok, elsősegély láda, stb.
Az elakadás jelző háromszög maradt (ez is olasz design), pedig úgy sincs rá szükség... jó lesz, ha valakinek segítenem kell...

Húztam rá homasitás, színben passzoló szövetzacsit, gusztustalan volt a műanyag alapgomb. Ez nem Skoda :)
A gyári Alfa jeles gombra majd karácsony környékén kerítek sort, 35ezer az ára, majd fűzök gyöngyből ajándékokat a családnak...

E korábbi tulaj nem fordított rájuk túl nagy figyelmet, vagy 8-10 izzót kellett kicserélni. Pedig fény nélkül még az Eiffel torony sem az igazi :)
A kék rendszámvilágítást már lefilozofáltam magammal: azt már csak akkor látja a rendőr, amikor elindultam, akkor meg már csak alig-alig.
ugyan nem jött el az ideje, de jó hogy leeresztettük, mert nem volt szép színe :(
Az előző tulaj belement valami állat nagy gödörbe, nem is volt neki való ez a gép...
P6000est akartam venni, de ez jutott :(
Aztán jött a teszt: mégsem teszek rá 215öst :)

Ma sikeres vizsgát tett a kicsike! "egyéb problémáját nem nézve" tökéletes műszaki állapotban van a kézifék nem volt elegendő csak! még jó hogy nem is használom!:)
Már régóta szerettem volna berakni a garázsba a gépjárgányt:) De ahhoz először meg kellett szüntetni a bútor és kacat raktárt!! Úgy gondoltam, hogy ez a mai nap tökéletes lesz rá:) Neki is álltam!Igaz, hogy délután 2től este 9ig takarítottam/szortíroztam, de megérte a fáradságot!!!!Az Én kicsikém végre tető alatt van:) Úgyhogy a mai naptól elmondható, hogy garázsban tartott:)P:)