Blog
Ismét ellátogattam Viharsarki barátaimhoz Szarvasra. pe-Ti és Hupikék cartárs nagyon kitett magáért! A tali nagyon tutira sikerült! :)))))
A gyülekező és közös autómustra után konvojban végignyomultunk a városon, a buli helyszínére. A szálláshelyek elfoglalása {és nagy ágynemű huzatkereső és pókírtó expedíció :))) } után közös fotózkodás az Alfákkal, majd buli ezerrel. Volt sütés (köszönet érte Hédinek és Viktornak), zene és tánc, no meg pálinka borsodi bivaly módra! :)))))
Itt is köszönet a csodalámpáért! Nagy meglepetést és örömet szereztek vele! Nagyon vigyázok rá, sokat jelent nekem!
Újra láthattam a kedves arcokat, bulizhattam a barátokkal és új barátokat is megismerhettem!
Úgy érzem második otthonra leltem nálatok! Jó volt Veletek! Köszönöm mindenkinek!




Elcsúsztam ZEG-en a vasutállomástól nem messze lévő jobbos utcába menet. Nekivágtam a padkának Ball elsővel 70-ről lassulva 40-re. Eltört a keresztartó ami a lengőkart tarja. Kerék 2 cm elment hátra. Felni mehet a levesbe dobálni maximum.
Meghegesztették. DE olyan jól sikerült a beállítás, hogy lézereshez nem is vittem el a futóművel.
KÖSZÖNET KORPAVÁRI SZERELŐ SRÁCOKNAK!!!
Képen lévő tört el.

Megjött végre a két nyári guma. Fulda carat progresso, holnap felkerülnek.
Indítási problémáim az önindítótól származtak, nem az immotól, így elvittem felújíttatni. Hát most gyönyörűen indul, teljesen más hangja van az önindítónak. :)
Ma MEGÉRKEZETT!
Futómű állítással kezdtük a dolgot, ugyanis húzott balra! Ez most elméletileg megszűnt!
Hátsó hangszórókat is kicseréltem, mert elég gyengécskén szólt a rendszer, de így már jó :)

Valamiért megszállt a tetőkárpitom, ugyhogy úgy néz ki a dolog hogy vagy keresek egy újat (mármint használtat, de jó állapotút) vagy leszedem és újrakárpitoztatom olyanra amilyenre nekem tetszik.Ezt majd még meglátom.....

Bevezető: Csütörtökön és pénteken Bp-re kellett mennem, mégpedig ugyanoda mindkétszer, a Kínai követségre. Csütörtök reggel elborzadva láttam meg, hogy üres a Spuris flakon, vagyis még lötyögött az aljában egy pici, azt beleerőltettem 55l gázolajhoz, aztán usgyi. Másnap reggel ugyanazon a kúton tankolás, addigra beszereztem a lötyit, beadagoltam, majd nyomás. Ez jó alkalmat adott arra, hogy teszteljem az autót löttyel és nélküle.
Csütörtökön nem tetszett az autó hangja, de gondoltam csak a tudat miatt gondolom így, hogy nem adalékoltam a gázolajat. 140-150-es tempót autóztam, kicsit hangosnak is éreztem a verdát, morgott. Ereje megvolt, 170, 180-akat vitte, ha kellett. Fogyasztás 6.7l.
Pénteken már biztos voltam benne, hogy nem önátvágás a dolog, 143-ra szinte magától beállt, és tök csöndes volt, jól érezte magát a motor. Erőben ugyanaz, csak csendesebb, nem harákolt ha megtapostam, és az alapjárat is csendesebb. Objektív tesztként visszafelé mindkétszer bekapcsoltam az FM106-ot Józsa előtt, és beállítottam a kellemes hangerőt. Csütörtök Volume 20, Péntek Volume 17. Fogyasztás pénteken 6.5l.
Összegzés: a fogyasztás különbség elhanyagolható, erőben nincs lényeges különbség. Bár 20e km-e használom, lehet tartós hatása elvileg, ami egy elvonásra nem reagál. Viszont a motorzaj egyértelműen sokkal alacsonyabb Spurival, mint nélküle.
Lejártak az okmányok. Az autó elment műszakizni is, meg kapot ZK-t is. Mindkét vizsgán meg kellett kérni az illetékes bácsikat hogy egy kicsit nézzenek félre, de a lényeg hogy simán átment.
Az okmányirodáról meg csak annyit, hogy ott asszonták a biztonsági őrök, hogy kérjek időpontot. Mondom minek? én itt vagyok, bent meg kong az iroda az ürességtől. Asszondják, ja, akkor jó, fáradjak be. Azoknál se volt kerek minden...
0
649
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Találkozások
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10