Blog
Végre felkerült a toronymerevítő is (OMP). Tényleg jó hozzá, pedíg csak 2.0-es motorhoz írta a katalógus. Budaörsön a Speedy-nél rendeltem, és az ígért 2hét helyett már 1 hét múlva itt is volt :-))) Náluk vettem a direktszűrő tisztító szettet is. Így tisztítás után az is felkerült. Na és persze a kígyó is felkerült az index alá..
- Jobb első féltengely belső gumiharang csere
Ellenségemnek sem kívánnám! Gondolatban már legalább 2x kiirtottam a gyár alkalmazottjait!
Német gyártmány, de a qrva gömbcsukló a belső végén a rohadt anyukájáért sem képes lejönni. Még a sprint felújításánál sem szívtam ennyit semmivel... A tököm kivan a nap végére... :(
132850km Motorolaj, szűrők, pollenszűrő csere, akkumulátorba víz utántöltés, a többi olajszint ellenőrzése. A klímakompresszor nem indul el, a rászerelt hőfok korlátozó nem ad át. A szarolaszban ezúttal japán alkatrész romlott el.:-) Remélem nem drága kicserélni. Ezenkívül úgy tűnik, minden rendben van.
Kicseréltem az ablaktörlő lapátokat. Blade a tájpja. Végre nincs kattogás ablak törlésénél. Nagyon untam már, idegesített, hogy a karok fordulásánáll kattant egyet, pedig szeretek esőben vezetni.
Eddig mindig azt hittem, hogy, azért zajos az ablaktörlőm, mert kitöröl az A oszlopig, de nem az volt a baja. Emiatt is cseréltem le. De nem bántam meg.
Majd lövök képet. A mai autóápoláshoz nem vittem gépet. :-)
Megérkezett első,csigás olajkályhám. Az autó Franciaországból származik,ahol teherhordóként tesztelték évekig. Ennek megfelelően elég sok a felületi sérülés körbe. Látszik,hogy nem nagyon törődtek vele! A hátsó székek is csak be voltak dobálva.Szerkezetileg sem a legjobb (első fék,futómű,légtömeg mérő),de az érte fizetett pénz is ezt sejtette.Lassan majd készülget, szépülget.Remélem a plüss,a fa betét,a gyári görgők kifejezések hamarosan már csak múltidőben fognak elhangozni!
Duplájára nőtt a hely a garázsban, hogy a 33-asom eladtam.
Most egyedül árválkodik szegényke, de legalább nem kell kicentizni a helyet.
Elfér a fűnyíró is. :)
Április közepén eladtam. Azért megsirattam, 7 évig jó társ volt. Remélem, a 145-ös is legalább ennyi ideig bírja, akkor talán jöhet egy 147-es 7-évesen. :)
Szilnteket cseréltem ki a kanyarstabilizátor rúd végén, illetve lefestettem a hátsó kipufdobot, mert már elég látványosan ette a rozsda, de szerencsére csak felületi rozsda volt rajta, így remélhetőleg még időben kapta meg a kezelést...
Jövő héten cserélem az olajat. Mivel 1 évvel ezelőtt cseréltem levegőszűrőt, így azt most ma csak kiszedtem, kitisztítottam sűrített levegővel. A tartót kiporszívóztam és kitöröltem. A csavarok jól bele voltak rohadva, úgyhogy egy kis rozsdaoldót is elhasználtam :-)
Költségcsökkentés volt ma.
Múlt héten megadta magát a hátsó ablaktörlőm. Már lemondtam róla, de aztán még meg lehetett menteni :-) Ma szétszedtük kollégámmal, kiderült, hogy a motor még bírja egy darabig, csak a tengely volt teljesen belerohadva, és szorult. Szétszedés, csiszolás, jól megzsírozás, össze, és kész. Ezzel együtt a hátsó műanyag borításra is visszakerült jó kis szélvédőragasztóval egy eltört fülecske.
0
539