Blog
Ma megjöttek az új nyugvócsapágyak, és a gyűrűkészlet. Így a főtengelyt sikerült is visszarakni a helyére. Imádok összeszerelni dolgokat! :DDDDD
A csapágycsészéket még nem húztam le, az legközelebbre marad.
Az első főtengely szimeringet kicseréltem a vezérmű fedélben, valamint fel is aggattam a helyére ideiglenesen. :)))




Ma megmérték a perselyeket.
Mind az egyik egyformán 0,005 kúpossággal, és 0,02 ovalitással rendelkezik.
Holnap jön a nyugvócsapág és a gyűrű készlet. :)))
A régi gyűrűk el voltak kopva rendesen. Különösen az olajlehúzók. Több mint 1 mm volt hézag mindegyiknél. Viszont a jó hír, hogy mindegyik pontosan ugyanolyan mértékben volt kopott.
Talpas és lengőkar cserék az idegesítő hang megszüntetése érdekében! Sikeres volt a műtét!! :)
Elkészült az autóm. Futómű mostmár csendes, motor leszervizelve.
2008.06.12-én végre az enyém lett. Kotyogó futómű, kavicsfelverődéses szélvédő, olaj- és szíjak cseréje előtt álló motor jellemezte. Km állás:150526

Közeledvén a zöldkártya "frissítésének" ideje, úgy gondoltam kicserélem a gyertyákat meg a Lambda-szondát! Már pontosan nem tudom, hogy ezek a dolgok mikor lettek cserélve, de kb. 50.000 km-el ezelőtt lehetett, úgyhogy igen csak megértek a cserére! A gyertyákat seró-peró kicseréltem! A régi Bosch-ok helyére Brisk DOR12IR (3.500,- /db) típusúak kerültek! Ezek csereintervalluma 60.000 km! Sajna már nem gyártják a gyári gyertyákat, a Golden Lodge 25 HLD-t, pedig ilyet szerettem volna bele! Viszont a szondával szívtam egy sort! Nem csak azért, mert a katalizátorba van beépítve és le kellett venni az egészet a cseréjéhez, hanem azért is, mert ez egy univerzális Lambda-szonda (9.400,-) és a régiről rá kellett mókolni az újra a csatikat! Na de ez sem szegte kedvem, megcsináltam! A katalizátor visszarakásánál Liqui Moly tömítő pasztát (1.542,-) használtam! Utána meg kicseréltem még az egyik trafót (3.500,-) is, mert elkezdett néha rángatni az autó menet közben! Volt már ez a problémája korábban is, akkor is ez oldotta meg a hibát! Aztán zöldkártyán szembesülnöm kellett a puszta ténnyel, miszerint nem kompatibilis a Lambda-szonda az autómmal! :-( Rohadjon meg az univerzális szutyok, most vehetek bele Bosch-t plussz pénzért! Ezen a bolton most buktam, de lagalább nagy nehezen megkaptam a zöldkártyát (7.300,-)! :-))
Jah, a km óra állása 96665 mph, vagyis legközelebb 133947 mph óra állásnál kell a gyertyákat cserélni! ;-)
Aztán időközben megérkezett a Bosch Lambda-szonda (15083,-) is, úgyhogy már csak ki kell cserélnem! Aztán remélem, hogy jó is lesz! :-))
Bosch lambda-szonda száma: LSH15 - 0258003301








Csöri mester elvégezte a vezérműszij cserét + fékolaj csere.
Végre találtam olyan kipuff véget ami tetszik ezért gyorsan meg is vásároltam, + végre megérkeztek az új kerekeim, ami igen hatásos optikai javulást eredményezett :)
Természetesen Selenia 20k olajat kapott a drága.



