Blog
Ma végre 4 hét állás után életet leheltünk az autóba.Kapott új LMM-t,klímafeltöltés,stb.
Elvonási tünetek kezdenek szűnni.
Esztergomi indulás előtt felszerelte a férjem az Al-től vásárolt küszöbszélesítőt és sárvédőívet.
Ma pedig a Marektól vett ködlámpákat építette be.(Már csak be kell kötni és kész :))
Sajnos engem is elért az Alfások egyik mumusa a légmennyiségmérő hibája. Igaz hibaként még nem jelentkezett, de úgy ment mint egyik ismerősöm 1.2-es Fábiája. Előzni már alig mertem illetve 6000-nél többet nem pörgött. Csőri "szenvedett" vele egy keveset mert biztosra akart menni, és kimért mindent. A csere után minden OK.
Tegnap (0503) megjártuk Bécset, tök jó volt meg minden, de még mindig az Alfánk nélkül tettük meg az utat. "Unaloműzésképpen" megszámoltam az osztrák alfákat. Kereken 70-et láttam. Volt 75-ös, 147-es, 156-os, 159-es, 166-os, GT, és Brera is, más típussal nem találkoztunk. Ezek közül itt van pár kép.
Most beszéltem telefonon Zolival (18:18); nem indul az autónk, pedig már készen lenne.. Holnap megnézi két autószerelő srác. Már csak ez hiányzott.. Remélem nincs nagy baja.
Kilett cserélve a jobb első lengőkar(10.500),meg a bal féltengelygumiharang(1.500)...Hála a jó magyar utaknak....
Folytatódott a bontott ("lepraszagú") tank felújítása. A tank alja is kapott a héten egy réteg Hammerite-ot, majd egy réteg Body 930-as alvázvédőt. Jó alaposan ecseteltem, jutott bőven a két fél illesztéseihez is. a szintjelzőt is kivettem, és megpucolgattam, pontosabban szólva elemeire robbantottam. Denszesszel átmostam és újra összeraktam, az érintkezőket lecsiszoltam (rozsdásak voltak). Elméletileg most működőképes lett. (nem tudom, hogy jó volt-e amikor elhoztam a bontóból)
Szűrőt kell rátennem majd, meg csinálni kell hozzá új érintkezőt (eltörtem az egyiket, mikor lefeszegettem róla a sarut)
Ja, és a héten átléptem a 244ezret is...
Eljött a tavasz, sikerült újabb alaktrészekkel bővíteni a garázst ami remélhetőleg késöbb belekerül az autóba. Rengeteg hegeszteni való dolog van miután kibontottuk az alját a verdának. Aki ebben segítségemre van az édesapám ő a fő-fő hegesztőmérnök :) Az új küszöbök fönt vannak ill. a jobb oldali kerékjárati ív is rendben van, gyakorlatilag teljesen kész! Jöhet a bal oldal és még sok apróság. Itt említeném meg Fisher cartás segítségét is mert remek darabokat sikerült beszerezni az autóhoz. Még rengeteg munka van de igyekszünk!
2
528