Blog
Köszönhetően a megnövekedett rendőri állomány nyomásának, xenont cseréltem. Persze a hatékonysági is egy szempont volt. Fehérebb, és erősebb szettet kapott a Vas.
A rend éber őreinek a kékség nem tetszett a fényszórómban(b*sszák meg). Miért mindig a kisembert basztatják...meg amúgy is kinőttem már a suttyó, feltűnősködő korból :)
Másik fontos érv a csere mellett, hogy projektoros lámpám van, a 35W-os helyett 55W-os került be. Plusz 33% fényerő azért meggyőző. Nem csak papíron, már tapasztalatból is állíthatom, hogy ilyen típusú lámpába 55W-os xenon való.
Ma leadtam a gépműhelybe a hengerfejet:
- síkolás
- szelepágy köszörülés
- szelepszár szimmeringek
- vezérműtengely szimmeringek
- beszakadt menetek pótlása Heli-Coil technológiával
Mivel hazajöttem Írországból ezért le is cseréltem a fékbetéteket. Elöl legalábbis, mert a hátsók még teljesen rendben vannak. A tárcsák is okésok, a következő csere ősz környékén úgyis teljes körű lesz.
Viszont közben észrevettem, hogy a kormánygömbfejek cserére szorulnak, így a héten még ezt is meg kell oldani...
Fékbetétek: Mintex
Ismét eltelt egy év, zöldkari megújítva.
kiugrott ma a kicsikéböl a :
- motor
-szivato,gáz,motorháztetö bowdenek
-müszerfal
-fütéskonzol
-motortér patentok, gumidugok
-adattáblák. : )
Kivételesen a hengerpersely tömítés is hiányzik. Most már van!
Már nagyon régóta szerettem volna elektronyos ablakemelőket a hátsó ajtókba is és most végre teljesült a vágyam! Marklar155 kollegának éppen volt "elfekvőben", így hát megvételeztem őket! :-) A beszerelésükkel nem volt különösebb gond, tekerős ablakemelő mindenestől ki, elektronyos ablakemelő mindenestől be! Aztán csatlakozók összedug és már műkszik is! :-)) Bár mondjuk a kábelezéssel szerencsém volt, mert gyárilag már elő volt készítve a két első ülésig (ülések között, kb. a kézifékkarig) és onnét már csak az a kábelköteg hiányzott, ami a hátsó ajtókba ment + egy relé a hátsó ülés alá! Természetesen ezt is Marklartól szereztem be! ;-)) A nagyobb része a melónak az volt, amikor az egész szőnyeget ki kellett vennem, hogy szépen el tudjam vezetni a kábeleket alatta! De a lényeg, hogy megvan és frankón műkszik! Köszi Marklar! :-))
Ez már szinte hihetetlen, de sajnos igaz.. Az autó ugye nem indul. Egyelőre nem tudni mi baja pontosan. De még jobban bonyolódik a helyzet. Ahhoz, hogy megtudjuk, mi baja lehet a motornak, vagy az elektronikának meg kell várni a srácot, aki jön a M.Vito-jával, hátul tele szgéppel, ráköti és kiderül -talán-, hogy mi a baja. Csomó dolgot kiszűrtünk már, de még a megoldásra nem jöttünk rá. Szerdán beszél vele a Zoli legközelebb, hogy mikor ér rá, mert elég sok melója van. Lehet, hogy csak hétvége lesz belőle. A CODE kártyát meg nem találom, beszéltem a sráccal is már, akitől vettem, hogy biztosan odaadta-e, majd este visszahív, ha megtalálja otthon. Egy ilyen kódkártya ára két hét és 8-10e HUF, és még nem is biztos, hogy jó lenne hozzá, mert olaszországi az autó. Hurrá. De két hetet még nem akarok várni rá, ha nem muszály. Zoli azt mondta, hogy a srác, aki majd jön, 99%, hogy meg tudja oldani, ha az elektronikával vagy a computerével van gond. Ha ez hétvégén meg is oldódik.. -addig pár álmatlan éjszaka-, akkor sem lesz hétfőn még mindig autóm, mert hétfőn pünkösd, és ugye nem lesz nyitva a futóműves. Úgyhogy Még egy hét minimum.. Ez már sok(k)..
Megérkeztek a piros rugók(THX 127 sud). Így már lassan megvan minden.
3
506