Blog
Ezt majdnem elfelejtettem feljegyezni: 2007.12.07-én kapott a gép egy mágneskártyás rablásgátlót, állítólag elég megbízható védelmet nyújt, és azért csak olcsóbb, mint egy Casco...
Már nem mertem 18 C° foknál feljebb tekerni a hőfokot, mert a vízhőfok nem ment feljebb 50-55 C° foknál. Ez ugye nem jó a tulajnak, mert télen marha hideg van, és nem jó a motornak sem, és a fogyasztásnak, és még nagyon sokmindennek.
Kiderült, hogy soha nem volt még cserélve előtte. Otthon kipróbáltam vízmelegítősen.
Már 42C° foknál kinyitott, ezért gondolom folyamatosan nyitva volt.
Gyárit kapott, és most úgy működik, ahogy kell. 90C°-nál kinyit, visszaeseik 85C°-ra, majd megint 90C°, és a két hőmérséklet közt ugrabugrál.
Végre meleg van. Ez jó nekem, és jó a motornak.
Termosztát (gyári): 13.500
Csere munkadíja: 4.000

10.-én felkerült az autómra az M- jet 20V felírat swarovski kristályból .
A 2007-es Egomi találkozón nyertem a CarWellness felajánlásából egy Alfa Romeo feliratot, amit voltak szívesek a kérésemnek megfelelően M-Jet 20V-re "átírni"
Nekem tetszik :-)
Ugy tudom, hogy időközben CrystalDesign néven fut tovább a vállalkozás.
És egy igen csinos ALFÁS lány helyezte fel az ékszert a méltó helyére :-)




Termosztát csere.
Olaj utántöltés 2,5 liter. :))))
A budaörsi lakótelepen valami vadparaszt összebarmolta az első lökhárító bal sarkát, és letörte a rendszámot. A nyomok alapján egy fehér autó volt, és valószínűleg az egész oldalát végíghúzta a lökösömmel parkolás közben.

még Kaposújlakra menet eltört a baloldali napellenző.
Trencsik küldte postán.
A költség fele volt a postaktg. (hajrá királyi posta)
Egy jobbkormányos kocsiból származik, így most már mindkét oldalon van sminktükör :)
Gyári alkatrészekkel, Csöri mester végezte a beavatkozást.
- vezérműszíj, ballansztszíj és a hozzájuk tartozó, vezető/feszítő görgők
- hosszbordás szíj
- vízpumpa
- hűtőfolyadék (Paraflu)
- olaj (Selénia 20K AR)
- olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- légzsák hiba kiütés
- lambdaszonda teszt
- fékfolyadék vizsgálat
- utiköltség



Pénteken műszaki vizsga lesz, állapotfelmérésen már is kidobta a jobbos lengőkar hibáját, amit már az előző vizsgán megjósoltak. Ma ki lett cserélve, ide most újat kapott. Még az első kerekeknél valamivel több mint 20% volt a fék eltérés, a baloldalon lett szétszedve, meg lett járatva mert szorult egy kicsit, most már igy jónak kell lennie :)

tegnap szélvédő javítás volt rajta pont a velem szemben egy kis kavicsnyom. Amellet, hogy zavaró, a műszaki vizsga miatt is javítani kellett...
Megfúrták, feltöltötték, kb. 15perc és kész is volt.