Blog
pb_ cartársnak hála igazi kis kincset sikerült szerezni, eredeti, alfa romeos gyári csomagolású, makulátlan, motorháztető belső szigetelést :D isteni :D
milyen jól fog mutatni ha felrakom :P majd képet is rakok fel ha eljutok odaig :D
2007. november 27.
103.325 km
Ma átkozottul kellemetlen idő volt, havas eső, jeges eső és hófúvás váltogatta egymást. Nem maradt más hátra, hogy minél előbb gumit cseréljek, hiszen az autópályán nem mertem 80 km/h fölé menni és így is összevissza csúszkáltam.
A gumiválasztást Ákos barátomra bíztam, aki a Bridgestone Bizzak LM-25 mellett voksolt.
Felnit nem vettem, a 16-os gyári felnikre rakattam fel a gumikat. Érdekes módon a hátsó két felni 7-es, az elsők pedig 6,5-ek, ezzel még valamit el kell követni. Az internetes keresésből kiderült, hogy az ET szám is különböző...
Sajnos kerékőrt nem kaptam, ezért még meg kell állnom a márkakeresekedésben.
Az első tapasztalat fantasztikus, selymesen és puhán gurul az autó a jégen és nagyon nehéz kihozni a sodrából. Egyet azért csúsztam keresztben, a téli gumi sem mindenható...
alig cseréltem ki a mellső helyzetjelző izzót, ma újra kigyulladt a sárga lámpicsku, s a jobb oldali rendszám megvilágító izzó adta meg magát.
kezelési utasítás elő, megnéztem a csere mikéntjét, de a csere elhalasztva, mert ilyen izzó nem áll rendelkezésemre
Az egész úgy kezdődött, hogy fel-fel villant egy piros kis piktogramm sokak szerint egy injektort ábrázol hát legyen.A baj az, hogy a fogyim óriásira nőtt, az autó rángat de ha eltaposom neki akkor meg rendesen húz..Nem tudom mi baja lehet de ugyis megy egy teljes körű szervizre ma ugyhogy a szerelő majd megmondja mi a fene baja van.....
Surci kolléga jóvoltából sikerült kicserélnem a hátsó lámpáimat egészségesekre. Sajna az enyémek külső burkolata uaott meg volt repedve mind a kettőnél, így beáztak. De most már nem fognak. :-))
Második egomi találkozón jelentünk meg.Sajnos a spoiler nem lett kész,így csak szerényen meghúzódtunk de a hangulat kárpótolt.Csocsi is megkapta a tokodi bikás dűlőből származó itókát.
Most nem siettünk haza utána,sőt elhívtuk a paksiakat Mogyorósra,ahol este kajálós ismerkedési estet rendeztünk.
Kicseréltük a belső kárpitot, és kapott 2 xenon szemet előre. Meg a jobb első lámpát. Valamint a hátsó lámpákat.
11. 25-én (ekkor volt nálam két napos) Megejtettük az első közös külső és belső takarítást....
Élveztük mind a ketten...:D
Az autó még csak le volt foglalva, de én már meg is vettem egy fejegységet bele mivel az nem volt benne.A fejegység egy JVC KD-G631-es.Usb-s mp3-as nem túl bonyolult, de nagyon szép és jól is szól.
Az autó megvételét után és a hazaérkezés után gondoltam nem ártana egy első szettet venni.
Ami meg is történt.Az első szett egy JBL GTO-s széria.....(magas, mély és egy hangváltó)
2007. 11. 23-án vettem át Békéscsabán.
Egy héttel előtte voltunk megnézni.Ugy indultam el, hogy ennyi pénzért biztosan csak rossz állapotút lehet kapni, de azért belevágtam.Utólag nem bánom, hogy 330 km-t utaztam érte.
A kocsi bent állt egy Suzuki kereskedésben, valószínű be lett cserélve egy új szuziba.:D
Vannak rajta kisebb esztétikai hibák, de mit vár az ember egy 11 éves autótól, de annak ellenére rettentő jó állapotban van.A kereskedő srác nagyon barátságos és kézséges volt.Minden szó nélkül hozta a festékmérőt és már mérte is a kocsi összes elemét.Egy ponton lógott csak ki a gyári értéktől...Ez egész jó adat szerintem...
A csomagtérajtó kissé csálén áll, de orvosolható.
A lényeg, az ÁR: hirdetés szerint 550 000 forint volt ugy hogy ebbe sikerült belerakatni az eredetiség vizsgát a zöldkártyát(mivel lejárt) és mivel messziről jöttünk ezért egy tele tank benzint.
Plussz igaz ez már feláras volt de elintézték az átírást.
A lényeg a lényeg nagyon rendesek voltak.