Blog
Sajnos sok időm nincs írogatni, de március óta pár ezer Km lement közösen a GTV-vel.
Ebből kb. 2600 Km -t egy Dubrovniki nyaralás fűszerezett.
Eddig tapasztalt hibák:
- nyaralás indulás napján megmakacsolta magát, nem indult csak tekert, akku csere megoldotta
- belső levegőkeringetés lamellája időnként beragad zárt állapotban, a várható munka miatt inkább nem használom
- hátsó lámpám beázott, ezáltal a csomagtartó is, jelenleg szilóval tervezem javítani, mivel megvan a felső oldalon a rés ahol bejuthat a víz
- kóros vibrációk előröl, jobb féltengely törődésre szorul, úgy néz ki mind a külső, mind a belső (köztes) csukló oda van
- alul a bölcsőnél található merevítő lemezt kiszedtem, a szilentek szakadtak ennek javítása folyamatban
- váltótartó bak cserélve lett, a régi nagyon puha volt
- rugalmas szívócső a fojtószelepház előtt szakadt, de a Power tape egyenlőre bírja, szerintem szilikon cső kerül oda
- időnlként 2000rpm körül valami zörög a motor környékén, én a benzingőz tartály szelepére gondolok, a Mareámban hasonló kelepelő hangja volt, pici gázpedál mozdításra elhalkul, amúgy szép hangja van a motornak
- fogyasztás szuper, város 10 körül, nyaralás 8 alatti
A mindennapokban is használtam, hát tényleg nem praktikus, óvatos parkolás, aggódó kockázat elemző parkolóhely kiválasztás, alig beférő laptop hátizsák+szerszámos táska...De a vezetés feledteti az előzőeket:)
Ja olaj fogyasztás mint kényes téma: 6000 Km után kb 4 dl ment bele a max szintig


A vezető oldali díszküszöb kicsit csálén állt már, így levettem.
A bolhaházak voltak szétrepedve, azokat kijavítottam.
A minimális felületi rozsdákat lekezeltem plusz kapott a küszöb egy kis üregvédőt is.
A csavarokat pedig lecseréltem újakra. Hamarosan a másik oldal következik.



Hosszú készülődés után eljutottunk ide is. A találkozó Karcsán volt megrendezve, egy kis focipálya melletti területen. Külön megtiszteltetés volt, hogy az Alfát beválogatták a szervezők a VIP kocsik közé. Gyakorlatilag az olasz tábort egyedül én alkottam több órán keresztül, majd megérkezett egy kis Fiat, illetve egy Bravo, majd a végén egy 147. Jó hangulatú találkozó volt, érdekes programokkal. A kipufogó hangnyomás-mérésen kívül semmilyen versenyszámban nem neveztem a kocsit, de ebben megdöntöttem a saját rekordom, 0,1 dB-lel ;).





Cseréltünk egy stabilizátor pálcát a jobb első keréknél. Halkabb lett a kopogás, de sajnos nem szűnt meg :-(
Keressük tovább a hibát. Én a stabilizátor rúd szilentjeire tippelek, de azt a két kis gumidarabot nem egyszerű kicserélni.
Km állás: 182.752km

Klímásnál nyomáspróbáztattam a rendszert. kiderült egy alu cső kidörzsölődött, és lyukas :(