Blog
A drága új Textar betéteket és tàrcsàkat kapott. Féltengely gumiharangok cserélve. A vonóhorgot leszedtem mert utàlom ! Olajvezetékek cseréje megtörtént mert cseppentgetett egy picit , pont a katira. Műszaki vizsga történt ,természetesen csont nélkül. Olahcsere a jövő héten 240.000-nél. Textar szett:76000 , gumiharangok 7500, olajvezetékek 75000 munkadíjak :50.000 vizsgadíj 20000
A megvásárolt autó az első 300 km után szerelembe ejtett. Gyermekkorom óta imádom az alfa vonalvezetését, formáját, hangját. Most végre beleültem egybe, ami asajátom. Imádom azt a nyers erőst, amit a v6-tól megszoktam, de ebben az alfában mégis más. mint az előző egyterű.
Kicsi, alacsony, viszonylag könnyű (a 2 tonnás amcsi vashoz képest) és nagyon fürge.
Ha egy mondattal kéne jellemeznem: egy aranyos kiskutya bőrébe bújtatott vadállat :D
Sajnos 300km után elszállt a rózsaszín köd, meghalt a váltó. Aisin aw 50-40, 4 sebességes kis pöcök, először a hátramenetet felejtette el, utána már felfelés sem akaródzott kapcsolni neki. Rettentően csalódott vagyok. Nem, nem az alfában, hanem a helyzet miatt, több okból is. Nagy szükség van az autóra munkába járáshoz, és amúgy is. Emellett egy szárnya szegett sárkánynak érzem, és amikor ránézek összeszorul a gyomrom. Több sikertelen kilvasás, rengeteg telefonálgatás után úgy döntöttem, lecserélem a váltót és reménykedek, hogy az eladó a garanciát nem csak rámondja.
Remélem sikerül hamar rendbehozni, és élvezhetem a vad paripák okozta örömet amit meglve vágtat ez a kis szörnyeteg.

Ennyi maradt a fölséges lakomából...1.
És, hogy Alfák is legyenek 2-3-4.
Jó mulatság, férfi munka volt! :)
Grazie per tutti! :)




Ezen a csodálatos szombati napon megejtettük második találkozónkat Mendén. Az idő igazán kegyes (sőt már-már kissé túlzottan is) volt hozzánk, hisz Július utolsó szombatjára szikrázó napsütést kínált. Ez utóbbinak talán csak a szakács nem örült őszinte mosollyal az arcán, merthogy kissé sok(k) volt néha a forró tűz mellett, napernyő vagy egyéb árnyékoló hiányában álldogálni és ténykedni. Ezt ill. eme hiányosságnak jövőbeni megszüntetését, kiküszöbölését a gazdasszony sűrű jegyzetelgetése közepette gazduram óriás bólogatások és eskütételek közepette ígérte meg. Nyugtáztuk.
Képekben.
Csongi a kis kék labdát próbálja Sanyába betunkolni... 1.
Úgy tűnik ez egész jól sikerült is és Sanya ezen Rodin módra gondolkodóba is esett... 2.
Mégis inkább másra jutott ahelyett, hogy... 3.
Majd tüsszentett egyet és... 4.
Dzsorzsi az élelmezésügyi ellenőrünk, mindent dokumentál és online jelentést küld az ANTSZ-nek... is... 5.
Persze a hagyományos módon is tesztelt és csodálkozott... 6.
Csongi korábbi rosszalkodása miatt, csak kenyérhajat kapott... a belét nem ehette! 7.
Sanyának itt per pillanat minden mindegy... 8.
A brigádnak megesett a szíve a kis huncut Csongikán, aki rögtön be is választott... kis kompenzáció... még sosem volt neki ilyen szép, hosszú, finom... 9.
Sanya úgy döntött fakírkodik és áttolja az arcán a fapálcikát... 10.
...aztán inkább Dzsorzsinak üzen... talán az estére utalva... 11.
Ezt már Tündike sem bírja... Na, de Sanyaaaaaaaaa...! ;) 12.












Oktatófilmbe való deróut vágás 2. 1.-4.
Mit néz Zsorzsi... 5.
Majd Sanya... 6.
Majd pakolás... valahogy csak egyedül... 7-8.
Kész! 9-10.
És végül a brigád tort ül a jól végzett munka felett. 11.
Jó mulatság, férfi munka volt! :)
Grazie per tutti! :)











Bár csak megtévesztés, Sanyika mégis nehezen küzd a zúszöggel... 1-3.
majd inkább bentről...4-6.
inkább mégsem... 7-8.
már Csongi is próbál segíteni a zúszögben, de csak tisztes távolból, mert az ujjait félti...9.
...siker!
Oktatófilmbe való deróut vágás 1. 10-11.











Az ismert típushiba megelőzéseként az EGR hűtő fedél (+vákuumtartály) és tömítések cseréje (71772987).
http://www.alfaworkshop.co.uk/Giulietta_1.6_2.0_EGR_valve_coolant_housing_replacement.shtml
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giulietta/421625-can-any-one-tell-me-what-this-is-2.html#post6789562
http://www.insigniaclub.hu/smf/index.php?topic=82.0
80900 km
(Nem szivárgott, a tömítések rendben voltak.)
A mai napra meghívást nyertünk egy kis birtokháborításra Coyote75 cartárshoz sok mással egyetemben, de mi Csongival el is mentünk és ajándékba vittünk magunkkal egy kis finom napsütést, ami eső után igencsak jól esett mindenkinek! :)
Jó időben, jól kezdődött a munka ...1-3.
Csongi még az utolsó finomításokat intézi a hivatalosság jegyében...4.
Közben beindult az élelmezési csoport is, szolidan, finoman, nőiesen... 5.
De vissza a csipet-csapathoz... lázas munka folyik... 6-7.
Sanyika ráfekvéssel teszteli precíz munkánk tartósságát...8.
...és a munka folyik tovább...9-10.
De csak addig a pontig, míg az égiek egy kis eső keretében cigiszünetet nem rendelnek... a sör csak megtévesztés... 11-12.












Egyszer már nekiálltam, ma sikerült is.
A dugattyút egy sima "csőrös" műszerész fogóval vissza tudtam tekerni.
Mint kiderült, se a tárcsa, se a fékbetétek sem voltak még cserére érettek.
Viszont az újakkal a következő 15-20 év letudva...
Próbakör egy kicsit furcsa volt a hosszú pedálút miatt. Útközben szorgalmasan húzkodtam a kéziféket, majd hazaérvén légtelenítettem a rendszert és már jónak is tűnik.
Ami még vissza van az az ABS kocka légtelenítése és a fékolaj csere, mert elég fekete a tartályban az olaj.
MES-sel kipróbáltam, lehet kapcsolgatni a szelepeket. Furcsa ettől is keményebb lett a pedál.












Nem sok választék van a Gtv-re,ebay-en találtam amit Lengyelbe gyártanak méretpontosra és rugalmas nem törik el állítólag.
0
504
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Junior
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10