Blog
B&M nem működik - USB dugó van, B&M is,
Hibajelenség: Telefon és *))) gombokra semmi reakció, Main menü nem jelenik meg, nem beszélget velem, pendrive az USBbe dugva semmi, mintha zsebembe tenném.
A blogokban körbenézve rész információkat találtam, nem segített.
1. Neten keresgélés közben ezt találtam: alfaowner.com forum Is there a Blue & Me Reset? Azt írják le kell csatlakoztatni az aksi negatív sarúját legalább fél órára.
Nem jött be.
2. Blue&Me hivatalos oldalról letöltöttem a friss verziót és a leírás alapján próbáltam telepíteni.
Semmi, mintha nem is dugtam volna be a pendrive-ot
3. Megnéztem Multiecuscannel,
- műszerfal minden (Blue&Me) pontban csatlakozási hibát ír ki. nem találja.
- proxi rendezésnél REMOVED CAN MODULES::Info-Telematikus/Convergence csomópont (NIT/NCV)
úgy néz ki fizikai gond van.
4. biztosítékok rendben,
F23, F49, F51-nek lehetne köze hozzá
tehát csere.....
5. találtam jófogáson B&M modult szállítással 7.000ért. 2007es 159-ből, pont ami nekem kell. Nem hagyhattam ott. A 30-70.000 forintos bontós árhoz képest ez karácsonyi ajándék volt.
6. belekerült, de nem vagyok teljesen boldog
csere gond nélkül, comp felismerte azonnal, MES-ben proxi rendezés megvolt,
csatlakozik telohoz, adatokat is áttölti, hívni is lehet, de az alábbi hibák megmaradtak:
- usb-t nem érzékeli
- engem nem hallanak, csak én hallom, amit mondanak, mintha le lennék némítva. persze leellenőriztem ötször, nem vagyok, legalábbis nem beállításokkal.
- német nyelvű
7. USB csatlakozót kesztyűtartóban kiszedtem, és lám, kábelcsatlakozó nincs rádugva. Rádugtam, tökéletes
8. így már az angol nyelvet is simán fel tudtam tölteni
9. hátra volt még a mikrofon. Tetőlámpa ki, nincs benne a mikrofon!? Kábelt valahol félretolva megtaláltam. Bontóban 2000-ért kaptam használt mikrofont. Betettem, tökéletes.
Végre minden tökéletes.
...és ha már kiszedtem a tetőlámpát, akkor led izzókra cseréltem az olvasólámpákban.



olajteknő: 60000Ft
tömítőpaszta: 8000Ft
áthidalókonzol: 3000Ft
motorolaj 10W40 : 15000Ft
munkadíj: 24000Ft
Km óra állás:143944Km
Ma végre beépítésre került a pár hete beszerzett fejegység. Most már szólhat az mp3/flac és a bluetooth kapcsolat is megvalósult. KM-óra állás: 135028.



Új gumik is felkerültek
Maradok az olasz márkánál, PIRELLI P7 BLUE 225/50 R17 XL TL 98Y
Egy elöregedett Michelinnel vásároltam. A különbség leírhatatlan, mintha sínen húznák azóta.
Egy apró negatívum, hogy sok súlyt kellett feltenni és ez nem mutat túl jól a felnin.
Marsonál vásároltam a gumit és ott is tetettem fel. Olcsók, normálisak és 3 év garancia van +500ft-ért

Párom szülinapomra meglepett egy új rádióval. Szóval bekerült egy Alpine fejegység.
Közben kiderült,hogy a mélyládában el van szakadva a membrán , szóval ott is sugárzó csere.
Mellesleg már 1500km-nél tartunk.
Most valami hangot kezdett kiadni a kormánymű. Javasolták hogy gyorsan cseréljek benne olajat, szóval most gyorsan olajat fogok benne cserélni.

Negyed évszázad után aktuális volt, igaz csak felületi karcok meg 1 kis ez meg az de így most a végére értem lassan a teljes rendbetételnek, kezdem összerakni a hétvége programja adott.

Miután sikerült nagyjából helyre pofozni az első futóművet, első utam a geometriáshoz vezetett. Falap kellett, hogy felálljak a padra, aztán átnézték a futómű állapotát, jött az összefutás beállítása. A stabilizátor összekötőket cserélni kell, mert már ki vannak a gömbfejek. Érdekes, hogy TRW-t vettem anno, de 15 000 km-t se bírtak ki. Végre fél év után egyenesen áll a kormány, ha egyenesen haladok. (kopp-kopp)

A nagy esemény itt történt.

A természet úgy gondolta, hogy néhány helyen elkezdi visszavenni tőlem az autót, úgyhogy gyorsan lépnem az ügyben :)
A műveletet Zé és csapata végezte.
- a jobb hátsó, teljes elem cseréje
- bal első sárvédő cseréje, küszöb első részének lakatolása
- jobb küszöb első részének lakatolása
- hátsó doblemezek lakatolása
- bal első ajtó cseréje
- csomagtérajtó cseréje
- új géptető
- fényezés: a tető kivételével, körbe
Ami még hátravan: a küszöbtakaró spoilerek felrakása (patent hiányában ez még pár napot várat magára), a motortér kitakarítása, a bal ajtó belső esővédő fóliájának visszarakása





202200 Km, elérkezett az újabb olajcsere, ill. szűrők cseréje. Olaj: Selénia WR 5W40, levegőszűrő: Alco, olajszűrő: Alco, pollen szűrő: WIX karbonos pollen szűrő két oldali klímához, gázolajszűrő: gyári Alfa Romeo/Fiat.
Kiiktatásra került az EGR szelep, gyári program letölt -> Manky által írott program vissza.
Kapott még a kicsike egy Bosch hátsó ablaktörlő gumit is.
Mivel lyukas volt a turbo csövem és füstölt mint egy fosvágen, így a turbócsőből a sérült darab kivágásra került, helyére egy saválló cső ment, patika lett ;)



0
487