Blog
Ma levizsgáztunk. Ha megjönnek a matricák lehet ragasztgatni.
Goodyear Eagle F1-el vettem a kereket,még a minta is jó rajta, csak defekttűrő (olyan kemény,mint a beton) ezért szerintem kényelmetlen volt, így vettem rá normál gumikat.
Ha már elöl cserélem, vettem hátra is, aztán ezt letudtam.
Laufenn, Hankook gyártya, Made in Hungary, támogatjuk az ipart :D Eddig tetszik!
Gumik : 73.000ft
Felszerelés : 6000ft
191.000km



Ma megjöttek az emblémáim meg a matricáim amit ebay-ről rendeltem, mellé úgy döntöttem, hogy kicserélem az olajat is igaz csak 1700km-t mentem az előzővel (Mobil 1) de szerintem nem ehhez az autóhoz való. Most vettem bele Selenia 20K 10W-40-et, meg új olajszűrőt. Ha már ez a gyári előírás. :)
km óra állás: 183.727km





Pár napja benzin szagot éreztem a kocsi körül és az utastérben is, de hiába nézetem kívülről, sehol nem találtam szivárgást. Lebontottam a hátsó ülést és a kis fedelet a benzinpumpa fölött. A benzinpumpa tetején a nyomásszabályzó résznél állt a benzin a "kupakban". Az első képen be van karikázva a szivárgás helye, a másodikon meg látszik a repedés is. Kicsit idegesítő, hogy egy 100Ft értékű műanyag kupak miatt egy 75eFt-os alkatrészt kell kompletten cserélni...
Persze bontottat vettem töredék áron, de így is bosszantó...


Sikerült némi bogarat összeszedni az út során. Kb. 2.300 km-nél egyszer lemostam a kocsit, ezeket azóta szedtük össze :-)




Nemrégiben szert tettem egy GPS adatrögzítőre. A célom a Tuor de France dokumentálása volt. Az adatokat nézegetve érdekes dolgokat lehet látni.
Első nap elmentünk Metz-be,
Távolság: 1047,68 km.
Átlagsebesség: 106,84 km/ó
Max sebesség: 196 km/ó
Menetidő: 10:45:25
Állás: 57:01
A sebesség-távolság grafikonon jól kivehetőek az egyes országok:
- első cikk-cakk a magyar országút a határig,
- a sok szinte egyenletes sebesség az osztrák autópálya,
- a nagy cikk-cakk meg a német autópálya,
- a végén kis rész egyenletes tempóval a francia szakasz.
A francia nyugis autózásra jellemző a negyedik sebesség/út diagram is. Gyakorlatilag nem volt forgalom :-)




3 nap alatt beletettem 460km-t, minden gond nélkül (remélem így is marad) hazafelé beugrottam a szerelőmhöz a légzsák "hiba" miatt. Ő Delphi-vel rátudott csatlakozni és a hibát kitörölni. Öröm ééé bódottág. :)
Sikerült Pisti barátomnak köszönhetően szert tennem egy nagyon jó állapotú Novitec állítható futóműre, ezért az ültető rugóknak búcsút mondtam , nagyon jó lett végre egy valami olyan amilyennek akartam és gondoltam hogy lehet ilyen jó, nem csalódtam.
Elkezdett az autó sípoló hangot adni , na mondom a hosszbordás , vettem egyet (bosch) , kicseréltem , ugyan úgy síkit ,( hm ennek másfajta hangja van ) , kipufogó sortömítés kifúj , legszélső jobb oldal.
Szétszedés: csavar el van törve , csere , tömítés csere , összerak, kb 2 óráig jó, ugyan az.Meg is untam a szerelést , elvittem Erdő Attila barátomhoz , ő ugyan ezt megcsinálta csak le síkoltatta a csonkot volt benne 1,7-1,8mm, meg a futóművet is berakta beállította , szuper lett minden köszönöm neki!!
km óra: 236.800km




0
464
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8