Blog
Előző tulaj által gányolt hátsódob kicserélve egy ilyenre. Szép mély hangja van, nem ordít műbizonylatos.

Olaj, olajszűrő,légszűrő és pollenszűrő csere
- életkor: 216 nap
- km óra állás: 26.672 km
- össz. menetidő: 367,98 óra (15,33 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.633,23 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,98 Ft/km
- átlagos napi futás: 123,48 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,10 %
Az idei "Nagy Túra" Franciaországba vezetett:
Megtett út: 4.881 km
Fényképek: 3.941 db
Elfogyasztott gázolaj: 292,51 liter
Átlagfogyasztás: 5,99 liter/100km
Volt itt minden:
- sebességkorlátozás nélküli német autópálya,
- 110-es francia állami út,
- Párizs csúcsforgalom,
- Francia vidéki közlekedés...
Ahol jártunk:
- Metz,
- Somme csata,
- Szajna torkolat,
- Normandia (a partraszállás színhelyei),
- Carnac,
- Atlanti Óceán,
- Mont Saint-Michel,
- Loire menti kastélyokból vagy tíz,
- Párizs (Eiffel torony, Notre Dame, Louvre...)
Giulietta zokszó nélkül, remekül viselkedett :-)












Mivel volt első lökhárító toldat, meg hátsó szárny, adott volt a feladat, hogy küszöb is kell. Novitecen gondolkodtam, hogy teljes legyen a készlet, de a gyári is eléggé tetszett. Ráadásul gyári, ami nálam plusz előny. Érden a bontóba találtam nagy nehezen, de nem igazán akarták eladni. Aztán egyszer csak megtört a jég, és sikerült megvennem. Aztán mivel piros volt festeni kellett. A gyári patentokkal van felrakva így fúrni kellett az oldalát. Aztán mivel fúrtunk jött az alvázvédelem több lépésben, kívül belül. A felrakás nem volt nehéz. Maszkoló szalag, meg festék kell hozzá, hogy a lyukakat bejelöljük. Alulra új távtartók kerültek. A biztonság kedvéért nehogy víz menjen a küszöbbe, vagy a lyukak környékén felüsse a fejét a rozsda, körbe lettek nyomva tömítő anyaggal. Tehát jobb mint a gyári. Bár ha egyszer le kell venni azt hogy fogom, az még a jövő kérdése.Az összegbe minden benne van, tömítő, alvázvédők, csavarok, távtartók, festés.








Végre megejtettem az 1. nagy szervizt (kötelezőt). :)
Óraállás:215080
-vezérlés+víz pumpa
-ékszíj+feszítőgörgők(egyiknek indításnál már hangja volt)
-olajcsere+szűrők(olaj,gázolaj,légszűrő)
-váltóolaj csere
Még van pár kisebb dolog, de most ennyi fért bele. Meg ezek voltak a legfontosabbak.
Végre! Több, mint 1 éve húzom ezt is, alkatrész is azóta van meg. Most sikerült feljutni a csápos emelőre.
Rendeltem kínaiaktól vezérlésrögzítő készletet, elég sokat segített.
Óraállás: 170700 km
Bosch szíj, INA görgők, Marelli vízpumpa
Közben fölfedeztem, hogy az egyik hosszbordásszíj-feszítő görgő (Marelli), amiben 15E km van, csapágyas. Vehettem azt is (SKF lett helyette).
B&M nem működik - USB dugó van, B&M is,
Hibajelenség: Telefon és *))) gombokra semmi reakció, Main menü nem jelenik meg, nem beszélget velem, pendrive az USBbe dugva semmi, mintha zsebembe tenném.
A blogokban körbenézve rész információkat találtam, nem segített.
1. Neten keresgélés közben ezt találtam: alfaowner.com forum Is there a Blue & Me Reset? Azt írják le kell csatlakoztatni az aksi negatív sarúját legalább fél órára.
Nem jött be.
2. Blue&Me hivatalos oldalról letöltöttem a friss verziót és a leírás alapján próbáltam telepíteni.
Semmi, mintha nem is dugtam volna be a pendrive-ot
3. Megnéztem Multiecuscannel,
- műszerfal minden (Blue&Me) pontban csatlakozási hibát ír ki. nem találja.
- proxi rendezésnél REMOVED CAN MODULES::Info-Telematikus/Convergence csomópont (NIT/NCV)
úgy néz ki fizikai gond van.
4. biztosítékok rendben,
F23, F49, F51-nek lehetne köze hozzá
tehát csere.....
5. találtam jófogáson B&M modult szállítással 7.000ért. 2007es 159-ből, pont ami nekem kell. Nem hagyhattam ott. A 30-70.000 forintos bontós árhoz képest ez karácsonyi ajándék volt.
6. belekerült, de nem vagyok teljesen boldog
csere gond nélkül, comp felismerte azonnal, MES-ben proxi rendezés megvolt,
csatlakozik telohoz, adatokat is áttölti, hívni is lehet, de az alábbi hibák megmaradtak:
- usb-t nem érzékeli
- engem nem hallanak, csak én hallom, amit mondanak, mintha le lennék némítva. persze leellenőriztem ötször, nem vagyok, legalábbis nem beállításokkal.
- német nyelvű
7. USB csatlakozót kesztyűtartóban kiszedtem, és lám, kábelcsatlakozó nincs rádugva. Rádugtam, tökéletes
8. így már az angol nyelvet is simán fel tudtam tölteni
9. hátra volt még a mikrofon. Tetőlámpa ki, nincs benne a mikrofon!? Kábelt valahol félretolva megtaláltam. Bontóban 2000-ért kaptam használt mikrofont. Betettem, tökéletes.
Végre minden tökéletes.
...és ha már kiszedtem a tetőlámpát, akkor led izzókra cseréltem az olvasólámpákban.



olajteknő: 60000Ft
tömítőpaszta: 8000Ft
áthidalókonzol: 3000Ft
motorolaj 10W40 : 15000Ft
munkadíj: 24000Ft
Km óra állás:143944Km
0
767