Blog
A mélyközép elég gyengén szólt, gyakorlatilag csak a közép tartomány jött ki belőle. Nemrég döbbentem rá, hogy gyári hangszórórács rögzítőfülei részére kialakított lyukak, gyakorlatilag akusztikus rövidzárként üzemelnek. Két 18mm vastag kiemelő gyűrűt faragtam MDF lemezből. Ezeket csavaroztam a gyári helyre, a lyukaknál kis FBS-sel segítettem a tömítettség javításán. Meggyőző lett az eredmény: a mélyládát lehalkítva is elég jó mélyek lettek elöl, pedig még nincs szigetelve az ajtó...
Már csak egy kis kárpitozás kell rá, hogy ne csak jól szóljon, hanem ki is nézzen valahogy...




A mélynyomó erősítője kontakt hibás volt, minden bukkanónál puffant egy óriásit a mélyláda. Szétszedtem és találtam pár rossz forrasztást. Az egyik hiba az 1/2-es csatorna RCA aljzat nyákról lerepedt fóliája volt (ezzel a már egy cserélt aljzattal vettem az erősítőt, a csatlakozó nem volt rögzítve rendesen). A másik hiba a kis nyák átvezető csatlakozójánál egy forrasztás volt körberepedve. Miután javítottam a hibákat, megjött a mély is rendesen (eddig a mélynyomó egyik tekercsét hajtotta csak meg az erősítő).





Olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere. Motor oldaltartó gumizása megadta magát, ez is cserélve lett. Kilóméteróra állás : 159000km




Csutortokon megerkezett az "uj" ablak kapcsolom.
Bal elso kapcsolo gombjai lifegtek es az egyik el is tort,na meg a hatso ablak blokkolas se mukodott. Talaltam facebookos oldalon egy hibatlan gyari kapcsolot,amit cartasunk el is postazott nekem,innen is koszonet erte!!
Masnap ki is csereltem,azota hibatlan es sokkal konyebb az ablak mukodtetes!! :)
Sziasztok!
A kocsi hazatért a szervizből, egy új turbót kapott, ill. egy porlasztó és légszűrő lett cserélve.
A költség 3/4-edét a kereskedő fizette, amit kiharcoltunk.
Most már motorikusan patent az autó. Pár apróság maradt hátra.
Kicsit megnyugodtam, ezek után lehet koncentrálni már az esztétikára is.
Foly. köv. : Bence
Föckös és Manky segítségével megerősödött a vas. Hát eddig se ment rosszul, de amit most csinál, az bitang! Fülig ér a szám folyamatosan... :D
Köszi srácok még1x!
A multkorról eltolódott lengőkar és stabrúd szilent is kicserélődött. Olyan csendes a futómű mint egy álom. Csak az a sok rohadt kátyú kezdhetne betömődni, mert így nem lesz hosszú életű a történet. A motortartó bakok is cserések voltak. Sajnos a 3-ból kettő feladta. Ezzel sem lesz már gond.
Amúgy meg úgyis jön a tavasz, így egy szokásos olaj és szűrőcserét is megejtettünk. Jöhetnek a kilométerek...
A motorvédő burkolatnak már régóta olyan hasa volt, hogy minden apró útegyenetlenségnél leért + a hátsó fülek is kezdtek letörni. Alternatív megoldásoknak utánajárva (gyári kiesik az ára miatt, utángyártott a minősége miatt, seriff féle fém pedig nem kell) maradtunk a házi megoldásnál. "Megvasaltuk" a kényes pontokon, füleket alumínium lemezzel pótoltuk. Tökéletes lett az eredmény.
Közben MAP szenzor és EGR szelep tisztításon is átesett a gép. Bónuszként a nagynyomású szivattyú felső fedele alatt kicseréltük a tömítéseket, ezzel a folyás megszűnt.




