Blog
Hazaérve a gumissal felrakattam a "Lineaccessori" felnikre a már kiválasztott Nokian gumikat. Bepakoltam a Párducba őket, hogy holnap reggel el tudjam vinni Győrbe.
A felni adatai:
"KIT CERCHI IN LEGA
DIS. 50903121
A 10 razze doppie.
Misure 7,5 x 17".
Da abbinare a pneumatici 225/50 R17.
Non catenabili. Composto da 4 cerchi 50903122
e da 4 fregi 50501564.
Utilizzare le colonette di origine."




11:15 - Telefon, itt a Giulietta!
11:20 - Indulás Győrbe!
(Útközben, hogy lekössem magam a B&M-vel játszottam és sikerült feléleszteni az USB lejátszást!)
12:38 - Első találkozás.
Pár perccel később befut AdiArsenal is, mert észrevette a Párducot a Riegler előtt. Első közös képünket is ő készítette.
Ha minden jól megy, akkor a jövő pénteken már együtt mehetünk haza!
13:04 - Indulás haza.












Olaj és szűrők cseréje - 147000 km
Klíma tisztítás
Nem csörgött a telefon, az első randi ma elmaradt.
Majd holnap.
Hogy a nap ne teljen el Giu nélkül bementem a gumishoz és felrakattam a téli gumikat a 159 felnire. Holnapra az is kész, akár lehet is vinni Győrbe.
Csak már csörrenne meg a telefon...
A Giulietta már egy régi történet. Anno 2010. május 29-én találkozhattam vele először AlfaCity-ben. Megcsodáltuk, beleültem, fényképeztem. Büszkeséggel töltött el, hogy az Alfa egy új modelt hozott ki, de boldog 156 és Spider tulajként ennyi volt.
A dizájn már akkor is nagyon új volt. Később megkapta a nevét is: maciarc.
Aztán eltelt fél év, és kellett valami a 156 helyett. Szerencsére Rieglerék szerveztek
tesztvezetést.
Egyszóval nem győzött meg az új autó, és 159 lett az utód. Nem csalódtam benne, tényleg komoly előre lépés volt a 156 után.
Aztán eltelt újabb majd 5 év és valami kellett a 159 után.
Kisebb, mint a 159? Igazából nincs is szükségem akkora autóra, a két kezemen meg tudom számolni, hogy az ez elmúlt 5 évben hányszor volt "teltház".
Dizájn? Az elmúlt évek alatt az utcakép része lett. Ugyan annyira "más" a mostani autók közt, mint a többi Alfa az akkori autók közt. A "maciarc" tulajdonképpen nagyon szimpatikus is tud lenni.
Ráadásul Alfáék nem hoztak ki új típust, a Giuliára 2012 óta hiába várunk, így egyre inkább kezdtem megbarátkozni a gondolattal, hogy a 159 utódja ő lesz....












Mielőtt elviszi valaki itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Akit meg érdekel az autó, lássa hogy merre jártunk...












Miután az elsőre rendelt, és két napos szállításra ígért kipufogó november 3.-a óta nem érkezett meg és az eladó nem is reagált semelyik levelemre, rendeltem 3 napja máshonnan is egyet, gondolván, hogy az elsőt buktam.
Ma megérkezett mindkettő :-)
A vége 70-es, szemben a gyári (Ti) 80-asával.
- Hátsó kipufogó dob és első rezgéscsillapító cső (30500Ft)
- Hátsó kipufogó dob még egyszer (17000Ft)





Ez egy nyűgösebb 2 hónap volt a vízcső problémával, meg a kuplung munka- és főhengerrel. Nade mindkét probléma kiiktatva. Szóval a kuplung pedálom néha beesett... Meg össze-vissza volt a fogáspontom... Na bekocogtam a Unixba, vettem egy pár Brembo hengert, meg 1 liter Textar fékfolyadékot, és gurulás a szerelőhöz. A különbség határozottan érezhető! A régiekből olyan folyadék folyt ki, amit még a rémálmaimban sem szeretnék látni. Ha valamivel a feketét kellene definiálni, ez alkalmas lenne rá... Elég lett volna egy folyadék csere? Már késő gondolat, így viszont tuti jó. Remélem még sokáig...