Blog
A katalizátor kicserélve, a kipufogó oldal is kész!
Olajcsere megtörtént... minden szűrővel, 6 liter Selénia racing +1 liter tartalék, bár nem eszi az olajat, kb negyedévente kell bele tölteni... Km: 215300
Még mindig emelkedett vérnyomással ülök bele... Nagy élmény vezetni!!!
- életkor: 1.792 nap
- km óra állás: 190.525 km
- össz. menetidő: 2.721,3 óra (113,39 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 12.745,81 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,65 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 27,84 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,32 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,33 %
Kipakoltam a személyes cuccokat.
Takarítás kívül, belül. Teletankoltam.
Várja az új gazdáját.
Azért most sem hazudtolta meg olasz hisztérika mivoltát, kaptam egy "vizsgálja meg a rendszámtábla világítást" üzenetet. Az egyik kiégett.







Szabi szétbombázta a klímarendszeremet. Kaptam új csövet, plusz 1 hűtőt és 1 klimakompresszort. Véglegesen megoldva a klímaprobléma. JÉGHIDEG!!! :D
Hűtő: 40.000.-
Cső: ???
Klímakompresszor: 25.000.-
Update: Nyár végén lemértük a töltöttséget és nagy örömömre 1 csepp sem hiányzott belőle!!! Öröm boldogság!!! :D
Olajcsere: 196200 km-nél
Olaj: szokásos
Buborékos hátsó lámpa kikerült. Várom az utalást a vevőtől...mondom, hogy eltűnnek képek a telómról. Nem ennyit csináltam. Belső fotó hiányzik, ahol mutatná, hogy a takaró műanyag hiányzott belülről. Csodás!



Ok ez nem durva, csak idegesítő...wunder-baum meg bóvli kölni. Örülök, hogy most már látok. Kidobva...

Öt nap és 750 km után, az első benyomások a Giuliettáról a 159-hez képest:
(+ jobb, - gyengébb)
++ Nagyon jó a kanyarkövető xenon.
+++ Fék. Hihetetlenül jobb a fogáspontja. Érzékenyebb, bármikor képes blokkolni a 17"-es kerekeket.
++++ Nem vakít a távfény visszajelzője. Nem igazán értem, hogy a 156-159 párosnál miért kell olyan erősen világítania. A felkapcsolt távfény azt jelenti, hogy sötét van, látni akarok. Ehhez képest a kék LED ezerrel a szemedbe világít, mint a szembe jövők reflektora. Itt rájöttek, hogy ez így nem jó.
- Tükröződik a féklámpa az ablakban. Utoljára a Samarában tapasztaltam ilyet.
- - Trip „B” nem nullázódik automatikusan. A 159-nél király volt, itt vagy nincs ilyen, vagy még nem jöttem rá, hogy hogyan kell automatikusan nullázni.
- - A kéziféknek útban a könyöklő,
- - ahogy a biztonsági öv becsatolásának is. Szerintem Giovanniék egyszerűen nem foglalkoztak a kérdéssel, mindkettő használata csak a useren múlik. Giu üzenete: nem foglalkozni vele.
- USB-n a LED zavaróan villog (látni). Megoldás, olyan sticket venni, amin nincs LED.
- Kevés a magas a rádióban. Számomra érthetetlen, hogy miért. Már a 159-nél se volt.
+ Hallgatható a rádió. Nem igazán lesz szükség HiFi beépítésre.
+++ Az USB lejátszás problémamentes, ahogy a telefonálás is.
- Tempomat gombja érzéketlenebb. Sokkal erősebben kell nyomni. Érthetetlen, hogy miért?
+ Kényelmes ülések. Elsőre zavaró volt, hogy nincs dőlésszög állítás, de feljebb emelve tökéletes.
+++ TCT szinte kitalálja, amit az ember gondol. Előzésre készülve, vagy faluba begurulva a fülekkel vissza lehet kapcsolni.
- A motorhang hangosabb, morgósabb.
- Vizes úton a kerekek által felcsapott víz hangos. Egyértelmű, hogy a hangszigetelést megspórolták.
+ Nincs semmi egyéb zaj. A szélzaj gyakorlatilag nulla.
- A műszerfal tükröződik a szélvédőn, a nyitható fedelet jól látni.
- A napfénytető tükröződik a rádió kijelzőjén,egy árnyék okozta fényváltozásra önkéntelenül odanéz az ember.
+ + A tetőablak még télen kinyitva se huzatos (vs Spider)
- - - Ellenben hangos, de lehet hogy csak a csendes utastér után feltűnő.
++++ Hihetetlenül jók a gázreakciók. Minden gázadást lereagál az autó. Alapjáraton "gázfröccsöt" adva ugyan úgy felpörög a motor, mint a 99-es, euro 2-es TwinSpark.
++++ Alfához méltóan viselkedik. Kormány, gáz, fék - egyszóval minden reakció méltóbb az Alfa névre.
Mi lesz, ha átkapcsolom Dynamic módba???



