Blog
Az autó garázsban áll, a hó és a fagy többé nem probléma.
A 3 éves AeroTwin-ek már 15 fokban is elkezdtek ugrálni, eddig csak 0 alatt tették.
Teszek egy próbát a Valeo-val.


Ki lett cserélve a jobb illetve bal tükörtakaró mert volt rajta pár kis lyuk a magassugárzók miatt, illetve a bal hátsó füle le volt törve. Az újon faragtunk egy kicsit, hogy ne feszüljön.
Az elsősegély doboznak lejárt a szavatossága az is cserélve. 2021.ig jók vagyunk.
A bal ködlámpa törött volt így az is csere, aztán mivel szebb volt mint a jobb és jobban is világított, így a jobb is cserélve.
Kapott egy szerintem szép kipufogó véget.
Megrendelésre került egy első toldat, illetve hátsó szárny. Küszöbbel még várok mert TI-t szeretnék. Ha nem kapok akkor az is Novitec lesz.












Nyáron nagy melegekben hosszabb indítózást igényelt a kocsi, nagyon egyenletlenül húzott hideg motorral. Télen is szenvedős volt az első pár kilométer.
Ferkéhez elvittem, és kiolvasta a légtömegmérő hibáját. Sikerült olcsóbban beszerezni egyet, amit ki is cseréltünk faterral még november végén. Azóta már hidegen is szép egyenletes, és jobb fogyasztást is mértem. ( 9,8 litert mentem vele most, főleg városban, előtte télen 11 körül volt.)
A szervó lesz a következő, amit meg akarok végre csináltatni, mivel főleg ezekben a hidegebb időkben kegyetlenül visít.

Üzemanyag: OMV maxxmotion
10.2 liter/ 100km téli gumival , sport-légszűrővel; autópálya és város vegyesen 896 km-en mérve.
90%-ban a Shel-en tankolok Vpower-t, ritkán MOL EVO NEO 100-at. De a Maxxmotion annyira érezhetően jobb mindegyiknél.... Én is meglepődöm mennyivel rugalmasabbnak érezni az autópályán az autót. Bemelegedett motor maxxmotion-el érezhetően halkabban és simábban jár. Nálam abszolút a legjobb üzemanyag.



60'000 kilométert tett meg az autó a a mai napig!
A sebvàltó melletti műanyag egy helyen kissé megkopott, mivel nem annyira tetszett így, rendeltem szàlcsiszolt hatàsú fóliàt netről.
Színben egy kicsit eltér, de annyira nem mint a képeken làtszik.
Szóval vettem a bàtorsàgot, és pàr csavarhúzót, egy hőlégfúvót, szikét és nekiestem a melónak.
A sebvàltó melletti műanyagot csak ki kell pattintani óvatosan, majd a csatlakozókat lehúzni, vàltógombot kibújtatni. Utàna még a vàltószoknyàt kell leszedni, majd hàrom csavar tartja a gombokat azokat is kicsavarni.
A fóliàzàs volt a legkönnyebb része a folyamatnak. :)
A hàtsó fűtésnél meg volt kopva a műanyagon lévő gumi hatàsú borítàs. Kicsit megcsiszoltam,zsírtalanítottam majd ezt is lefóliàztam.
Nekem jobban is tetszik mint feketén. :)
Maradt még egy jó darab fóliàm, de a középkonzol még szép úgyhogy elraktam későbbre! :)



Egy 146 os versenyző szellemű cartársal találkoztam az utcán villogás után csak elkeztük magunk mögé hagyni a mazsolákat :)



Mivel indítàs utàn is villogott a visszajelző làmpa, és kiírta hogy hibàs valamelyik gyertya fórumtàrs ajànlàsàra felettem a kapcsolatot Erhard-al, akinek ezúton is köszönöm a gyors segítséget. Rendelés màsnapjàn màr itt toporgott egy futàr a lépcsőn Bosch izzítógyertyàkkal!
Eddig rendben is volt minden, felhívtam egy közelben lévő szerelőt december 17-én délelőtt hogy ezeket kellene cserélni. Erre ő azt mondta idén màr nem fér bele, 18-àn dolgoznak utoljára. Következő időpont január 4.
Bele is nyugodtam, erre 18-àn délelőtt hív a szerelő ha ràérek du. hàromra vigyem a kocsit. (biztos nem tudott nyugodtan aludni) :)
Úgyhogy egy óra alatt ki is cserélték a sràcok a gyertyàkat.
Km: 161.914
0
616
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- Giulia
- Adok-veszek
- Junior
- Stelvio
- 155
- Brera
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV