Blog
December 9.-én lejárt volna a műszaki. Kicsit félve (elkezdett nyikorogni hidegben a lengőkar szilent),de elgurultam reggel a hozzánk közeli vizsgaállomásra, majd fél óra múlva 2 évre megújított vizsgával távoztam, mindenféle okosság segítség nélkül utcáról beesve. A vizsgáztató srác mondta,hogy meglepik ezek a 156-ok, mert volt a héten egy nagy cooleres chippes nagykipufos dízel a héten és érdekes módon annak sem kellett segítség még a kipuf gáznál se. Mondtam tudom, a tesóm volt :D Szóval ilyen ezekkel a szarolaszokkal az élet. "Fura" , hogy ha mindent megkap időben mennyire stresszes...
Ja..volt egy hiba mégis...kb 3 hónapja mostam le utoljára (tudom-tudom. milyen trehány, és még a facebookra se rakhattam így ki,de ez egy mindennapi igásló nálam,még akkor is ha szeretem).Szóval a lényeg, hogy a kosztól hibát jelzett a tolatóradar, de most hogy lemosattam, minden jó. Borzasztó. Tényleg. :D
Bal hátsó kerékagy csapágy csere.
Jobb oldali kormánygömbfej csere.
Szóval ilyen lett az új lámpákkal. Néhány patentot be kell majd gyűjtenem...ja meg belülre ezt a takaró fedelet. Nem tudom hova lett elgórva az előző tulaj által...lassan írok egy listát miket kell pótolni.




161.570Km
Olajcsere, Agip Eni 10W40
Sziasztok!
Regen irtam mar, nehez periodusan vagyok tul az eletemnek. Azota helyre alltak a dolgok, de az elso Alfinkat el kellett adni. Nem, nem voltunk anyagilag megszorulva, mas dolgok játszottak kozre. Ugyhogy hamarosan atallitom az 1.6 profiljat.
Az eladas utan vacillaltunk, mit vegyunk. Szoba kerult minden fele auto, milliostol a parszazezresig. Vegul egy tolunk 400 merfoldre levo 156-ra esett a valasztas. :) Zoli is kimondta par napja, hogy hiaba vezette a fonoke 5 eves BMW-jet, nem erezte azt amit az Alfaban. :) Ha csak ra gondolok, kulonos erzes fog el. Ujra Alfiban fogok ulni erezni az "elet igazi izet".
A mostani Alfi ugye mar mondtam, 156 TS 2.0 Keves merfold, asszem 70ezer. 2001-es, fekete Momo bor es a szokasos dolgok. A regebbiben egy K&N sportlegszuro volt, ebben gyari. Azt lehet lecsereljuk, meg egy ket aprosagot. Szoval nagy az orom, hamarosan lesznek kepek.
161.700Km
• Levegő, -pollenszűrő csere
• Hátsó 2 stab.rúd csere
• Szilentek befújása
• Gyertyák tisztítása
• Vezérműszíj ellenőrzés
• Belső ventilátor kapcsoló izzók cseréje
Szóval...voltunk ma Várpalotán Csörgőéknél. Attila ügyes volt, a szíjfeszítő tengelyből jött a cicergő hang, mivel csont száraz volt a belseje. A réz paszta meg is oldotta a problémát, volt-nincs ciripelő hang;)
Sajna a kipuffvég elkezdte ledobni a krómozást.Csiszolópapír,és hőálló fekete festék megoldotta a problémát.

- életkor: 9 nap
- km óra állás: 1.735 km
- össz. menetidő: 23,37 óra (0,99 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 155,89 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,09 Ft/km
- átlagos napi futás: 192,80 km/nap
- mozgásban töltött idő: 11,05 %
Sikerült rendelnem a futomuwebshop-tól egy komplett első lengőkar szettet. Ha már lengőkarokat cseréltettem egyúttal a lengéscsillapítókat(Magnetti Marelli) is kicserélték. Most minden szuper az első futóművel:)))!