Blog
2015. június 4.
Ment az autó olajcserére Gáborhoz.
Olaj: Gulf Formula ULE 5W-40 9.100,-
Olajszűrő: Mann Filter W7003 1.800,-
Levegőszűrő: Alco 1.900,-
Gázolajszűrő: Alco SP-1342 3.450,-
Kopogott az eleje, első stabpálcák cserések voltak, TRW ment bele. 3.500,- / db
Munkadíj: 5.000,-
km: 188.300
2015. december 10.
Újabb olajcsere
Olaj: Gulf Formula ULE 5W40 9.100,-
Olajszűrő: Mann Filter W7003 1.800,-
Levegőszűrő: Mann Filter C29124 4.200,-
Gázolajszűrő: Alco SP-1342 3.450,-
Pollenszűrő: WIX 2.250,-
Munkadíj: 5.000,-
km: 198.300,-
180.800 km
Felkerültek a téli pacskerek, és túl vagyunk egy termosztát+vezérlés+vízpumpa cserén
Kiyo D négyfejes detektor,parkolósegéd funkcióval.
Rendeltem két rúd poliuretánt hogy a szilenteket kiváltsam vele,projekt folyamatban. PU rúd 27EFt
Vezérlés szett,vízpumpával,hosszbordás szíjjal,Brembo hátsó fékbetéttel.54EFt
Termosztátot kaptam hozzá az is csere érett,valamint ami még jön a futóműben,illetve a hosszbordásnál is lesz egy görgő ami szól,ez is folyamatban.
Közben voltunk műszakin amit megkaptunk újabb két évre. 18,5 EFt
Első körben: olaj-olajszűrő,levegőszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő,olajnyomásmérő órához tartozó olajgomba cserélve.A műszerfalon pár izzó pótlása,egy két belső műanyag karbonfóliázása,apróságok helyre tétele megtörtént. Ez is Szerelem lesz:-D
Turbó is cserélve bontottra,eddig úgy néz ki hogy jó lesz!
Agyszilentet mentem cserélni Zéhez hétfőn, aztán amikor várakoztam és épp ment a motor, furcsa csapkodásra lettem figyelmes. Oda is hívtam Zét bogy nézze már meg mi a szarért hisztizik, mire pár másodperc hallgatózás után rávágta, hogy ékszíjfeszítő. Jajjdejóóó. Hál' istennek meg persze inkább Zének tudott nem horribilis összegért szerezni feszítőt,így megúsztam 50k alatt a bulit. Szóval a szervíz mai részében:ékszíjfeszítő és hátsó agyszilentek!
206701km
Olaj , olajszűrő és hűtőfolyadék csere.
Selenia WR 5W40, isofilter szűrő,Paraflu 11.Elaforg utángyártott szett 18880 Ft
Csomagtér ajtó gázrugó csere.Magnetti-marelli. 6400 Ft

Olaj(Selenia WR P.E. 5w30)
Szűrők cserélje (pollen-, olaj-, üzemanyag-, levegőszűrő)
Kilométeróra állása: 136.900 km
Alap probléma: hidegen alapjárat ingadozás, 1000-1500/min-ig részterhelésen rángat.
5db injektor kiszerelése, bevizsgálása.
1db komplett injektorcsere
4db Bosch porlasztócsúcs csere
1db Bosch szelepcsere
Összerakás utáni újbóli bevizsgálás.
Más ennyiért autót vesz, vagy 5 komplett bontott motort. Hülye voltam, megcsináltattam. Utólag azt mondom, inkább hagytam volna az autót úgy, ahogy van, mert ezt az összeget nem lehet aggyal feldolgozni.
ÉS A LÉNYEG: hidegen ugyanúgy ingadozik az alapjárat, enyhe rángatás megmaradt alacsony fordulaton, bár padlógáznál talán nem kormol annyira... Mindegy, nem érte meg.
