Blog

>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2015-12-08

Szóval ilyen lett az új lámpákkal. Néhány patentot be kell majd gyűjtenem...ja meg belülre ezt a takaró fedelet. Nem tudom hova lett elgórva az előző tulaj által...lassan írok egy listát miket kell pótolni.

>> SzervizMárió // Alfa 147 1.6 Prog. 5ajtós // 2015-11-16

161.570Km
Olajcsere, Agip Eni 10W40

 
>> EseményNinaZoli156 // Alfa 156 1.6 Twin Spark // 2015-12-08

Sziasztok!

Regen irtam mar, nehez periodusan vagyok tul az eletemnek. Azota helyre alltak a dolgok, de az elso Alfinkat el kellett adni. Nem, nem voltunk anyagilag megszorulva, mas dolgok játszottak kozre. Ugyhogy hamarosan atallitom az 1.6 profiljat.
Az eladas utan vacillaltunk, mit vegyunk. Szoba kerult minden fele auto, milliostol a parszazezresig. Vegul egy tolunk 400 merfoldre levo 156-ra esett a valasztas. :) Zoli is kimondta par napja, hogy hiaba vezette a fonoke 5 eves BMW-jet, nem erezte azt amit az Alfaban. :) Ha csak ra gondolok, kulonos erzes fog el. Ujra Alfiban fogok ulni erezni az "elet igazi izet".
A mostani Alfi ugye mar mondtam, 156 TS 2.0 Keves merfold, asszem 70ezer. 2001-es, fekete Momo bor es a szokasos dolgok. A regebbiben egy K&N sportlegszuro volt, ebben gyari. Azt lehet lecsereljuk, meg egy ket aprosagot. Szoval nagy az orom, hamarosan lesznek kepek.

 
>> SzervizMárió // Alfa 147 1.6 Prog. 5ajtós // 2015-12-03

161.700Km
• Levegő, -pollenszűrő csere
• Hátsó 2 stab.rúd csere
• Szilentek befújása
• Gyertyák tisztítása
• Vezérműszíj ellenőrzés
• Belső ventilátor kapcsoló izzók cseréje

 
>> SzervizVerso // Alfa 156 SW 2.4 JTD 20V M-Jet // 2015-12-07

Szóval...voltunk ma Várpalotán Csörgőéknél. Attila ügyes volt, a szíjfeszítő tengelyből jött a cicergő hang, mivel csont száraz volt a belseje. A réz paszta meg is oldotta a problémát, volt-nincs ciripelő hang;)

 
>> EgyébKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2015-12-07

Sajna a kipuffvég elkezdte ledobni a krómozást.Csiszolópapír,és hőálló fekete festék megoldotta a problémát.

 

- életkor: 9 nap
- km óra állás: 1.735 km
- össz. menetidő: 23,37 óra (0,99 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 155,89 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,66 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,09 Ft/km
- átlagos napi futás: 192,80 km/nap
- mozgásban töltött idő: 11,05 %

 
>> SzervizPeti 81 // Alfa 156 1.9 JTD // 2015-12-07

Sikerült rendelnem a futomuwebshop-tól egy komplett első lengőkar szettet. Ha már lengőkarokat cseréltettem egyúttal a lengéscsillapítókat(Magnetti Marelli) is kicserélték. Most minden szuper az első futóművel:)))!

 

A javított féltengely, kb. 22 000 Km-t bírt ki. 50 000 Ft-ért nem látom túl bevált dolognak, bár nem állítom egyértelműen, hogy a felújított sz@r. Benne van ebben egy kisebb teljesítmény növekedés, meg a fékprobléma is állandóan kínozta, valamint az 5 centis ültetés sem használt a futómű egyetlen alkatrészének sem.
Abba a fázisba léptem, hogy megoldást kell találnom erre a problémára sürgősen.... valami tartósat.

 
>> Tuning és extradumbass // Alfa 147 5 ajtó, 1.9 JTD 8v // 2015-12-07

Megvolt a szegedi látogatásom. Kifejezetten örülök mikor olyan embereket ismerhetek meg mint Elekes Peti. Imádja csinálni amit csinál, hobbija és profi is benne.
3 napot töltöttem szegeden. Először szét lett vágva a legömlő meg a turbo, össze lett próbálgatva, a végén öntvényhegesztés. Kialakította a turbo olajzását.
Ezután jött a cooler csövezés. Ennél a folyamatnál nem voltam ott, annyi volt a kérésem hogy minél kevesebb helyen legyen szilikon elem, annyit használjon ami feltétlenül szükséges. A végére maradt a kipufogó és a légszűrő kialakítása.
Turbo: 2260vzk átkarozva, átforgatva, áthegesztve
Coolercsövezés: 60as saválló rozsdamentes
Kipufogó: 60as saválló rozsdamentes.
Légszűrőnek a honda S2000 gyári szűrője került fel, pont elfért a gyári helyén az új turboval ;)