Blog
Bal első alsó hátsó szilent blokk csere.
Új motorvedo burkolat.
EGR szűkítő 9mm furattal.
Mióta meg van a vas párásodott a bal oldali ködfényszóróm.Egyszer már nekiugrottam a dolognak.Csak az üveget kelett ujra ragasztani.Az fbs csodákra képes.Viszont szétszedve a lámpát látszott,hogy a froncsor is sokat vesztett már hajdani fényéből.Így hát durtam szorgosan a netet,és sikerült is vennem egy pár bontott carellót a vaterán.Az egyikbe bele volt szakadva egy rögzítő csavar amit sikerült kibányásznom.Át raktam rá a beépítő keretet és már ment is vissza a helyére mindkettő.Ujabb dolog kipipálva ami szúrta a szemem.
Sikerült az autóra való változó geometriás turbót szereznem. Ugye eddig a 136 lovasé volt rajta. A tengelyen semmilyen holtjáték nem érezhető, baromi jó állapotban van!
Ha már ott voltam, kapott egy gyári mélynyomót is szövetborítással (vezeték előkészítése megvolt), plusz a turbohoz való eltérő csövezést is (alsó intercoolercső, olaj nyomócső). Ha átépítem, írok a tapasztalatokról.
Üröm az örömben: hazaúton örök vadászmezőkre tért az a maradék néhány rugó, ami ép volt a kettőstömegűben. Eddig is szar volt már, de úgy voltam vele, amíg lehet, kihúzom. Most 2000-es fordulat alatt nem lehet ráengedni a kuplungot, mert szétrázza az autót. Nem is járok vele, Karácsony előtt pont a megfelelő időben...


Ma sikeresen beszereztem, PZ147 segítségével, egy méretpontos gumiszőnyeg garnitúrát.
A kocsin pár elem újra lett fényezve plusz kapott egy teljes polírt és lakkréteget.
Nagyon bántotta a szememet a műszerfal üzenete, mely szerint nem jó a rendszámtábla világítás. Ma nekiálltam a cserének.
Külön köszönet Giovanninak meg a magyar hatóságoknak, hogy az izzó cseréhez le kell szerelni a rendszám tartót is. Még jó, hogy a lökhárítót nem kellett...
Úgy vettem meg hogy lógott a tengely. Volt még 2 turbinám abból az egyiket rá is raktuk az öntvényre. A nagy turbó sajnos nem fér el... A gyári hűtő ventilátorba bele ér, próbáltuk mással is össze hozni de ott meg a szervó hűtőbe ütközött. Nem sokára helyet cserélnek.


Ma utolsó lépésként kikerültek az első ajtókból a Focal hangszórók és visszakerültek a gyáriak.
Majd fél napot elvoltam vele, mert volt pár buktatója a dolognak. pl az anyósülés előtti magas sugárzónak a vezetéke belesett a műszerfalba. Fél órás pecázás után egy leírhatatlan alakúra hajlított dróttal végül is sikerült kivenni a végét.
Aztán szét kellett bombáznom a fél garázst, hogy az egyik rácsot megtaláljam.
Végül is elkészült, várja az új gazdáját.












Megtörtént, ismételten Petronas SYNTHIUM Racer 10W-60 ment bele, természetesen szűrővel együtt.
km állás: 159.711