Blog
új, izzók: GE-Tungsram Megalight Ultra +120% H7, jobb lett sokkal.
Istenem...történt, hogy leb@...am az előlapot az anyós ülés elé, mert csörgött. Sose kapcsoltam be ezt a fejegységet, mert nem érdekelt, mi a hányásra cserélte ki a volt tulaj...tegnap ránéztem, hogy miért is nem akar mégis bekapcsolni ez a szerencsétlen sz...nem is tudom mi az oka. Anno amikor eladtam a kocsit a vevő mindig mondta nekem, hogy nincs RCA a kocsiban...nem értem, akkor hogy a rákba hajtottam meg az erősítőt? most komolyan, nem hiszem, hogy az én fejemmel van gond. Megnéztem és egy szar fekete RCA volt benne. Nem tudom miért kellett minden kib..%ott szart kiszedni a gépből. Rohadjon el az olyan, aki úgy ad...apropó, ajtóban a hangszóró is ki van szedve. Tudom el volt adva fél évig szavam nem lehet, de, de, de, akkor faszomér nem vitte el a "csipogót" is felülről. Mifaszomtörténik ebben a világban az emberekkel? Csak egy sztori még a volt JVC fejegységemhez, azt mondta az inas, hogy lefüstölt németben és kidobta a kukába...mondom he 30ezer forint mögötte csak a kábel...AZ LEHET MEGVAN! Háh...most nincs fej a kocsiban, inkább nézem a konzolt így. Beszerzés alatt...





Végre elkészült az én kulcsom is. Mivel nekem a bicska is el volt törve, így azt is másoltattam :)
Bal első alsó hátsó szilent blokk csere.
Új motorvedo burkolat.
EGR szűkítő 9mm furattal.
Mióta meg van a vas párásodott a bal oldali ködfényszóróm.Egyszer már nekiugrottam a dolognak.Csak az üveget kelett ujra ragasztani.Az fbs csodákra képes.Viszont szétszedve a lámpát látszott,hogy a froncsor is sokat vesztett már hajdani fényéből.Így hát durtam szorgosan a netet,és sikerült is vennem egy pár bontott carellót a vaterán.Az egyikbe bele volt szakadva egy rögzítő csavar amit sikerült kibányásznom.Át raktam rá a beépítő keretet és már ment is vissza a helyére mindkettő.Ujabb dolog kipipálva ami szúrta a szemem.
Sikerült az autóra való változó geometriás turbót szereznem. Ugye eddig a 136 lovasé volt rajta. A tengelyen semmilyen holtjáték nem érezhető, baromi jó állapotban van!
Ha már ott voltam, kapott egy gyári mélynyomót is szövetborítással (vezeték előkészítése megvolt), plusz a turbohoz való eltérő csövezést is (alsó intercoolercső, olaj nyomócső). Ha átépítem, írok a tapasztalatokról.
Üröm az örömben: hazaúton örök vadászmezőkre tért az a maradék néhány rugó, ami ép volt a kettőstömegűben. Eddig is szar volt már, de úgy voltam vele, amíg lehet, kihúzom. Most 2000-es fordulat alatt nem lehet ráengedni a kuplungot, mert szétrázza az autót. Nem is járok vele, Karácsony előtt pont a megfelelő időben...


Ma sikeresen beszereztem, PZ147 segítségével, egy méretpontos gumiszőnyeg garnitúrát.
A kocsin pár elem újra lett fényezve plusz kapott egy teljes polírt és lakkréteget.