Blog
180.800 km
Felkerültek a téli pacskerek, és túl vagyunk egy termosztát+vezérlés+vízpumpa cserén
Kiyo D négyfejes detektor,parkolósegéd funkcióval.
Rendeltem két rúd poliuretánt hogy a szilenteket kiváltsam vele,projekt folyamatban. PU rúd 27EFt
Vezérlés szett,vízpumpával,hosszbordás szíjjal,Brembo hátsó fékbetéttel.54EFt
Termosztátot kaptam hozzá az is csere érett,valamint ami még jön a futóműben,illetve a hosszbordásnál is lesz egy görgő ami szól,ez is folyamatban.
Közben voltunk műszakin amit megkaptunk újabb két évre. 18,5 EFt
Első körben: olaj-olajszűrő,levegőszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő,olajnyomásmérő órához tartozó olajgomba cserélve.A műszerfalon pár izzó pótlása,egy két belső műanyag karbonfóliázása,apróságok helyre tétele megtörtént. Ez is Szerelem lesz:-D
Turbó is cserélve bontottra,eddig úgy néz ki hogy jó lesz!
Agyszilentet mentem cserélni Zéhez hétfőn, aztán amikor várakoztam és épp ment a motor, furcsa csapkodásra lettem figyelmes. Oda is hívtam Zét bogy nézze már meg mi a szarért hisztizik, mire pár másodperc hallgatózás után rávágta, hogy ékszíjfeszítő. Jajjdejóóó. Hál' istennek meg persze inkább Zének tudott nem horribilis összegért szerezni feszítőt,így megúsztam 50k alatt a bulit. Szóval a szervíz mai részében:ékszíjfeszítő és hátsó agyszilentek!
206701km
Olaj , olajszűrő és hűtőfolyadék csere.
Selenia WR 5W40, isofilter szűrő,Paraflu 11.Elaforg utángyártott szett 18880 Ft
Csomagtér ajtó gázrugó csere.Magnetti-marelli. 6400 Ft

Olaj(Selenia WR P.E. 5w30)
Szűrők cserélje (pollen-, olaj-, üzemanyag-, levegőszűrő)
Kilométeróra állása: 136.900 km
Alap probléma: hidegen alapjárat ingadozás, 1000-1500/min-ig részterhelésen rángat.
5db injektor kiszerelése, bevizsgálása.
1db komplett injektorcsere
4db Bosch porlasztócsúcs csere
1db Bosch szelepcsere
Összerakás utáni újbóli bevizsgálás.
Más ennyiért autót vesz, vagy 5 komplett bontott motort. Hülye voltam, megcsináltattam. Utólag azt mondom, inkább hagytam volna az autót úgy, ahogy van, mert ezt az összeget nem lehet aggyal feldolgozni.
ÉS A LÉNYEG: hidegen ugyanúgy ingadozik az alapjárat, enyhe rángatás megmaradt alacsony fordulaton, bár padlógáznál talán nem kormol annyira... Mindegy, nem érte meg.

Tegnap levizsgázott Alfikám, persze botlás nélkül vette az akadályokat..:-), kék matricát kapott, fékek átlagon felül teljesítettek, a FUTÓMŰ ELŐL 68%, HÁTUL 69%, király !
A szélvédőt még februárban sikerült egy szerelés alkalmával elrepesztenem:
http://www.alfaamore.hu/tagok/9536/autok/11285/blog/27013
Az akkor 10cm-es repedés most már 40cm-nél tartott. Az akkor tervezett összegnél drágábban, de gyári beszállítótól származó üvegre lett kicseréltetve az első szélvédő. A felső fekete fóliacsíktól végre megszabadultam, meg a kőfelverődésektől is...
A színezett üveg helyett víztiszta lett, de így sokkal jobban tetszik! Eddig mintha homályos szemüvegen keresztül néztem volna a világot, most már minden szépen élesen tisztán látszik! :O)
A rain-x-nek is adtam egy esélyt. Bekentem vele az új szélvédőt (haverom rendszeresen használja). Elsőre jónak tűnik.