Blog
Úgy néz ki ennyi volt. Ma felpakolták és elvitték az Americát, az új tulaj befejezi és ha sikerül neki SP-rendszámmal láthatjuk talán viszont. Igazából 1-2 évet mentem csak vele, de nagyon szerettem. Amikor az átalakítást elkezdtem nem sok mindent tudtam, mostanra egészen beletanultam sok dologba. És bár bánom,hogy nem én fejezem be,mert kevés hiányzott már, ugyanakkor van úgy hogy jön egy olyan lehetőség amit nem szabad kihagyni. És nekem jött, viszont ez azt jelentette,hogy a 75nek mennie kellett. Szomorú voltam amikor kihúztam a garázsból,de örülök,ha arra gondolok,hogy 4 év garázs fogság után lehet újra száguldani fog, igaz már nem velem. Viszlát Asszonyom, örültem,hogy megismertem.




A régi continental téligumikat használtan vettem, de így egy szezon után a kukába hajítom őket. Ilyen csapnivaló gumival én még nem találkoztam. Zajos, nem tapad amikor kell egyszóval soha többet. Először megint használtban gondolkodtam, aztán betértem a megszokott Pesti úti gumishoz, aki meglátta bennem a bizonytalanságot és egy jó ajánlattal végül eldöntötte a dilemmám. Hankook Icept Evo-k kerültek fel 205/55R16 méretben. Nem mondom,hogy csendes, mert egy téligumi sajnos nem tud igazán az lenni, de meglepően jól tapad 0 fok körüli taknyos úton, jég és hó teszt remélem hamarosan. Eddig maximálisan elégedett vagyok.
Kb. két éve villog az izzítás lámpája, de tavaly elmaradt a tél, pöccre indult úgy is. Idén volt egy hideg éjjel, kicsit hosszabban forgatott, de indult rendesen.
Mostmár azért rámértem a gyertyákra, kettő szakadt volt. A Bárdinál polcon volt, úgyhogy vettem kettőt. Sikerült őket kitekerni, de a kihúzás nem ment könnyen. WD meg tekergetés segített.
Rakosgattam a csavarokat, vasakat a garázsban, és egyszercsak új hobbim lett! Már a harmadikat csinálom :)






Az autó garázsban áll, a hó és a fagy többé nem probléma.
A 3 éves AeroTwin-ek már 15 fokban is elkezdtek ugrálni, eddig csak 0 alatt tették.
Teszek egy próbát a Valeo-val.


Ki lett cserélve a jobb illetve bal tükörtakaró mert volt rajta pár kis lyuk a magassugárzók miatt, illetve a bal hátsó füle le volt törve. Az újon faragtunk egy kicsit, hogy ne feszüljön.
Az elsősegély doboznak lejárt a szavatossága az is cserélve. 2021.ig jók vagyunk.
A bal ködlámpa törött volt így az is csere, aztán mivel szebb volt mint a jobb és jobban is világított, így a jobb is cserélve.
Kapott egy szerintem szép kipufogó véget.
Megrendelésre került egy első toldat, illetve hátsó szárny. Küszöbbel még várok mert TI-t szeretnék. Ha nem kapok akkor az is Novitec lesz.












Nyáron nagy melegekben hosszabb indítózást igényelt a kocsi, nagyon egyenletlenül húzott hideg motorral. Télen is szenvedős volt az első pár kilométer.
Ferkéhez elvittem, és kiolvasta a légtömegmérő hibáját. Sikerült olcsóbban beszerezni egyet, amit ki is cseréltünk faterral még november végén. Azóta már hidegen is szép egyenletes, és jobb fogyasztást is mértem. ( 9,8 litert mentem vele most, főleg városban, előtte télen 11 körül volt.)
A szervó lesz a következő, amit meg akarok végre csináltatni, mivel főleg ezekben a hidegebb időkben kegyetlenül visít.

Üzemanyag: OMV maxxmotion
10.2 liter/ 100km téli gumival , sport-légszűrővel; autópálya és város vegyesen 896 km-en mérve.
90%-ban a Shel-en tankolok Vpower-t, ritkán MOL EVO NEO 100-at. De a Maxxmotion annyira érezhetően jobb mindegyiknél.... Én is meglepődöm mennyivel rugalmasabbnak érezni az autópályán az autót. Bemelegedett motor maxxmotion-el érezhetően halkabban és simábban jár. Nálam abszolút a legjobb üzemanyag.


