Blog
Megjött a Brodit Giulietta specifikus tartó.
Eredetileg az előlapjára akartam rácsavarozni a navit, de a próba során kiderült, hogy nem lesz jó a szög. Kell az eredeti irányállító mechanizmus is. A szárát elegánsan elfűrészeltem, majd a tartó csavarral hozzácsavaroztam a Brodithoz.
A bepattintás a tartóhoz adott papír alapján gyerekjáték.
A szellőzőrács mentén bárhová tevető, és középre raktam.
Szerintem megérte az árát.












Hamarosan cseréljük az alábbi alkatrészeket:
1. Jobb hátsó lengőkar csapágy. Előzőleg SKF lett beépítve, az 120e km-t bírt ki. - Ezt kicseréltük, nagyon szét vol szegény (lásd kép). Még egy Debrecen-Bécs-Debrecen távot kibírt fél lábon..
2. Bal első külső féltengely csukló. 110e km-rel ezelőtt belső csuklók kopása miatt komplett cseréltem a féltengelyeket mindkét oldalt. Ennyit bírt a jobbos külső csukló. Ezt keveslem, bár a chiptuning biztosan nem hosszabbít az életén.
- Ez fura. Van hogy kopog, van hogy nem. Akkor sem, ha dulván kanyarodok. Egyelőre ment a polcra az alkatrész.
3. Hátsó motortartó. Ezt hobbi szerűen csereberélgetem. Elöl a bontott m-jet tartók váltak be, lényegeset halkult a z autó. Próbáltam hátsóból is gyári bontottat szerezni, de nem nagyon sikerült. Úgyhogy vettem szalonból.
- eljátszottunk vele, a gyárival sajna rosszabb lett. Most a 3-ból a legjobb van benne, véglegesen



Belső kárpit cserén esett át a vas. Kapott egy 147 Facelift komplett belsőt. Első-hátsó ülések, alsó,- + tetőkárpit, ajtókárpitok.
Zavart a belső kilincseken az a ragadós gyári bevonat, ami már elég jól lekopott.
100 % aceton, és egy szuper találmány: gumi spray.
Az idő múltával sajnos ez sem tűnik örök megoldásnak....

MacAudio Absolute 380 BR-re esett a választás, ami a csomagtérben foglal majd helyet. Nulláról épül majd minden, mivel ahogy mondtam minden szar kikerült a kocsiból...az 59 mást fog kapni. Blog róla is hamarosan.


Gyertyák , fékek elől , váltó olaj , motor olaj , szűrők , DPF tisztítás .
Ismét eljött az idő,hogy lecseréljem a szűrőket és a motorolajat,a szokásos MANN Filter-re és Mobil1 olajra esett a választásom.
Időközben elindult egy repedés a szélvédőm jobb alsó sarkából,ezt cserével orvosolta az autouvegbazis.hu.
Km állás: 241.700
0
539























