Blog
Elég fura érzés, itt állok pár nappal életem első műszakija előtt. Igaz ez már a 3. autóm de eddig vagy eladtam vagy összetörtem műszaki előtt. Szóval amit tudtam:
-folyt az olaj a szervo szivattyúból
-rossz úton és kanyarban hallottam valamit hátulról
-kifúj a kipufugóm
Amit pedig tenni kellett: Szivattyú csere, kipufogó hegesztés (hátsó dobot rozsda mentesre cserélem pár nap múlva) , és a leghátsó(GTVsek biztos tudják mire gondolok) lengőkarban a szilenteket cseréltük. Le írom én is ide hátha másnak is jól jön. Andrewxy kolléga tanácsa a problémára:
"Szóval : kerék oldali gl-szem : FEBI2354 teljesen OK;
belső oldali gl-szem : FEBI17376 ezt sajnos kicsit át kellett esztergáltatni mert ez 12x45x52 és 12x44x50 az oks!!"
A napokban meglátogattam Zé műhelyét némi karbantartási munkálatok ügyén. Tervben volt az EGR szelep tisztítása, de tekintve, hogy gyakorlatilag új a vasban, így erre nem került sor. Ellenben kitisztították a szívócsonkot, és végigküldtek rajta egy tisztítóprogramot. A computer szép értékeket mutatott, tetszett amit láttam. Kicsit alámentünk megállapítottuk, (főleg Zé :)) ) hogy a bölcsőnek jót tenne egy homokfúvás, szinterezés, így ez lesz a következő művelet.
Köszi Zé!
Történt nem annyira jó dolog is a napokban. A Csepel pláza nevű kitűnő létesítmény parkolójában valakinek annyira tetszett a vas, hogy egy kulccsal ezt ki is fejezte a jobb hátsó sárvédőmön. Hagyományos Tempo-pasztával sajnos nem tűnt el, így ismét Zé volt segítségünkre, és polírozóval sikerült nyomtalanul eltüntetni. A műveletet jóatyám, Andy értő kezeire bíztam, meg egyébként is Ő akarta csinálni :)) Újra szép!
Továbbra is hibátlan az autó, igazi élményt ad minden út vele. :))
Hétvégén tervben van egy hosszabb kirándulás is.


Tegnap gyönyörű idő volt, szinte tavasz, ezért kapott az Őreg egy komplett külső-belső takarítást, melyben egy külső wax, és egy tejes belső műanyag ápolás speckó szerekkel is benne volt. Leápoltuk a gumikédereket is, valamint a felniről eltűntettük a beleégett fékport is!!!! Az eredmény magáért beszél :-)






vettem utolagos szettet hogy legyen szep feny..gyarilag bixenonnal volt rendelve de kihagytak igy csak a sima lampam xennonos..

elkezdett csuszni a kuplung igy csereltem mielott megaltam volna valahol..
uj csapagy,kuplung szett, olaj a valtoban, egesznapos munka dij.
A tavaszias idők kedvéért kapott vasárnap egy vaxolást a gép. Ma pedig meló után volt 1-2 szabad percem, gondoltam valami hasznossal töltöm, úgyhogy lőttem pár fotót-





- életkor: 1.147 nap
- km óra állás: 128.903 km
- össz. menetidő: 1.829,42 óra (76,23 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 8.713,92 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,71 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,60 Ft/km
- átlagos napi futás: 112,4 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,64%
Összesen saját autóval megtett távolság: 992.168 km
...ebből Alfával megtéve: 709.208 km
Az 1.000.000 km-ig hátravan: 7.832 km
Golyszi oldalán figyeltem fel erre a TI-design kormányra. Annyira megtetszett, hogy már nekem is van. :)
A beszerelés az Autóház Budaörsnél történt.



0
592
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV