Blog
elfáradt 20 év után a tank ajtóm is, a doblemezem is elpárolgott, és a fűtés ellenállásom is megadta magát ->érdi út



Első felső lengőkarok, hátsó kitámasztók, kézifékbowden, hátsó féktárcsák és betétek újra cserélve Zé-nél.
Úgy néz ki, gyújtásprobléma megoldva. Cserélve lett a hengerek felett komplett trafósor és előző bejegyzésben látható szétrohadt pipa kábele is. A beavatkozásért thx Petyának, Párkányból! 25 euróba volt borravalóval.
MOL EVO NEO Diesel
62,54 L
előző tankolástól futott km: 799
átlagfogyasztás: 7,8 l/100 km
költség: 29 137 Ft
pontjóváírás: 1 122 (882 pont)
kedvezményes költség: 28 015 Ft
Újabb olajcsere( Selenia 20k) és a többi :)
Pár helyen nem tetszett a fekete részek élénksége, így a jól bevált módszerrel lefújtam matt feketére ezeket a részeket. A hátsó ablaktörlő alatt meg volt egy kis rozsda, nekiugrottam csiszolóval, majd alap és fekete festék... nem néz ki rosszul :)



Délután leszereltem a Brembo fékrendszert. Minden könnyen ment, Ugye nem 2 éve raktam fel... Mielőtt felraktam a régi tárcsákat, elvittem munkába, hogy kollégám felszabályozza. Légtelenítés után próbakör, össze kell kopni a betéteknek a tárcsákkal, de lényegében rendben van a fék. A nyergek kaptak egy új piros festékréteget.
gondoltam meglesem hogyan is fog mutatni, igazából majd akkor lesz a legjobb ha színre lesz fújva mert így igen rikít, de alapjából nekem tetszik


