Blog
Hátsó stab szilentek, rögzítőfék fékcsövek cseréje.
Olaj (Eneos 10w40) + szűrők cseréje!
Ja és persze a vizsga.
175.101 km
Hat eddig tartott, a remeges egyre erosodott, minden piros lampat kezdtem meg jobban utalni. Nem akartam tovabb varni, nem volt jo erzes ugy beulni a kocsiba, hogy nem elvezem.
Irany Zsambek. Es lon, a retteges nem volt oktalan. Elert minket az oly sokat emlegetett dizel-remalom. Ugyhogy kapott egy uj Valeo kettostomegu lendkereket, uj kuplungszettet. Mivel a 6-at amugy is nehezen vette, ki lettek cserelve a hajtasszimeringek is. Holgyeim es Uraim, vegre olyan a valto es a kuplung, amilyennek lennie kell.
Azt tudtam, hogy bal elol az also lengokarszilenteket cserelni kell. Nem szorakozunk vele, full lengokart cserelunk mindket oldalon. Kapott Febi-ket. Vegre megszunt a nyiszogas es egy nagyon picit kozvetlenebbnek is erzem a kormanyzast.
Nos, ami azt illeti a futomuvet tudtam, tehat szamitottam ra. A tobbi rettenetesen fajt, de nem tehettem mast. Ennek ellenere is imadom a kocsit es kesz. Sajnos a tervezett szepeszeti beavatkozasok elmaradnak, egy idore kiurult a csaladi kassza a kocsit illetoen. Mostmar csak remenykedni tudok, hogy mas nem lesz, mert akkor valoszinuleg eret vagok.
197.700 km-nél elkezdett csúnya hangokat adni vízpumpa. Picivel több, mint 10.000 km-t bírt, ami elég kevés. Az új alkatrészt én szereztem be, a csere pedig Dunakeszin, Német Misi mesternél történt.




Régebb óta vadásztam már egy csomagrögzítő hálóra, de sokáig úgy tűnt lehetetlen küldetés beszerezni egyet... Végül Ebay-en bukkantam rá egyre, és 17,80 EUR-ért az enyém lett. Most már lehet sportosabban kanyarodni, annélkül hogy átrendeződnének a dolgok hátul :-)

Felkerultek a frissen fenyezett Borbet 8x18as alukra a 235\40 R18as contonental gumik,igy mar minden keszen allt arra,hogy felrakjam oket az autora,eppen elfertek :)



Sikeres volt a xenon utangyartotta alakitasa,nem tokeletes,nincs olyan fenyereje mint a gyarinak,de ideiglenesen jo lesz.
Zsunior-nak hàla,szert tettem egy gyàri komplett lampara a repest buraju jobbos helyere lesz beépitve.
3 évente csak összejön rajta egy kis ez-az...
Komplett fékfelújítás, legalábbis ami az anyagi lehetőségekből telt, tehát: fékbetét, féktárcsa, fékcső, felújítókészlet, kézifékkötél, satöbbi hátul, elöl új betét és szétszedés-zsírozás, ilyesmik.
Elöl mindkét lengőkar Birth-re cserélve, stabilizátorrudakkal együtt, azok is Birth-ek, és akkor ami a legfontosabb volt, a jobbos féltengelycsukló... Éss akkor ennyi most.
Nagyon úgy érződik, hogy egyben van, tök jó érzés! A fékek is egész korrektek és merek jobbos kanyarban gázt adni. Bár más még elment volna ezzel a féltengellyel vagy húszezret... De tízet úgy, hogy nem veszi észre :D
Az, hogy egy nap alatt kész lett, kisebbfajta csoda... Legalább két nap kellett volna hozzá, ha nem vagyok ott és nem segítek bontani párhuzamosan. Szóval király :D Meg az is, hogy 46% kedvezmény van a bárdinál... :D Meg az, hogy az egész napos szerelésért sikerült 10 ezret kérnie a szerelőmnek...
Cserébe megtankoltam, és ha kicsit kivakarodik az idő, elviszem megsétáltatni valami hegyvidékre :)
Szegénykét egy bolond öreg fószertöl hoztam el elütöttek vele egy kutyát.
Első lökhárító fele leszakadt az olajhűtő javíthatatlan és a jobb lámpabura is kitörött.
Bal visszapillantót is valahogy elhagyta és ami a legfurcsább a hátsó szárnyat is kettétörte .
Még 2 hét és el is kezdem rendbe rakni kíváncsi vagyok mennyiből jövök ki.
1
527
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV