Blog

>> SzervizRicsi 147 // Alfa 159 2.4 Jtdm Distinctive // 2014-03-01

Voltam tegnap Veszprémben az Auto Forras Kft-nél, lefrissítették az autó szoftverét, és ők is megnézték az üléseimet... :)! Onnan Csörihez mentem, kipucolták az EGR-t és a map szenzort, kapott új fék olajat és első hátsó fékbetéteket. A szoftver frissítést azért csináltattam meg, mert többen írták, hogy megoldotta a hideg indítás utáni dadogást, nos ma reggel már nem dadogott, és ahogy észre veszem itthonról indulva Veszprémbe még 10 liter átlagot írt az autó, haza felé már szépen le ment 9 litere pedig hazának siettem, most jelenleg 8.8-at ír...! De sajnos úgy néz ki, hogy a hideg indítás gondom nem oldódott meg, igaz nem dadog viszont ma az első indítás után állt jó pár órát és mikor újra el akartam indulni 3 szor egymás után mindig leállt, negyedik indításra rásegítettem egy kicsit gázzal úgy már elindult, úgyhogy lesz még pár köröm ezzel... :(. Nos elkészült a TI hátsó ülés sorom végre, jól néz ki :)! Bontóból kellet rendelnem gyári dönthető támlás ülést, és ami nekem kellett belőle azt bekárpitoztuk fekete bőrrel és betettük a helyére. Szoftver frissítés: 177294 km-nél. Fék betét csere: 177312 km-nél

 
>> Tuning és extraPityukoma // Alfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2014-03-01

Ma beszereltem az ajtó aljába a led logo projektorokat. Először megmértem az áram felvételét hogy rá köthetem-e a kilépőfény vezetékére. 0.12A az áramfelvétele, a kilépőfényben pedig 5W-os izzó van, úgyhogy arra kötöttem rá. Először is le kellett vennem az ajtókárpitot. (lépéseit nem írom le, mert egy előző blogomban már megtettem). Majd a projektohoz kapott fúróval kifúrtam a helyét. A kilépőfény kábeleit elvágtam, (nem tőben hogy esetleg visszaállítható legyen a gyári állapot) csupaszítottam, leforrasztottam, kábelsaruztam, és végűl zsugorcsövet húztam rá amit rámelegítettem. A projektor kábeleivel is elkövettem mindezeket. A polaritásra ügyelve a véletlen felcserélés ellen védve saruztam a kábeleket. Így ha valamikor le kell szedni a kárpitot akkor csak szét kell húzni a kábeleket, szerelhető marad. A kárpit belsejébe ragasztottam egy-egy keményszivacsot (kék színű, a képeken jól látszik) amibe beleraktam a led elektronikáját és a feleslegesen hosszú kábelét (direkt nem vágtam rövidre) hogy ne zörögjön az ajtóban, majd műanyag bilinccsel rögzítettem bele. Sok választásom nem volt a beszerelés helyének a kiválasztásában, mert csak a kilépőfény mellett fér el, máshol nem. Miután beállítottam a projektor helyzetét (logó felém "nézzen") rögzítettem a kontra anyával. Ezután visszaszereltem a kárpitot és gyönyörködtem az új kilépőfényemben:-) Nekem nagyon tecccik.

>> EseményGyurka156 // Alfa 156 1.6 TS // 2014-03-01

Gondoltam ha már ilyen szép kerek akkor megörökítem!

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2012-02-28

155.663 km

 
>> SzervizMiszöszFőnök // Alfa 147 1.6 TWIN SPARK // 2014-02-28

Hátsó stab szilentek, rögzítőfék fékcsövek cseréje.
Olaj (Eneos 10w40) + szűrők cseréje!
Ja és persze a vizsga.
175.101 km

 
>> SzervizAetK // Alfa 156 1.9 JTD Mjet 16V // 2014-02-28

Hat eddig tartott, a remeges egyre erosodott, minden piros lampat kezdtem meg jobban utalni. Nem akartam tovabb varni, nem volt jo erzes ugy beulni a kocsiba, hogy nem elvezem.

Irany Zsambek. Es lon, a retteges nem volt oktalan. Elert minket az oly sokat emlegetett dizel-remalom. Ugyhogy kapott egy uj Valeo kettostomegu lendkereket, uj kuplungszettet. Mivel a 6-at amugy is nehezen vette, ki lettek cserelve a hajtasszimeringek is. Holgyeim es Uraim, vegre olyan a valto es a kuplung, amilyennek lennie kell.

Azt tudtam, hogy bal elol az also lengokarszilenteket cserelni kell. Nem szorakozunk vele, full lengokart cserelunk mindket oldalon. Kapott Febi-ket. Vegre megszunt a nyiszogas es egy nagyon picit kozvetlenebbnek is erzem a kormanyzast.

Nos, ami azt illeti a futomuvet tudtam, tehat szamitottam ra. A tobbi rettenetesen fajt, de nem tehettem mast. Ennek ellenere is imadom a kocsit es kesz. Sajnos a tervezett szepeszeti beavatkozasok elmaradnak, egy idore kiurult a csaladi kassza a kocsit illetoen. Mostmar csak remenykedni tudok, hogy mas nem lesz, mert akkor valoszinuleg eret vagok.

 
>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2014-02-28

197.700 km-nél elkezdett csúnya hangokat adni vízpumpa. Picivel több, mint 10.000 km-t bírt, ami elég kevés. Az új alkatrészt én szereztem be, a csere pedig Dunakeszin, Német Misi mesternél történt.

 
>> Tuning és extraDante // Alfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2014-02-28

Régebb óta vadásztam már egy csomagrögzítő hálóra, de sokáig úgy tűnt lehetetlen küldetés beszerezni egyet... Végül Ebay-en bukkantam rá egyre, és 17,80 EUR-ért az enyém lett. Most már lehet sportosabban kanyarodni, annélkül hogy átrendeződnének a dolgok hátul :-)

>> Tuning és extramreni // Alfa 166 2.4 20v jtd // 2014-02-28

Felkerultek a frissen fenyezett Borbet 8x18as alukra a 235\40 R18as contonental gumik,igy mar minden keszen allt arra,hogy felrakjam oket az autora,eppen elfertek :)

 
>> Szervizmreni // Alfa 166 2.4 20v jtd // 2014-02-28

Sikeres volt a xenon utangyartotta alakitasa,nem tokeletes,nincs olyan fenyereje mint a gyarinak,de ideiglenesen jo lesz.
Zsunior-nak hàla,szert tettem egy gyàri komplett lampara a repest buraju jobbos helyere lesz beépitve.