Blog
Elérkezett a műszaki ideje. A műszakin kívül sajnos volt még pár más dolog is amit meg kellett csinálni.
Ki lett cserélve az utolsó még ki nem cserélt első lengőkar.
Meg lett csinálva az a kis koccanás eredménye.
így jött ki a végösszeg.
Az utolsó nagyobb szervíz után nem maradt abba az olajszivárgás a kormányműből annak ellenére sem, hogy a kormánymű ki lett cserélve.
Szerencsére az egyik jó alfás barátom ajánlására találtam 1 jó szerelőt. a végén kiderült, hogy szerencsére nem az új kormánymű volt rossz hanem az abba kapcsolódó alumíniumccsövek...
Hála a régi szerelőm figyelmetlenségének....
na készen is van :D tökéletes :D 170 le cirka 370nm a nyomaték.Remélem jó lesz .
Újabb olajcsere lett esedékes, ami végül sokkal több lett...
-2 első legőkar
-Kormánygömbfej
- Tengelycsonkanya
-olaj+szűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
- Hajtóműolaj
- Futóműállítás
- Kormánymű....
Nem a költségekkel volt probléma hanem inkább azzal, hogy a szerelőm egyszerűen nem törte magát azért, hogy megcsinálja a kocsimat. Ezért a szerelés elhúzódott több mint 7 hétig. megérett az idő a szerelőcserérehez.
Sokat gondolkoztam a GTA utódján, méltó váltást szerettem volna eszközölni, szerintem maximálisan sikerült.
A választásom egy JAPAN RACING JR3-as felniszettre esett, amit a Red Sun Servise-nél vásároltam meg, 8X17 ET 35-ös méretben, 5x100, és 5x114,3-as lyukosztással, fehér színben.
Konkáv küllői szerintem brutálisan jól néznek ki, és ha vélsz hasonlóságot felfedezni a ROTA GRID DRIFT felni ,és ez között ,akkor a meglátásod helyes, szinte teljesen megegyezik a két típus.
A gumikat megörökölte a GTA-ról ,így maradt a 215/40R17, kapott rejtett szelepeket, a gumizás, és centírozás után a súlyokat is fehérre festettem :D
Ez után következett a dekor, amit ki más, mint GT készített nekem, az én elgondolásom ,és terveim alapján!
Körben minden felni kapott egy 4mm-es rózsaszín felnicsíkot (igen, jól látod, rózsaszín) , és a hátsó felnik Legen WAIT FOR IT Dary feliratot.
A féknyergeket továbbá matt feketére fényeztem, és Rózsaszín Alfa Romeo felirat került rá.
Nekem nagyon tetszik az összkép, már megkaptam az Alfásoktól ezt a "szentségtörő" titulust, de hol is érdekel ez engem?! :D
A futóművet felrakás elött a téli beállításokról lejjebb módosítottam, elöl -15 , hátul -10 mm-el, így a gyárihoz képest körül-belül -90mm ültetést jelent.
Hogy az anyagiakról is szó essen... Fájt, zsír új felniről vagyon szó , ráadásul minőségi is, így karcoljuk a 200,000ft-ot!
Nem mellesleg az autómat Bellának kereszteltem :D
Bella felvételt nyert kiállítóként a 2014. március 21-23 között Budapesten megrendezésre kerülő AMTS (Auto Motor Tuning Show)-n ,így én képviselem a márkát!
De erről majd egy külön blog postban...







A rend éber őrei miatt döntöttem úgy,hogy kap a kocsi E3-as jelzésű,tehát KPM engedélyes nappali menetfényt. Így a xenonba nem tud belekötni. 1-2 perc a beszerelése,és még mutat is.

74 Ah-ás akku került a masinába, most már pöccre indul :-)
Teszi a dolgát, panaszra nincs okom. km óra állás: 215.000
na lassan kész a vez.szíj csere.a többi hálisten a gondos előző tulajnak kész van.Felkerült a paragi típusdob a gyári helyére és 1 óra múlva már mehet is a chippes haverhoz ,h egy picit erősítsünk rajta az ésszerű határokon belül :P
- elemcsere történt a pótkulcsban ami nem müködött vételkor, szerencsére ezzel ez is megjavult, szerencsére gond nélkül beszerezhetö volt az elem 1 euro/2db äron, csere gyerekjäték
- tankoltunk egy telit, szämolva 7,42 L, hatótáv igy már a kivánt 900km fölött van, ez kb 80% elövärosi hasznälattal jött össze, közben kirändultunk is, 2 fövel orszäguton 110 fölé nemigen menve 5,6! Kint mär 9-10 fokok vannak ez nagyon meglätszik a fogyin.
Nagyätlag is elkezdett lefele menni, mär 7,8-ról 7,6ra lement.
- regeneräläsok ätlaga: 630 fok, 390km, ätlag idötartam 10perc
- bőrápolás és belső takarítás is megtörtént
Na kipróbáljuk mennyit bír a Febi stabilizátor pálca (első) mert az OCAP nagyon keveset. Jobboldalt TRW van már ez bírja egész jól , meglátjuk ez milyen lesz.
A csere után pedig levezetésképpen kicseréltem az előző tulajd által tönkretett kalaptartómat is. A belevágott hangszórókat kidobtam felesleges. (Hátsó ülés ki, kalaptartó ki, hangszórók kuka, majd vissza az új kalaptartó és az ülés)



1
580
Fórum
Friss topicok
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV