Blog

A mai napon a nyári kerekek felszerelése után, eltettem a téli kerekeket.
A kereket elrakás előtt magasnyomású mosóban lemostam, a gumikat leápoltam Prevent Gumi és műanyagápoló-val (1. kép), majd a makacs szennyeződéseket a felni belsejéről nitrohigítós ronggyal letöröltem (2. kép).

Futásteljesítmény a szezonban:

1.561 km

Futásteljesítmény összesen:

1.561 km

Kopás:

A profilmélységet a szélső bütyök belső élénél mérem. Az első szám a menetirány szerinti bal-, a második a menetirány szerinti jobb oldal mérete.

1. - JE 2. - BE
3. - JH 4. - BH

1. - 7,8 - 7,9 mm 2. - 7,9 - 8 mm
3. - 8,1 - 8,3 mm 4. - 8,1 - 8,2 mm

>> AutóápolásNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2012-11-22

 
>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2012-11-22

A küszöb restaurálásánál, leszedéskor megsérült a spoiler, a javítása ma elkészült.

 
>> EgyébAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-11-22

A cím tulajdonképpen kamu. Világít az, csak nem úgy, ahogy szeretném. Mivel a következő napokban nemcsak városban és világosban fogok rongálni, megvettem egy benzinkúton az első szembejövő H7 izzót. Erhardhoz csak hétfőn jutok el, pedig a Night Breakerek már nála vannak. Most az a kérdés, hogy ha felmarkoltam őket, bele is tegyem az Alfába, a mostaniak meg menjenek tartaléknak, vagy várjam meg, amíg kiég valami. Eh, nehéz ez...

 
>> Szervizzappali // Alfa 156 1.6TS // 2012-11-22

A padlólemezen egy foltban komolyabban kezdett rozsdásodni. Ezt még a tél beállta előtt megcsináltattam. Kivágták, befoltozták...

Megjött a másik rendelt csatlakozó is.

Ajándékként küldtek mellé 4 arany szelepsapit is. Hiányzott, mint egy falat kenyér. :-DD

 

A dolog úgy kezdődött, hogy elindultunk kilenc körül ebédelni. Mindegy hová, valahová, csak menni lehessen.
6x km után Szigligetnél elértük a Balatont, hát elindultunk északnak a 71-en. Valahol megálltunk fényképeket csinálni, csodaszép az idő és a táj.
Végül Tihanyban a hegytetőn kötöttünk ki a kilátó étteremben. Nagyon szép a kilátás és a kaja is első rendű. Szerencsére találtunk parkolót a Visszhang óvoda mellett a hegytetőn. A parkolójegy meglétét a sárga mellényes úr ellenőrizte is.
Hazafelé indulva megálltunk egy kép erejéig az Ötvös Csöpi féle üldözéses jelenet helyszínén.
Szép időben, végig nyitott tetővel vagy 250 km-t kocsikáztunk. Szép nap volt. A Spider ismét bebizonyította, hogy jobb szórakozást tud nyújtani bárminél.

u.i.
Mind a két alkarom ropogósra sült és a napszemüveg nyoma is egyértelműen kivehető...

 

Reggel nekiláttam a súly restaurálásának. A változatosság kedvéért ezüst színű lett.

 

Levelet hozott a posta. Megérkezett Kínából az egyik rendelt csatlakozó. Az USB-ODB II átalakító. Már csak a másik pakknak kell megjönnie, ami az ODB-ből három pólusút kreál, hogy rádughassam a Pókot a számítógépre.

 

A nyári nagy túrára készülődvén eszembe jutott, hogy jó lenne, ha ki tudnám olvasni a komp adatait. Némi érdeklődés után Liquid Cartárs hívta fel a figyelmemet a csatlakozóra és a hozzá tartozó átalakítóra. Elvileg a kettőt összedugva megvan az összeköttetés a laptop USB aljazata és a Pók három pólusú csatlakozója között.

A Cartárs meg is rendelte nekem a cuccot, már csak meg kell várni, amíg megjön.