Blog
Elkészült a motoros antenna projekt.
Bekötöttem a plusz kapcsolót, amivel bent lehet tartani, ha nem a rádió szól, így feleslegesen nincs veszélyeztetve..






Megadta magát az önindító is miközben a többi dolgot cserélgettem és párszor indítózni kellett. Maradt benne az eredeti csak fel lett újítva, szénkefe csere stb...
Lambda szonda már elég érdekes adatokat mért és szerintem ez okozhatta az alpjárat elég durva ingadozását és a fogyasztás megemelkedését is, szóval megérett a cserére.
A hűtő elég ramaty állapotban kezd lenni de egyenlőre nincs keret a cserére úgyhogy a rövidebbtávú javítás mellett döntöttem.

A futómű elég jó állapotban van, nagyon komfortos egy dolgot leszámitva hogy a hátsó gumik belső peremeit nagyon koptatja,voltam is ez végett egy vizsgálaton s kiderült hogy van pár szilent amit az előző tulaj nem cserélt ki és rám hagyta :S bár anyagilag nem lesz nagyon veszélyes,tehát: elöl jobb felső lengőkar szilentek, hátul mind a két felén a képen bejelölt szilentek, csere utánn futómű állitásra megyünk.egyépként a hátsó futómű kellemes meglepetéssel szolgált ugyanis a nagy lengőkarokban lila powerflex szilentek vannak,számszerint 4 drb :) utolsó kép




Szükség volt új szoritókra mivel az alsó turbócsőnél szökött a nyomás ezért beszerelésre került két új szoritó (sweden stainless pat) felszerelés utánn megszünt a vizforralóra emlékeztető süvitő hang :) egyépként felül is kicserélésre kerültek a szoritók..



Egy hét szabi alatt eztis sikerült összehozni, nagyon jól sikerültek,egyépként már nagyon szúrta a szememet,végre ezis kipipálva :))






Alapos kocsimosás után felkerültek (az előző tulajtól megörökölt "autodelta squadra corse" -t leszámítva) az első matricák.
A hátsó szélvédőről azonban még hiányzik két fontos dolog, úgyhogy a történet még nem ért véget :)



2-3 hónapja elkezdett egyre jobban üvölteni Alfi, hamar világossá vált, hogy a 15éves gyári rendszer elkezdte megadni magát, napról napra gyengébb volt, hangosabb és szomjasabb. Ha már így alakult akkor gondoltam nem csak bejavítom a lyukat, hanem kap egy teljes rendszert, ez tegnap el is készült. Dinamit-ék csinálták a 16.ker-be. Hengerenkénti leömlő, katalizátor nélkül, közép- és hátsó-dobbal ovál véggel, végig 60mm.
A hangja sokkal szolidabb lett mint vártam, az ereje visszatért, a zabálás elmúlt, de teljesítmény növekedést nem igazán vettem észre, jövőhéten újra íratom a chipet és akkor remélem megtáltosodik. Az eddigi 163LE-ből minimum 170LE-nek kellene lenni.
160.000 KM
- SZÍJAK CSERÉJE
- FESZÍTŐ GÖRGŐ
- VÍZ PUMPA
- TÖMÍTÉSEK
- GYERTYÁK (ngk)
- OLAJ (selenia gold)
- SZELEPEK ÁLLÍTÁSA