Blog
Szíj, görgő, feszítő, vízpumpa csere Solton Bosch szervízben.
Km: 137000 (asszem, még megnézem)
241610km 16290Ft+585Ft
Lejárt a müszakim .Nem akartam a szokásos lehúzós autószerelő műhelybe vinni ,ahol 16k a vizsga 8k a munkadíj meg még a srácoknak is viritsak 5-10 ezret mert valamit mindig lehet találni(sportdob,kézifékelhúzás,ajtólógás...)amit sikerült elsimítani.
Egy életem-egy halálom,bejelentkeztem ismerős nélkül a rettegett mozaik utcai közlekedésfelügyelethez . Itt összesen:16290Ft . Úgy éreztem minden rendben van
nincs mit izgulni.
Teljesen korrektek voltak,nem kötekedtek mindenkinek csak ajánlhatom csont nélkül
levizsgázott.
Sőt a vizsgabiztos kérés nélkül lefuttatta az adatokat a rendszerben és kiderült hogy a
94-es 2.0 TS 8V PIROS matricás szmogveszélyes autómat át lehet matricázni KÉKRE.Hurrá.


hátsó bal ajtó kilincs cseréje: 5eFt
jobb oldali levegő nyilás cseréje:2eFt
felsö turbócső csere: 18eFt
alsó turbócső csere: 25eFt
szűrők cseréje: 11eFt
olaj csere: 11eFt
151ekm!!!!
kuplung munkahenger csere:7eFt
EGR szelep tisztítása
munkadíjj: 4eFt
összesen : 33eFt
A vezetőülés jobb oldalán található hűtő/fűtő levegő befúvó egyik kis rácsdarabkája hiányzott már amikor az autót megvettem.
Most sikerült egy bontott,de jó állapotú darabot beszerezni,így kicseréltem a régi sérültet .
Nem volt nehéz mutatvány,mert a szerelési útmutatóban találtam erre vonatkozóan egy ábrát.
Na elkészült a könyöklő átbőrözése.Mivel nem sikerült az ülésekkel egyszínű bőrre akadni,ezért kénytelen voltam egy pár árnyalattal világosabbat vásárolni ami majd át lesz bőrfestékkel festve(ezzel még most nem foglalkozom). A beszerelés nem volt egyszerű ,meg kellett vele szenvedni. A váltógomb marad az eredeti fekete bőr.


km állás:188912
Alsókuplungmunkahenger:8600ft
de sjanos még mindig nincsenek fennt,ugyanis a nyereg csavarjai imbuszok,be vannak rohadva,és ahogy elkezdtem engedni el is kenődtek,ugyhogy most várok egy heggesztőaparátra,és belehegeztek egy egy imbuszkulcsot,és akkor talán ki tudom varázsolni őket...