Blog
Vettem egy FM transmittert. Nem vagyok rá büszke. Fiatal voltam és kellett a pénz...
Teljes fékbetét csere, hátsó dobfék felszabályozása, olajcsere
Az autó November elejétől nem kért semmilyen alkatrészt, csak benzint... így ma megjutalmaztam (és magamat is) az ablakok és tető fóliázásával.... nekem nagyon tetszik az eredmény
4 órás munka volt, az első ablakra kaptam egy ajándék csíkot :) tetszik... :)
A hazaút kis része :)





Póla Gergő gyerekkori barátom. Régóta szerkesztője a Veterán és az Oldtimer Youngtimer magazinoknak. Szeretett volna cikket írni GTV-k ről a Youngtimer magazinba, így ezen a napon fotózást tartottunk Káposztásmegyeren. Turbék Gergő barátommal közösen róttuk a köröket, míg Papp Zoltán kitűnő fotókat készített a gépekről. Ezúton is köszönet érte.




Elől a két felső lengőkarokban cserélni kellett a szilenteket!!!gyári minőség került a régiek helyére...
Ma készült pár fotó a szépülésről.... :) Lökhárító javítása, erről nincs fotó sajna... (a garázsos sztori után), és kap jó sötét fóliát hátra a kicsike, előlre pedig UV szűrőset :) izgi.... :))))))






miután ugy tünik ,h a viz és a mocsár nem barátunk ujjabb projekt indul utjára.
Készülödünk az év egyik legf off road talijára ami 3 nap önfeledt korlátok nélküli szorakozáááás! ez egy nagy kihivás gépnek és embernek egyaránt igy fel kell késziteni a vasat a megmérettetésre.
-hátso difi heggesztése,(parasztspeer)-erösitett stab rudak kemény szilentekkel
-hátso csapágy és szimeringek cseréje,vizhatlanitása.
-kardánok ,keresztek zsirzása vizhatlan zsirral.
-vezkerekek cserje
-vezérlés burkolat
-hastakaro
-szúrok relézése
-uj karbi felkendácsolása
-uj snoorkel
-fékek átvizsgálása(lesz fékem)
-elsö diffi cseréje vas házasra
-rántokötél
-
Az autót 2004 májusban láttam meg.
Az addig látott eladó GTV-khez képest nagyon jó állapotban volt .Kipróbálás nélkül megvettem. ár : 260.000 Ft
Addig volt csak minden szép amig ki nem fizettem és el nem indultunk haza.
Amikor elhoztam lábon kb: 200 km távolságból ,nem volt műszakija,csak a bal első fék fogott,akadt a váltó,nem húzott a motor,kotyogott a futómű,nem működött a világitás,az irányjelző és az
ablaktörlő.Persze este értünk haza és az eső is esett.
Sajnos ezek a tényezők csökkentik az ALFA GTV vezetési élményt de azért még maradt így is.
Az előző tulaj eljutott addig,hogy
körülbelül 2-3 évvel ezelött kilakatoltatta és lefényeztette.Kicserélte a tetőkárpitot.
Ettől kezdve garázsban állt. Ő Apu Nissanjával járt.Közben próbálta
több-KEVESEBB sikerrel rendbe hozni a
fennmaradó hibákat .Ez azt eredményezte hogy sikerült teljes káoszt
okoznia az elektromos rendszerben.De szerencsére nem javitotta tovább.
Javitva,(cserélve):ablaktörlő motor vezérlés,el. ablak,világitás,index,km óra
+összes műszer,duda,stb...
Felújitott futómű:gömbfejek (2), kormánygömbfejek (2),szilentek (2),
kerékcsapágyak (elöl),
Felújitott fékrendszer: féknyereg javitókészlet(4),főfékhenger(1),
gumifékcsövek (3),fékbetétek (4 garn)
Felújitott hengerfej:vezérműtengely (2),
szelepcsiszolás+ülés,hézagolás,pogácsák (8)Motortartó bak csere.
Javitott részben cserélt kipufogórendszer:hátsó dob csere,középsődob javitás.
Gyertya csere (4darab NGK),
gyertya kábel csere(5 darab),
elosztó pipa ,elosztó fedél csere.
Tetőkárpit csere.Termosztát csere.
Gumicsövek cseréje:fékvákum cső, benzincső,néhány hűtővízcső.
Kb. fél évet dolgoztam rajta hogy használható autó legyen.
2005. januárban leműszakizott .
A kaszni és a motor továbbra sem volt fényes állapotban a párom nem
szívesen tolerálta a hátsó ajtó hiányát.Sajnos itt elfogyott a lelkesedésem.
2005 márciusban Meghirdettem elkelt néhány nap alatt (remete tag vette meg)





5
631
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Tonale
- Találkozások
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas










