Blog
Rendeltem 4új Barum gumit 205/40 17" ezek a héten felkerülnek, + oldalsó légterelők, gyári QV szárny és faceliftes hűtőmaszk.
Műszaki gond nélkül meglett :)
Mai napon felkerültek a TI felnik Alfira, új Kumho Ecsta KU31-es gumikkal együtt. Kerékcsavarokat meg lefújtam feketére.

Felújítást szenvedtek el a felső lengőkarok és cserélve lett a két stabilizátor, Lemförder került bele.
Az autót hiányos,sérült állapotban sikerült megvásárolnom,ami azt jelenti,hogy hiányzott a két első dobbetét.Plusz törött volt a ködfényszórók burkolata.
Mivel nem volt dobbetét ezért több hiba is jelentkezett főként érintkezési problémák.Ezeket könnyen és gyorsan orvosoltam egy kis WD40-nel.
Bontásból sikerült pótolni a kettő dobbetétet.
Kapott kettő utángyártott új ködlámpát.
Ma sikeres műszaki vizsgát tett a vas!
Állapot felmérésre is elvittem a gépet a műszaki előtt,és csak a bal első felső szilentek szorultak cserére.
Ma kicsit nekifogtam az autó kisebb (kókányolás) hibáinak kijavításának.Ilyen volt a gázpedál vezetékeinek újraforrasztása,illetve szakszerű szigetelése.
A gázpedál miatt néha az autó hibakódot írt ki,ezért került átvizsgálásra a dolog,többen mondták hogy a gázpedál jeladót kell kicserélni ezért vásároltam is egyet.
Neki is fogtam a cserének mikor láttam,hogy az összes vezetékeket a csatlakozó előtt elvágták,és szakszerűtlenül kötözték össze.Lehet ez volt a hiba!Azóta egyenlőre hibamentes a gázpedál.
A motortérben is volt egy kis dolgom a benzin csövek is cserére szorultak.
Volt néhány csőszakasz ,mely esztétikailag kifogásolható volt,többféle-többfajta cső volt felhasználva, illetve toldozgatva volt.
Új erősített falú benzincső került a kókány helyére,és így már valahogy ki is néz a dolog! :)
Hogy meglegyen a link ha kell: 156 használati utasítás
Angol nyelvű faceliftes használati utasítás.
Sikerült egy mesés útfelmarásba beleszaladnom,még augusztusban itt egy cikk http://www.szon.hu/arkot-astak-ejszakara-a-41-es-foutba/1767356 ami mindent elmond a körülményekről! Tegyük hozzá a közút nem ismerte el felelősségét! Pereskedni se időm se energiám!Tönkre mentek a gátlók,felnik a kerék és toronycsapágyak is! Annyira nem bántam mert terveztem cserét jobb futóműre és nagyobb felnire amit a nagyobb motor már régóta megkívánt!Sikerült jó áron szereznem négy alessio felnit amire már rég vágytam 90%-os continental sportcontact gumikkal( 50.000 )A hátsó hidat lecseréltem tárcsásra,plusz át lett alakítva dupla stabosra ( 20.000 )!Ha már bakon áll a verda volt egy kis lakatolás korrózió és üregvédelem ( 40.000 ) Kerékcsapágyak cseréje ( 18.000 ) A gátlókat is cserélni kellett így már csak is állítható jöhetett szóba! FK silverline-t sikerült használtan ( 75.000 ) szerezni elvileg 10.000km futottak,de valóban patent állapotban vannak!Mivel mostmár nagy felni van a vason jöhetett a brembo fék amit mreni kollégától vásároltam vissza (Brembo tárcsa marelli betét konzol 10.9 acélcsavar) (100.000)Így már csak egy egyedi programozás van hátra és oda ér a project ahová terveztem anno!







Sajnos a tükörtartómon megsérült a festés és nekiállt korrodálni. Ezért gondoltam lefestem, de mivel a bukógombák se tetszettek így mind a kettő kapott karbon bevonatot VTN technológiával itt: http://vtn-print.ewk.hu/
Még olajleeresztő csavar, gumiharang, meg pár dolog van hátra amit hirtelen felírtam magamnak. De a tükröt most kihúzhatom.



2
682
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV