Blog
Mikor +vettem az autót, volt pár folt a kárpiton.Próbálkoztam sonax tisztítóval de sajna sokat nem ért.
Ma kiszedtem az üléseket és pár kárpitot a kocsiból. Tegnap kiporszívóztam+ma is, aztán WU2 +Vansih.
Sztem egész jó lett! Bár a b1 ülésen még van 1 pici folt.....majd az ülőlapot +csináltatom 1 "profival" .
1.-2. képen retyós az ülés.
3. képen anyósülés deréknál még nedves :)
4. tisztítás előtt 5. után
Uccsó kép meg nem valami jó (telefonos) ráadásul már sötétedett.







Talán már úgy néz ki hogy végre valahára kezd kitavaszodni, ezért megejtettük a nyári kerekek felszerelését.
Beépítettük a BMC CDA karbonházas levegőszűrőt az autóba. Szerencsére nem kellett hozzá semmi farigcsálás, így simán visszaépíthető eredeti állapotra ha a szükség úgy hozza. :)
Esedékessé vált a már kissé használt motorolaj frissre való cseréje (Selenia 20K) , az ehhez szükséges járulékos alkatrészekkel. A műveltet természetesen Hari mester végezte! :)
Kevertünk az olajba egy kis Liqui Moly adalékot.
Megjöttek az új nyári gumik, Bridgestone Potenza RE050 215/45 R17 méretben. Végre Made in Japan, mert tavaly sikerült mellényúlni, és lengyel gyártmányút venni. Remélem egy ideig nincs gondom majd nyári gumikra.

Márc.12 én elmentünk Bükfürdőre kicsit dagonyázni. Három nap pihi, már nagyon ránkfért. 500 km oda-vissza, komp. szerint 4,7-es fogyasztás.Nem mentünk pályán de annál biztosan több, sok előzgetés, volt 140-150-es szakasz is többször, de 5,5-nél nem lehetett több. Még lusta voltam feltenni a nyári papucsokat, szegény télik "végigsírták" az utat. De majd a héten...




A téli szezonnak úgy néz ki, hogy vége van. így 03.13.-án felkerültek újból a nyári kerekek. Kezdődjék hát az újabb kilométerek gyűjtése.
A pesti Paulovics bontóban találtam katalizátort és bontott lambdát is. A régi kat. csörgött -zörgött, eléggé odavolt a belseje. Fel lett hegesztve, kapott új tömítést, bekerült a lambda is. A hibát töröltem, úgy tűnik minden o.k. A következő projekt is körvonalazódott már: cserélnem kell a gyertyákat, mert a feltételezhetően nagy gyertyahézag miatt hidegen már ingadozik az alapjárat, szar a gyújtás...
Csütörtökön egy pár száz km-es út közben bejelzett a fedélzeti computer, keressem fel a szervizt, motorellenőrző-rendszer vagy valami ilyesmi. Ma kaptam időpontot a márkaszervizben, szervizzárás után 20perccel, aminek a szerelő kolléga nemigazán örült... Készülék bekapcs, Pityu ellenőrzés, hibakód kiolvasva, nincs hiba. Valamit a lambdaszondáról írt, de a szerelő szerint nincs baja. Tulajdonos bácsi további jó utat kívánt, jelentkezzek, ha ismét előjön hibajelzés.