Blog

>> SzervizTtK // Alfa 164 3.0 V6 12V // 2012-01-15

Többféle apróság is orvoslásra került a múlt héten:
-Nem működött a sebességmérő. Helyesebben egy ideig működött, aztán ahogy bemelegedett az autó, megállt. Egy bontott jeladó Marklar kartárstól megoldotta a problémát.
-Miközben Aliék a sebességmérő-jeladóval küzdöttek, észrevettek egy cserés vízcsövet. Ez is újnak adta át a helyét.
-A kézifékkar alatt felszakadt a padló. Nekem nem tűnt fel, mert így vettem az autót, de Aliéknak nem tetszett és állítani akartak rajta, ekkor szembesültünk a kegyetlen valóval..:) Ez is meghegesztődött. Ennek kapcsán visszaraktam a középkonzolba a kézifékkar fedelét, ami már elég rég kiesett és a kesztyűtartóban lakott. Ehhez persze ki kellett szedni a középkonzolt, ami nem volt egyszerű, mert Luigi (akit ezúton csókoltatok) benszülött csavarokat tervezett a rögzítéshez. A kettőből egyet valaki már nem tett vissza, a másiknak én mondtam búcsút, úgyhogy legközelebb könnyebb lesz már kiszedni (amit a hátsó szivargyújtóhoz menő drótokban tapaszatlható folytonossági hiány miatt meg kell majd tennem).

Kis vagdosás, méregetés, álmodozás. :)

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2012-01-14

Schulek Béla a következőket javította, cserélte :

- középső kardán felfüggesztés
- kardán csillag a végén
- váltó elejét tartó konzol + bak
- váltórudazat
- kuplungtárcsa
- hátsófék beállítás
- féltengelyek csere
- hátsó kerékcsapágy csere
- első kerékcsapágy csere
- légmennyiségmérő tisztítás beállítás
- kipufogó már nem vergődik kasztnihoz

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2012-01-14

4db vadi új Hankook W442 12500ft/db

 
>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2012-01-14

Megérkezett az alkatrész, péntek 13-án délután elmentem Csörihez megejteni a cserét. A kiszerelt csövet megvizsgáltuk, hajlításra meggyűrődött és sürített levegővel csináltunk "nyomáspróbát", szépen sziszegett. Azóta hibátlan a vas. Egyelőre megúsztam a kuplungcserét. Kíváncsi vagyok meddig bírja. Óra szerint 194e, komp. szerint 210e km. van benne.

>> Szervizgyml // Alfa Spider 2.0TS // 2012-01-14

Ma furcsa nagy zörgést hallottam a kocsi alól. A visszapillantóban megláttam, ahogy az első rendszámtáblám a tartóval együtt elrepül. Szerencsére egy nem túl forgalmas utcában kb 50-es sebesség mellett történt, így nem nagyon sérült és nem is ment át rajta senki.
A lökhárítóban a csavarok helye ki van tágulva, ezért tudott leesni az egész. Holnap felszerelem nagyobb csavarokkal.

 

A szívócsonk építéséhez, 10mm vastag AlMg3 melegen hengerelt vastaglemez.
Gyönyörű anyag. :) Köszönet a Metalloglobusnak.

 
>> Tuning és extraBadAzz // Alfa 145 1.6 TS EdizioneLimitata // 2012-01-14

Pár hónappal ez elött akadtam rá alkatrész keresgélés közben egy teljes Zender szettre. Régóta szerettem volna ilyet az autómra de mint tudjuk nem könnyü hozzájutni. Amikor megkaptam a képeket rólla, tudtam : KELL! Nem volt olcsó, éhes volt a srác aki árulta ,de nem bántam meg. Igaz késöbb ugy döntöttem kap uj fényt is. Most tökéletes, alig várom ,hogy fent legyen.

 
>> EgyébGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2012-01-13

Ma az autó sikeres műszaki vizsgát tett.....
Olyan félsikerest....persze nem az autóval volt a baj.Szerintem sokan jártatok így.El van írva a környezetvédelmi osztály.Úgyhogy még az okmányirodába is el kell mennem,hogy átírják...bepecsételjék...felragasszák....stb...

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-01-13

Ma reggel jelenésem volt ismét az autóvillamossági szerelőnél. És igen, a hátsó lámpák bekerültek a helyükre. Nekem tetszik a változás. :-) Csináltam róla videót is a képek mellé, és bár nem adja vissza azt teljesen, ami élőben látható, azért aki kíváncsi rá, az megtekintheti ITT. Meg van egy másik is ITT.
Természetesen bárkinek lehet hasonló, a Fanat-X csapat tud segíteni, csak rám kell hivatkozni. :-)
Megoldódott az akkut leszívó probléma is, kiderült, hogy nem is közvetlenül a fejegység fogyaszt sokat álló helyzetben, hanem a fejtámlákba beépített monitorok. Szerencsére most már ez sem fog bosszantani, egy gonddal kevesebb. :-)