Blog
"Közkívánatra" néhány kép a régi motorról, hátha valaki kedvet kap. A főtengelyen kívül szerintem nagyon jó állapotban van!












Ugy ah. készlett kmh(nem lett tökéletes csereszavatos) de legalább használható. Sajnos kuplungszettet is cserélni kell mert csúszik így 120 az utazója:) 3-ba 80 v 100 a vége:D nem emlékszek pontosan este volt. Belöttűk a porlasztókat szerencsére volt 9, 3 tökéletes. Szelephézag beállítás is volt kicsit kalapált. Olajat is cserélnem kell ez a király japán olaj max begyujtani jó akkora kartergázom lelövi a sapkát. Izzítókat átnéztük elvileg jók. Így hidegben 3-4-re indul de legalább rögtön üzembiztos nem kell 10 percet várnom míg mind3 henger megy. Állítottunk az adagolón így legalább már látom a mögöttem jövőket mindezekelőtt valamiért nagyon füstötl. A fékek jönnek 7végén sajnos levegős, a légtelenítőt meg beleszakítottam a jobb hátsóba. Köszönet csaby-éknak. a meleg műhelyért + a segítségért
Csöppet elgyengült a tágulási tartály felső visszafolyó ága, kiszerelés után kiderült máshol is eresztett már.
Szép új, hófehér tartályt kapott a megkopott elgyengült helyett.

Nem gyenge fotókat készített az autómról az AutoStat fotósa, Gusztáv. Már tavaly Kaposújlakon kinéztek pár autót, amiket szépen sorban be akarnak mutatni, például Totti sárkányáról már készült is egy nagyon jó cikk és fotósorozat.
Mi végül egy januári, hideg, de napos délután találkoztunk, és a törökbálinti DEPO területén találtunk egy egészen látványos helyszínt a fotózásra. Kis bosszúság az örömben, hogy két nappal a fotózás előtt sikerült kicsit meghúznom az autóm jobb hátsó sárvédőívét... sajna fényezés lesz belőle.
Mindenki szereti fotózni az autóját, de egészen más, amikor egy "idegen", külső szemlélő látja, és próbálja megmutatni. Azt hiszem, ez most remekül sikerült, látványosak lettek a képek.
A cikk pedig itt található.
Amúgy az autómba lassan bekerül az 50 ezredik km, azt hiszem, ez a fotózás egy jó pillanatkép a jelenlegi állapotáról.








Még a hétvégén beépítettem az ülésfűtést, nagyon hálás dolog :) Képeket nem készítettem, mert nem sok időm, és nagyon hideg is volt a szereléshez, de nagyon megérte. A kapcsolók, és a vezeték volt kb. 500 forintos költség.
Ma négy éve, hogy ilyen tájban ültem bele először, hogy már az enyém. Ezután pedig az első közös utunk következett, hazafelé. Még aznap egy eléggé izgalmas út is várt ránk: Dunakeszire mentünk, és akkora köd volt, hogy egyesben, alapjáraton haladva is alig lehetett látni valamit. Szó szerint vakon vezettem.
Az élmény és a szeretet azóta is megvan, és mindent megteszek, hogy meg is maradjon. Megkap mindent, amit csak kell, néha olyat is, ami nem.
Nem is tudom mióta nem írtam már ide semmit mivel kopp, kopp, kopp teljesen jól teszi a dolgát azötvenkilenc :) Lassan 150e km felé kanyarodunk és semmi negatívum mióta euró 3 lett belőle, az átlag fogyi most már csak 7,1L igaz kisebb is forgalom, ami idegesít az esőszenzor ha lesz rá idő akkor megy a levesbe. A következő olajcserénél át lesz nézve alaposabban, ismét féltengely zsírozás, kormánymű fogasléc zsírozás következik na meg váltóolaj, szervóolaj csere
Az ablaktörlőn lévő gumi már nagyon gyengén törölt, így ma este nem kis szenvedés árán kicseréltem őket.... most már rendben van... kilátok az autóból :)
eddig a tél nyugisan telik.... minden működik :)
Jel berakva, légzsák probléma megoldva.
Kisebb beavatkozás az autóba az olajcserével összekötve, hogy ne legyenek olajcseppek az autó alatt. Váltó le, kuplung ki, kinyomócsapágy ki, váltó oldali szimering kuka. Új szimering be, új kinyomócsapágy be, új kuplung be, váltó vissza, folyadék utántöltve.
Motorolaj: Selénia 20K for AR, szűrő: Bosch, szimering: Reinz, kuplung szett+kinyomó csapágy: Luk
Tapasztalható eredmény: a kuplung olyan puha, hogy nem is voltam benne biztos, hogy működik.
km 120796