Blog

>> Szervizykcky // Alfa 155 1.8 Twin Spark 8v // 2012-01-19

Marklar bácsitól beszerzésre kerültek a javításhoz szükséges darabok, plusz egy kis tuning, extra.

- első lökős
- anyós oldali sárvédőlemez
- immáron színre fújt küszöbtoldatok
- ködlámpák, amik eddig nem voltak a kocsiban
- gyári dísztárcsák a téli kerékre amik szintén hiányoztak
- plusz két gyújtástrafó, ha már nyáron Montenegroban szivattak egy kicsit

Mindezért adtam 25.000,-t

 
>> SzervizZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2012-01-14

Új ablaktörlő gumi a csíkmentes szélvédőért! :)

Km: 168000

 
>> Tuning és extraPityukoma // Alfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2012-09-24

2012. 01.16.-án azaz 4 napja előkerültek a gyárban elrejtett lovak. Vagyis a gyári butítás ill. még egy kicsi vissza lett írva a motor vezérlő elektronikába. Az OBD csatlakozón keresztül mindenféle megbontás nélkül. Nagyon sokat vívódtam a témában, olvastam itt-ott aztán Tibcsi166 ajánlására döntöttem. Füst nincs hátul, a fogyim meg úgy néz ki hogy csökkent, de majd egy hónap múlva már pontosabb értékeket tudok mondani. +30LE és + 70Nm. A hosszútávú működésről majd beszámolok.

Update: 2012.09.24.-én 120000km-nél a fogyasztásom a 7.02 l/100km. A remap után már 9000km került a vasba, azóta is teszi a dolgát. Annyi változott (az erőnléten kívül) hogy a fedélzeti szerinti fogyihoz előtte 0.2 litert kellett hozzáadni a valós értékhez, utána viszont 0.6 litert kell hozzá adni.
Ricsi mester munkájával maximálisan meg vagyok elégedve. DPF +EGR..stb minden gyári maradt. Az átlagos DPF regen 800km-ként van. A fogyasztás csökkent-e? Nem tudom., mert azóta élvezem a nagyobb nyomatékot:-) Végül is nem a spórolás miatt csináltattam.

>> Szervizzappali // Alfa 156 1.6TS // 2012-01-23

2011.dec.29-én valami barom kiszúrta két gumimat, meg lerúgta a baloldali tükröt. Giorgio cartárs kisegített egy mankókerékkel, meg a kerékcserénél, így el tudtam gurulni egy gumishoz, ahol vettem 4db Nokian WR-D3 gumit. A tükröt magam megjavítottam, mivel még megvolt az amit tavaly nyáron törtek le és a kettőből sikerült egy komplettet csinálni

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-01-20

Miután megvettem az Autót, Csöri kiszúrt egy porózussá vált vízcsövet. Az az olaj kezdhette ki, ami kijutott a régi szelepfedél-tömítés mellett. Azóta halogattam a cserét, de most ennek is eljött az ideje. A csővel együtt új Paraflu is került. (Tegnapelőtt, csak marha lusta vagyok mostanában.)

>> AutóápolásSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2012-01-20

Ma megmostam az autót... januárban ez a második. ami segítségemre volt, az a nyáron vásárolt Turtle Wax és egy vödör langyos víz.

 
>> SzervizFCs // Alfa Spider / GTV GTV TB // 2012-01-19

 
>> SzervizFCs // Alfa Spider / GTV GTV TB // 2012-01-19

"Közkívánatra" néhány kép a régi motorról, hátha valaki kedvet kap. A főtengelyen kívül szerintem nagyon jó állapotban van!

 
>> Szervizmrknavi // Alfa 33 1.8 TD // 2012-01-15

Ugy ah. készlett kmh(nem lett tökéletes csereszavatos) de legalább használható. Sajnos kuplungszettet is cserélni kell mert csúszik így 120 az utazója:) 3-ba 80 v 100 a vége:D nem emlékszek pontosan este volt. Belöttűk a porlasztókat szerencsére volt 9, 3 tökéletes. Szelephézag beállítás is volt kicsit kalapált. Olajat is cserélnem kell ez a király japán olaj max begyujtani jó akkora kartergázom lelövi a sapkát. Izzítókat átnéztük elvileg jók. Így hidegben 3-4-re indul de legalább rögtön üzembiztos nem kell 10 percet várnom míg mind3 henger megy. Állítottunk az adagolón így legalább már látom a mögöttem jövőket mindezekelőtt valamiért nagyon füstötl. A fékek jönnek 7végén sajnos levegős, a légtelenítőt meg beleszakítottam a jobb hátsóba. Köszönet csaby-éknak. a meleg műhelyért + a segítségért

 
>> SzervizZsee // Alfa 146 1,4 TS // 2012-01-19

Csöppet elgyengült a tágulási tartály felső visszafolyó ága, kiszerelés után kiderült máshol is eresztett már.
Szép új, hófehér tartályt kapott a megkopott elgyengült helyett.