Blog
Megérkezett az alkatrész, péntek 13-án délután elmentem Csörihez megejteni a cserét. A kiszerelt csövet megvizsgáltuk, hajlításra meggyűrődött és sürített levegővel csináltunk "nyomáspróbát", szépen sziszegett. Azóta hibátlan a vas. Egyelőre megúsztam a kuplungcserét. Kíváncsi vagyok meddig bírja. Óra szerint 194e, komp. szerint 210e km. van benne.
Ma furcsa nagy zörgést hallottam a kocsi alól. A visszapillantóban megláttam, ahogy az első rendszámtáblám a tartóval együtt elrepül. Szerencsére egy nem túl forgalmas utcában kb 50-es sebesség mellett történt, így nem nagyon sérült és nem is ment át rajta senki.
A lökhárítóban a csavarok helye ki van tágulva, ezért tudott leesni az egész. Holnap felszerelem nagyobb csavarokkal.


A szívócsonk építéséhez, 10mm vastag AlMg3 melegen hengerelt vastaglemez.
Gyönyörű anyag. :) Köszönet a Metalloglobusnak.

Pár hónappal ez elött akadtam rá alkatrész keresgélés közben egy teljes Zender szettre. Régóta szerettem volna ilyet az autómra de mint tudjuk nem könnyü hozzájutni. Amikor megkaptam a képeket rólla, tudtam : KELL! Nem volt olcsó, éhes volt a srác aki árulta ,de nem bántam meg. Igaz késöbb ugy döntöttem kap uj fényt is. Most tökéletes, alig várom ,hogy fent legyen.



Ma az autó sikeres műszaki vizsgát tett.....
Olyan félsikerest....persze nem az autóval volt a baj.Szerintem sokan jártatok így.El van írva a környezetvédelmi osztály.Úgyhogy még az okmányirodába is el kell mennem,hogy átírják...bepecsételjék...felragasszák....stb...
Ma reggel jelenésem volt ismét az autóvillamossági szerelőnél. És igen, a hátsó lámpák bekerültek a helyükre. Nekem tetszik a változás. :-) Csináltam róla videót is a képek mellé, és bár nem adja vissza azt teljesen, ami élőben látható, azért aki kíváncsi rá, az megtekintheti ITT. Meg van egy másik is ITT.
Természetesen bárkinek lehet hasonló, a Fanat-X csapat tud segíteni, csak rám kell hivatkozni. :-)
Megoldódott az akkut leszívó probléma is, kiderült, hogy nem is közvetlenül a fejegység fogyaszt sokat álló helyzetben, hanem a fejtámlákba beépített monitorok. Szerencsére most már ez sem fog bosszantani, egy gonddal kevesebb. :-)







Olaj
Olajszűrő
levegőszűrő és pollenszűrő
1db helyzetjelző.
Ez is megvolt... :)
"Tomaszító" cartárssal elcseréltük a kerekeinket. Ezek a gyári fekete felnik gyönyörűek!
Utána kapott egy jó kis kézi mosást a verda, aztán irány vissza a garázsba!!
Kb. másfél hónap után ez jó alkalom volt egy kis autózásra a tavaszias +9 C-os napsütéses időben! :-) Persze pöcc-röff és még mindig brutálisan megy a gép!!!
Óra állás: 163.700,-km.








Az olaj csak fogy, a tököm meg tele! Sokkot kaptam. A 10W60-as olaj is elfogyott 700 km alatt. (1,5-2 liter!!!) Most a határán vagyok annak hogy felgyújtsam ezt a fostalicskát! 1 éve vettük és csak a gond van vele!
Hűűű! Nagyon dühös vagyok!