Blog
Nagyon nem tetszettek a fekete lemezfelnik, így beszereztem 4db gyári 15-ös dísztárcsákat, ill nyárra a felnire 4 db alfás szelepsapkát és GT-től rendeltem 4db felnikupakra valót! Ill. a gyári antennát lecseréltem valamivel kisebbre :)
- dísztárcsa 5000 huf
- matrica 1130 huf
- szelepsapka 1050 huf
- antenna 1100 huf






Meghalt a klímapanel meg a belső világítás is. Ma megnéztem és 2 biztosíték is ki volt égve, mindegyiket lecseréltem. Így már működnek. A klímapanel már tudja szabályozni a ventilátor sebességét is, így már nem kell a szivargyújtóról üzemeltetni! :)
Legnagyobb sajnálatunkra az Alfacity idei rendezvényén nem vehettünk részt,mivel a barátunk esküvőjén jelentünk meg de ez nem jelentette azt,hogy ne rendeznénk bulit a szokásos csapattal :))








Újra eljött az évvége és a megszokott Alfás csapattal múlattuk el az óévet :))
Szokás szerint fergetegesre sikeredett a buli:)))












Szörnyűséges hózáporban Alfáztunk ma a festői Angyalföldre,majd dolgunk végeztével,miután közben gyönyörűen kisütött a nap,úgy döntöttünk,hogy az idő alkalmas egy kis sétára.
Így is tettünk,mégpedig Pilisborosjenő határától az egri vár felé,mármint nem az igazi, hanem a filmben szerepelt építmény irányába. Időközben a hóból sár lett a szikrázó napsütés hatására de nagyon élveztük a gyaloglást.
Feltöltődve ültünk vissza az Alfába :))












Alja teljesen kihegesztve,merevül alvázvédőzve.Darabokra szedve,színre fújva,szép lett de sajna hanyagul rakták össze(hátsó lőkös,ajtók )nem pontosan illeszkednek:(((( Az alufelnit ugyanazzal a festékkel fújták le mint az autót(IDIÓTÁK) :)


Pityu pityegett az elmúlt napokban folyamatosan. Autonomie begrenzt... Vagy fékfolyadék, vagy kézifék, írta a fedélzeti számítógép. Én a kézifékre gondoltam, bár soha nem húztam még be, de az kemény időjárásnak köszönhetően gondoltam befagyott. Szervizlátogatás: fékfolyadék minimumon, utántöltés, pityegés megszűnve.
97 212 Km.Meleg motornál nem akart indulni a motor -19 fokban viszont könnyedén indult,megadta magát a fordulatszám érzékelő,csere tuti lett
Újabb 10e km került a kocsiba, így esedékessé vált az olaj és szűrők cseréje, illetve ha már szerelőnél volt a kocsi, megejtettünk egy vezérlés cserét is.
Km: 110500
Bekovetkezet a en kocsimon is a fek rendszer tovabb fejlesztese mivel a vas meglett kicsit butykolve es jelenlegi konfiguracioja 210loerot es 460Mn nyomatekot tud.4dugatyus Brembo feknyergeket szereztem be,eredetileg egy Alfa romeo Mito QV fekei voltak,ami azert elony mert a Mitonak is 10cm a csavartavja ezert nem szukseges a GTA golyalab. ez egy monoblock nyereg aminek radialis felfugestese van,es a gyari Brembo tarto konzol egy a egyben passzol a 156-ra.Mar csak a GTA fektarcsakat kellet megvenni ami egy furt mart verzio lett.A fekfolyadekot kicsereltem egy OMW DOT 5.1-es re.





2
593
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV