Blog
Itt volt az ideje a fékek rendbetételének.A tárcsákat felszabályozták,előre és hátra Brembo fékbetétek,valamint kézifék bowden csere.A kiszerelt fékbetétek már vason voltak és nem volt rajta egy csepp ferodol sem.Már nem nyikorog mikor a fékre lépek és most már fog is.
Már az autó hazahozatalánál támadt egy kis probléma.A kereskedésből kihozva jó 5 km után elment az alapjárat így hát a szerelőmig 35 km kellett megtenni alapjárat nélkül.Közben felhívtam a kereskedőt,panaszoltam a problémám és csak annyit felelt a drága,hogy mikor elvitted még jó volt,vegyél bele injektor tisztítót (erre elküldtem ......).
A szerelőhöz érve elkezdte regélni így olasz,úgy olasz persze több se hiányzott a boldogságomhoz.Természetesen ott kellett hagyni a vasat és másnap menni érte. A gond a légtömegmérővel és az alapjárati motorral volt,mindkettőt ki kellett tisztítani fék tisztítóval amit most már én is eltudok végezni.
Megjött az elég nehezen beszerezhető gyári könyöklő és váltógomb.A könyöklő anyaga plüss a váltógombé pedig fa.Beszerelés előtt kárpitoshoz kerül mindkét termék átbőrözésre.

Megérkezett az új hátsólámpa sor ami beszerelésre került.A gyárival sem volt túl sok baj de szerintem ez jobban kiemeli az autó hátulját,és még szebb megjelenést biztosít.
Az autó megkapta még az oldalára a kristály indexeket is.Ilyen volt és ilyen lett.


Sajnos fél év pihenés következik, mert külföldön dolgozok. Csak augusztusban állok ki újra a garázsból.
Megint dobálta a turbó nyomás problémát a gép, így tegnap ismét meglátogattam Csöri mestert. és átvizsgálás után egy vákum cső lett kicserélve. Most ismét jól viselkedik a gép.
A nehézkes indításra egyenlőre az izzító relé halálára került a gyanakodás, egyszerűen nem adott feszt a gyertyáknak, még tegnap szét szedtem, de nem láttam benne semmi problémára utaló nyomot, fesz adásra be is húzott a relé, ma átméregettem a csatlakozási pontokat is, és ott sem találtam problémát. Vissza szerelés után viszont kifogástalanul működik, nem tudom mi lehetett vele a gond...
Megjött a garnitúra fehér versenyfelnim Angliából! Csökkentjük a rugózatlan tömegeket!! Most már csak a Yokohama versenyslickek hiányoznak, remélem azok is hamarosan "áthajóznak" Japánból!! Alig várom már március 19-én a Hringes autózást! KÖRIDŐ JAVULÁST VÁROK!!! :-))




kb 1000km után jó beállításokkal kiégett a hf. tömítés(jó sokat bírt ki) szerencsére nem folyt össze semmi csak kifúj de nagyon(mint 1 munkagép piros rendszám kellene rá) vagy a hidegindító tette tönkre vagy nem tudom. Annyi biztos h. evvel valami nem stimmel ennek mindig a hf tömítés megy ki előző gazdánál is 2-szer. Gondolkozok h. mi legyen. Meg kijött a városi fogyim is 10l-re ha nyomom neki ha nem:D

Teháth.
Papírok káoszban. 3-4 előző tulaj/ + a kereskedő nem íratta át. Az utolsónak sikerült belefutnia egy ellenőrzésbe. Egyből ugrott is a forgalmi. Közben lejárt a műszaki is.
Természetesen az utolsó tulaj utáni driverek is nyomot hagytak rajta:
-jobb oldala (2db ajtó) horpad
-1db fényszóró repedt
-hátsó sárvédők rozsdásodtak
-elektromos paranormália itt-ott
-önindító nem indít
-J tükör törött
-első lökös törött
-1db bal kilincs is qka
-alaktörlő sem működik
Ezek egy friss tulajnak macera, de egy kellemes alkatrész bázissal rendelkező fazonnak, mint én!? ;-)))












0
586
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Ti kire dudáltok? (autó...
- Adok-veszek
- GT coupé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10