Blog

tartoztam még egy blog bejegyzéssel,a multkor meg lett csinálva az autó alja elég drága volt, sajna picit utánna kellet még dolgoznom mivel anno nem mindenhova jutott az alvázvédőből, rendeltem alvázvédőt permatex márkájút,alapossan lekezeltem az alvázat ,mostmár egy darabig kibirjuk, plusz még felraktam az új valeo ablaktörlőket..

 
>> Szervizystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-11-12

Alfater és Gerissimo rendbe rakták az első futóművet. A két alsó lengőkar gömbfej, valamint két darab stabilizátor szilent lett cserélve. Végre nem kopog az autó eleje, csak siklik, minden hang nélkül! :-)

 
>> Egyébkoz // Alfa 145 1,6 TS // 2011-11-12

Az az elképzelésem, hogy most ez lenne itt az utolsó bejegyzésem, ugyanis szeretném megszűntetni a regisztrációmat az amorén. Az okokról:
Hát az úgy volt, hogy egy amúgy viszonylag jelentéktelen ügy miatt sikerült belelavíroznom magam egy vállalhatatlan helyzetbe. Ebbe most nem mennék bele, írtam róla eleget, tényleg nevetséges ügy és már nagyon unom sokadszorra leírni ugyanazt. A lényeg, hogy mivel szerettem volna, ha mindenki betartja az oldal szabályait, ezért megpróbáltam felhívni erre a figyelmet. Nem egyedül, vagyunk egy páran, akiket zavar, ha szándékosan, és név nélkül bomlasztják a közösséget. Többen, többször, több féle stílusban, időt hagyva, hogy hátha valami változik, de sajnos az érintett azóta sem gondolja úgy, hogy ezen el kéne gondolkoznia, és a moderátor sem áll a helyzet magaslatán. Nem látom sehol például azt a szabályzatban, hogy a moderátor nevelési célzattal kitörölheti egy tag hozzászólását. Egy olyan tagét adott esetben, aki oszlopos tagja a közösségnek, és a viselkedése mintaszerű. De jó lett volna az is, ha alkalmazza a szabályzatban szereplő szankciókat a szabályok megsértőivel szemben. Vagy mondjuk meg kéne nézni, hogy valós személyek-e a tagok. El tudom képzelni, hogy valakit Packard Bélának hívjanak, mert miért is ne. De akkor én vagyok Antonio Banderas.
Ha ezt úgy akarjuk elrendezni, hogy mindkét felet rendreutasítjuk, akkor ennek az lesz a következménye, hogy ettől kezdve nem számít szabálynak a szabály, és ha valaki nem járatos eléggé a kulturált videlkedésben, az innentől fogva úgy érzheti, hogy akkor mostmár több minden szabad.
Én megpróbáltam kiállni a közösségért, vállalva a nevemet, és most úgy néz ki, hogy még én vagyok anonim, és én vagyok kulturálatlan. Hát ha ez így van, akkor kabbe gyíkok, én leléptem. Nem hisztiből, vagy sértődésből, ez így nekem vállalhatatlan. Nem akarom, hogy verekedni akarjanak velem, meg össze-vissza idézgessék, amit írtam és NEM ÍRTAM. Megtehetném, hogy nem nézek a 45-46 topik felé, de ez kevés, bárki elolvashatja, miket írtam, bárki megtalálhat, és bármit tehet velem. A szituáció adott, visszacsinálni nem lehet. Oké, nem voltam finom és nőies, de mindenkiből ki lehet hozni az állatot. Szerintem eléggé visszafogtam magam. Meg szerintem némileg humoros is volt, amiket írtam, persze ki hogy érti.
Amúgy kész az autóm, a vevő is úgy néz ki megvan rá, remélem egyszer még ebben az életben lesz még Alfám, úgyhogy ennyi volt. Nagyon jó volt itt amúgy, sok barátot szereztem, amik remélhetőleg megmaradnak, az elérhetőségek megvannak, úgyhogy viszlát!

 

Miután megcsináltam az olajfolyást a motoron, már kaphat rendes olajat is. Thomika ajánlatára Agip olajat vettem a Norautóban. Sajna szűrőjük nem volt, így az az Unix polcáról jött.
Olaj:

 
>> Tuning és extragergulus // Alfa 156 1.8 T.spark // 2011-11-12

izzók cserélye az elsőlámpa belső sötétítése, dvd beszerelés, gps elrejtése.

 
>> EseményTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2011-11-11

Ma felszereltem az új gumikat, lemostam a nyári felniket és az autót, valamint a gyári plüss szőnyeget felváltotta a kevésbé szép, de praktikus gumiszőnyeg, kapott még egy nagy porszívózást is, valamint kicseréltem a nyári szélvédőmosó folyadékot télire. Még egy hűtőfolyadék fokolás vár magára a napokban, és jöhetnek a mínuszok.

 
>> SzervizTtK // Alfa 164 3.0 V6 12V // 2011-11-10

Merthogy olyan volt az alapjárat, mint egy kispolszkiban. És még fulladt is 2000 alatt. Tudom, ne engedjem 2000 alá..:) Viszont így elvész a nagy lökettérfogatú szívómotor egyik előnye, az alacsony fordulaton ébredő nagy nyomaték által lehetővé tett rotyogtatás, mikor nem sietünk. Én különösen kedvelem ezt az üzemmódot, úgyhogy irány a szervíz. Egy vákuum-, egy benzin- és egy vízcső találtatott hibásnak. A vízcső persze nem volt felelős a kispolszki effektusért, de azért őt is cserélték Aliék. Újra lehet rotyogtatni, öröm é bódottá. :)

Kapott ma a kocsi egy full polírozást így a tél előtt...azt mondják nem árt :) Tegnap természetesen lemostam.
Fotót sajnos nem tudok mellékelni, nincs itthon a fényképező :(
2011.11.11. - időszerű volt már lassan 2 év együttlét után a szélvődőt belülről is lepucolni O:-) ezt is megejtettem, meg ha már ott voltam, az összes üvegfelületet lepucoltam belülről...

 

rendeltem a neten pár cuccot,mivel hamarossan itt a vizsga ideje,legyen rendben az autó...ami még kell: alvázvédő-megrendelve, jobb oldali ködlámpa,két téli gumi...plusz egy kis kipuf javitás, szélvédő viz spriccelői,mert az egyik csak pisil...folyt.köv....

 
>> SzervizQubi // Alfa 156 2.0 TS // 2011-11-09

Péntek reggel indulásnál, furcsa hangra lettem figyelmes...Először azt hittem, hogy defekt, de nem...úgy ahogy volt, letört a bal hátsó lengéscsillapító rugó tartó karimája...

Hamár homár, cseréltem mindkét oldalon lengécsillapítót, rugókat, stabilizátor csontok...Azt azért megkell említenem, hogy a gyári csillapítók voltak fent még mindig...Nem is értem, hogy az előző tulaj, mit gondolt...

Mondanom sem kell, hogy mennyire örültem, így hétvége előtt...Lengéscsillapító/db 29000, rugók/db 18000, plusz a stabi 6000. Szerelési költség nem volt, a barátomnak köszönhetően...

Aco barátommal, vasárnap megtörtént a műtét. Azóta jobb, mint újkorában.