Blog
Mivel jó ideje állandóan lemerült az akkum, és az akku cseréje sem oldotta meg a problémát.( a töltésjelző lámpa nem világított járó motornál) Szerelőm nem egyszerű munkával ki szerelte, elvitte felújítani. Kapott új feszültségszabályzót , diódahidat. Valamint beszereléskor egy új szíjat mert a régi itt ott repedezett volt.
Jobboldali kormányösszekötő csere.Remélem már nem kopog semmi:)
Ma le lett vizsgáztatva a kicsike törött szélvédő ide, vagy oda :)
Téli kerekek is fel lettek rakva. Megvígasztaltak, hogy kormányösszekötőket kell majd cserélnem, ezt is felírom a listára, hogy mit kéne, aztán lassan el lehet szépen sorban mindent kezdeni
Mióta kivettem a xenont és bekerültek a H.O.D. izzók elég sűrűn rávillantanak sötétben. Ma kikaptam az izzókat, hátha rosszul raktam be őket, de nem volt semmi gond. Bal oldali lámpán lejjebb állítottam kicsit manuálisan mert egy kicsit magasabbra vetített mint a jobb oldali. Érdekes, hogy míg bent volt a nem gagyi xenon 2 havonta 1 szer kaptam egy villantást. Amióta halogén van benne 40km-en kapok 2 "üdvözlést". :S
Ma felkerültek a téli pacskerek. Még mindig GoodYear Ultra Grip 7 195/65 R15 méretben. Kellene hozzá szereznem gyári alukat. Dísztárcsa nem Alfára való. :D Mintamélység mind a 4 keréken 7,1mm.


Cseréltem az összes kipufftartót. Közöttük azt a kipuff tartó szilentet is, ami a hátsó motortaró után van felszerelve, a harang végén.
Ki tudja hogy, de ezt sikerült valakinek felakasztania valamilyen tereptárgyra, így nem csak azért kellett leszednem, mert a gumirésze halott volt, henem azért is, mert minden eleme el volt görbülve. Sajnos nem tudtam tökéletes minkát végezni, mert a kipufogóra hegesztett rögzítő lemezt nem mertem eredeti állapotába visszahajlítani, mert úgy éreztem, hogy le fog törni. A többi részt kikalapáltam, és kaptak cink sprayt. Van némi szögeltérés, de a szilent szerintem még bőven elbírja. Azt mondom, hogy az eredmény nem tökéletes, de kielégítő.




E kellemes őszi napon a főváros 8. kerületébe vitt az Alfa,ahol is sajnos a szájsebészeten akadt dolgunk és amíg a kedvest gyötörték,addig én sétálgattam a környéken. Basszus,1200 ft.-ot hajítottam be a pénznyelőbe a parkolásért :(












Ma lecseréltettem a nyári gumikat a télire. A négy felniből kettőt kellett centírozni, abból az egyik a jobb első. Kész lett, fizettem, indulás haza; és akkor valami eszméletlen kopogás jön a nobb első kerél felöl. Visszamentem, "belelóg a súly"... csere kisebbre. Most már nem lóg bele, csak akkor, ha teljesen elforgarom a kormányt, valamihez még mindig hozzáér. Holnap megnézem, hogy mihez és kiderül, mi lesz a sorsa.
A negyedik évforduló (1114) számokban..
km óra állása: 174.880 km
megtett km a vásárlás óta: 58.700 km
elfogyasztott üzemanyag a vásárlás óta: 5420,6 l
az első tankolás ára: 286,9 Ft/l (2007.11.14., OMV 95)
az utolsó tankolás ára: 393,9 Ft/l (2011.11.14., Agip 95) no comment..
üzemanyagár átlag: 329,7 Ft/l
üzemanyag összköltség a 4 év alatt: 1.805.165 Ft
a legolcsóbb tankolás: 225,9 Ft/l (2008.12.23., Shell 95)
a legdrágább tankolás: 409,9 Ft/l (2011.09.18., Agip 98)
full átlagfogyasztás: 9,17l/100km
az utolsó 1 év alatt megtett km: 21.626 km, átlagfogyasztás: 8,64l/100km
stb..
Kul-ra mentet mind egyet mutatott a km óra! A teli jó volt mint minig és végre el hódította csapatunk a főző verseny első helyét bár csak két csapat volt velünk együtt de ez mit sem von le a teljesítményünkből!
Haza felé meg jöttünk egy igen csak haladós etapot Grandoval és Erharddal! (Alacsonyan szált a három Alfa!) :-)))

