Blog
Az autóban nem volt fűtés, nyáron pedig egyszer a dugóban hazafelé araszolva felforrt a víz és leállt az autó. Riki a termosztát elromlását diagnosztizálta. A cserét ma délelőtt Zé csinálta. Azóta stabilan 80 fokos a víz, a fűtés pedig ismét működik. Köszönöm mindkettőjük segítségét!







2011.11.30.:
Jobb első gömbfejek cseréje (alsó/felső) karral együtt... már NEM nyikorog:)))
Hátsó lengéscsillapítók cseréje... az SEM nyikorog már :)))
Valamint hátsó fékbetétek és a "kutyacsontok" cseréje!
Turbó kicserélve Cacho cartárstól vett beleépítve, első futóműbe a lengőkarok mindkét oldalon kicserélve es a kézifék is olyan lett, mint a vaj. Viszont hibakódokat dobál, úgyhogy a heten megpróbáljak azt is kiiktatni.
Egy évet se bírtak a "szuper" ledes helyzetjelző izzóim, amelyeket tavaly októberben rakattam be (drága projekt volt, főleg a beszerelés...).
2-3 hónapja felváltva sípolt a GT-m, hogy éppen kiégett valamelyik, ezt felváltva csinálta, néha ötpercenként. Szóval csere volt. Ma elégeltem meg, amíg 5 kilométer alatt kb 10x sípolt, ezért elugrottam az Online Autóhoz.
(Azért az olasz tervezőisteneknek gratulálnék, amiért a xenonos lámpatesthez csak úgy lehet hozzáférni, hogy le kell szedni a lökhárítót...)

A múlt héten hétfőn tankolás utáni indításkor ékszíjnyikorgás hallatszott. Megnéztem, minden a helyén volt, ékszíj rendben, tárcsák rendben. Elíndítottam megint, semmi hang, csak vmi klattyogás, ami meg is szűnt, amint felvette az alapjáratot.
A szervópumpára gyanakodtam, mert az egyik cső kicsit könnyezik, ezért meg is rendeltem a szervópumpát, itt a jürgeneknél. De mielőtt kiért volna csütörtökön, szerdán este, munkahelyről akartam hazaindulni, és ismét megjött a szíjhang, meg vmi fémes csikorgás.. Na, mondom, a legjobbkor. Másnap reggel érkezett volna a szervópumpa, gondoltam, akkor veszek ki szabit, és helyi csináld magad műhelyben kicserélem a szervópumpát.
Csakhogy mivel, a szíj bordás fele meg volt barnulva, de száraz volt, képbe került a vízpumpa is.
Majd másnap, világosban már meg tudtam normálisan nézni, h mi történik, miközben asszony indítózik. A szervópumpa bizony forgott rendesen, viszont a vízpumpa előbb megállt, minthogy a szíj megállt volna. Így már elég egyértelmű volt a gond, még szerencse, h nem álltam neki kicserélni a szervópumpát..
Mivel hvégére hazamentünk, vettem is egy vízpumpát ill. paraflu-t (köszi Erhard :) ).
Aztán most hétfőn elkezdtem szervízt keresgélni itt a közelben. Szerencsére találtam is egyet. El is vontatták tegnap, ma pedig kész van.
A német szaki pedig megdícsérte, h nagyon szép állapotban van az autó.. :)
szétdölt az elsö diffim uj diffi 10/43
Ma megvettük a gépezetet végre, bár még nincs nálam mivel svájci és jó sok papírozás hátra van.Már alig várom ,elődje a kis 1.6TS hajszárító engem kiábrándított, szemre minden jó volt ,de ez majd a használatban elválik ..
Ma jártam Csöri mesternél, mert egy ideje már reklamált az autó a túl magas turbó nyomás értékért. Ez orvosolva lett a turbó kitakarításával. Egy élmény volt, innen is köszönet érte :)
Múlt héten megrendeltem a nyári gumikat: Pirelli P7 Cinturato 205/55 R16 méretben (79900).
Találtam hozzá kitűnő állapotú felnit is nagyon jó áron (30e+7e a futár). Ma felrakattam rá a gumikat (8e) és várja az autót a garázsban.
1
507
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8