Blog
1 x Termosztát = 15.990Ft
1 x Üzemanyagszűrő = 5.500Ft
1 x Levegőszűrő = 2.590Ft
1 x Vízpumpa = 10.600Ft
1 x Olajszűrő = 1.890Ft
1 x Levegőszűrő = 3.070Ft
1 x Pollenszűrő karbon = 2.900Ft
1 x Üzemanyagszűrő = 5.900Ft
1 x Vezérlés szett = 22.900Ft
1 x Hosszbordás szíjfeszítő = 9.200Ft
1 x Hosszbordás szíjvezető = 6.990Ft
5 x Tutela Paraflu 11 1L (Paraflu 11 1) = 9.845Ft
2 x Tutela GI/A 1L [GI/A 1L] (GI/A 1L) = 3.520Ft
Nah végre sikerült elvinni az aksit a méhbe 120 Ft/kg ,,, 19 kg volt :)
Ma (2011.12.02) beszereltem a bőrkormányt, kicsit megtréfált az anyán lévő számomra érthetetlen valami, de csak sikerült :)


Újra felgyulladt a felkiáltójel. Újra szervízbe vonultunk.
A múltkor nem cserélték a bal hátsó nyerget, próbálták megtatani a régit. Kiderült, muszáj cserélni. Megtörtént. Most minden jó.
Miután sokalltam az olajfogyasztást, ami 1000Km/1L volt, rászántam magam, hogy otthagyjam az autót a szerelőmnél. Nagy meglepetés nem ért, mivel a szelepfedelet már levettük év elején, és akkor láttuk, hogy elég sok a lerakódott kox a motorban. Természetesen az olajlehúzó gyűrűk mind le voltak ragadva, ezért égett el a motorolaj a benzinnel együtt. Arra nem gondoltunk, hogy a januárban kicserélt gyertyák majdnem teljesen tönkrementek a ráégett olajtól-ezt majd később cserélem. A hidegen indítás is megoldódni látszik, ez is az olajtól volt.
Cserélve lettek tehát:
-olajlehúzó gyűrűk
-hengerfej tömítés
-szelepszár szimmering
-hengerfej tőcsavar
-lehet valami most nem jut eszembe :)
A motor belseje teljesen ki lett takarítva, a szelepfedélben a karteggáz-visszavezető is szét lett pattintva, és kipucolva.
Kopogtak még az első stabilizátor rúd szilentjei is, ennek a kicserélése nagyobb munka volt majdnem, mint a motor javítása.
Természetesen olajcsere is volt, a szűrőkkel együtt.
A munkadíj baráti volt: 20.000Ft
Így 4 nap használat után azt mondom, hogy már hamarabb meg kellett volna ejteni ezt a szervizt, a motor sokkal vidámabban jár, eddig kicsit gyengécskének éreztem, egyáltalán nem 120Le nek tűnt, most szinte egy új autót kaptam vissza, nagyon tetszik, a szilentek kicserélése miatt pedig csönd van bent :) remélem sokáig marad így .
Remélem az olajfogyasztás is eltűnik. erről tapasztalat majd később...
Az autóban nem volt fűtés, nyáron pedig egyszer a dugóban hazafelé araszolva felforrt a víz és leállt az autó. Riki a termosztát elromlását diagnosztizálta. A cserét ma délelőtt Zé csinálta. Azóta stabilan 80 fokos a víz, a fűtés pedig ismét működik. Köszönöm mindkettőjük segítségét!







2011.11.30.:
Jobb első gömbfejek cseréje (alsó/felső) karral együtt... már NEM nyikorog:)))
Hátsó lengéscsillapítók cseréje... az SEM nyikorog már :)))
Valamint hátsó fékbetétek és a "kutyacsontok" cseréje!
Turbó kicserélve Cacho cartárstól vett beleépítve, első futóműbe a lengőkarok mindkét oldalon kicserélve es a kézifék is olyan lett, mint a vaj. Viszont hibakódokat dobál, úgyhogy a heten megpróbáljak azt is kiiktatni.
Egy évet se bírtak a "szuper" ledes helyzetjelző izzóim, amelyeket tavaly októberben rakattam be (drága projekt volt, főleg a beszerelés...).
2-3 hónapja felváltva sípolt a GT-m, hogy éppen kiégett valamelyik, ezt felváltva csinálta, néha ötpercenként. Szóval csere volt. Ma elégeltem meg, amíg 5 kilométer alatt kb 10x sípolt, ezért elugrottam az Online Autóhoz.
(Azért az olasz tervezőisteneknek gratulálnék, amiért a xenonos lámpatesthez csak úgy lehet hozzáférni, hogy le kell szedni a lökhárítót...)
