Blog
Termoszát benn van, az axiál csukló is. Sajnos a csukló ne hozta meg a várt eredményt :S Így gyanús,h kormányművet kell vennem. Aki tudna nekem segíteni, ez ügyben, annak megköszönném! :)
kb. 2000km alatt semmi komoly problémát nem figyeltem meg.
Első motorháztető cserélve lett, mert az eredetin nagy rohadás foltok voltak (hegyek: só, kavics, homok, nem volt takaritva gyakran :s). (40 €)
Tegnap volt olajcsere és olajszűrő csere Castrol Magnatec Diesel 10w40 (33€ + 5€ munkadíj :)
Átíratási költségek 66€
1 éves kfb 85€ (fater nevén)
tervek:
- jobb első sárhányó, hűtőmaszk, ütköző festése...
- ködfényszórók beszerzése
- vezérléscsere kb 10000km mulva..
- további szépítgetések :)....
költségeimbe az átíratást és biztosítást nem írom :)
+ átraktam a szürkéről a dísztárcsákat, sokkal szebb mint ez a fekete... ( úgyis szegényke pihen 1 éve :( ..)



Épp január 16-án került hozzánk a vas, 104.000. km-rel2006-ban, tehát immár 6 éve:)
Összegezve az elmúlt 6 év és a megtett 125.000. km alatt elvégzett beavatkozások, "hibák", és kötelező szervizek felsorolása, amolyan megbízhatósági statisztika gyanánt:
- 1x teljes futómű felújítás
- 1x fűtés/hűtés vezérlőpanel csere
- 2x teljes vezérlés, nagy szerviz
- 1x kuplung szett + kettőstömegű csere
- 1x főtengely jeladó csere
- 1x generátor (szabadonfutós) szíjtárcsa csere
- 2x felső intercooler (turbocső) csere
- 2x termosztát csere
- 2x teljes fékszett csere
- 13x olaj, és szűrők cseréje (üzemanyag, pollen, olaj, levegő), egr tisztítással
A konklúzió: a 156 jtd egy igazi szervizigénytelen autó, ami nem mellesleg megbízhatóság terén így simán 10/10. :)

A mai napon sikerrel teljesítette a vizsgát a nagy vad müszakis ember nem győzte dicsérni hogy milyen jó állapotban van a vas! Remélem 20 év múlva is így fog vélekedni :-)

Tegnap este átugrottam Zé kollégához, hogy megnézzek két hibakódot. A motor visszajelző lámpa világított, a légzsákok meg már egy ideje.
Hosszas keresgélés után kiderült, hogy egy csatlakozót széthúztak (gondolom amikor a generátort cserélték), és úgy maradt. Újra össze lettek dugva, és máris kész, eltűnt a hibakód.
A légzsák visszajelző is világított. Összesen 7féle hiba miatt. Kicsit meglepődtünk mindketten:)
Gyors ellenőrzés, csomagtartónál piszkálgatás, és az is eltűnt végre.
Már csak valamelyik lámpát kell megtalálni, ami nem ég (tegnap este nem sikerült), és akkor már az sem fog égni.
Jó kis elektronika ez:)
A lényeg, hogy semmi baja nem volt, ami miatt szerelni kellett volna.
A váltó nehezen járt, és néha be is ragadt az 1-es és 2-es fokozatokba és a hátramenettel is gond volt, szóval a szerelőmet megkértem, hogy nézzen utána mi lehet a gond, azt mondta a kulissza és a bovdenek zsírozása megoldja a gondokat és így is lett, legalábbis eddig úgy néz ki. Azért én vettem a váltóba egy adag XADO gélt is, sok jót hallottam róla és ártani biztos nem árt.:) Úgy is muszáj volt kényszer szünetet beiktatni mivel lelopták mindkét rendszámot az autóról, és így újra kellett rendszámoztatnom az autót, pedig a réginek a vége 156 volt.:(
Most írom le csak. Gondoltam nem publikálom sehova, hogy tavaly márciusban lejárt a jogosítványom. Mára el tudtam minden papír munkát intézni. Illeték 4.000 HUF, orvosiért nem kért pénzt.
Mostantól egy papírral tudom igazolni magam, amíg meg nem érkezik a plakett. - 03/16-ig.
0
542
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Tonale
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas








