Blog

>> SzervizGábor156 // Alfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-12-15

Bal féltengely csukló csere is meg volt. Ropogott már teljes alászedéskor.

 
>> EgyébH@nß // Alfa 145 TS // 2011-12-15

Akksi csere esőben jó móka :)
Régi Freedom 56Ah 480EN már nagyon a végét járta (nullázta a napi km állást) úgyh cseréltem 1 Banner 64Ah 510EN-re.

Vezérléscsere megtörtént. Szij, feszitő, vezető, vizpumpa 179.000 km.

 
>> SzervizBadAzz // Alfa 145 1.6 TS EdizioneLimitata // 2011-12-14

Rendbe van a futómű, fent vannak az uj gumik ,elvégeztünk egy futóműbeállítást. Végre egyenesen fut az autó és a kormány is középen áll egyenesben...:)

 
>> Szervizzümi166 // Alfa 166 2.4 JTD // 2011-12-09

Újabb bő 15 ezer km lezavarása után ismét csere érett lett az olaj, meg a négy szűrő. Ekkorra időzítettem a már kopogó, nyekergő, első futómű alkatrészek cseréjét. Kapott a Csini egy friss bal első felső lengőkart, jobbos stab rudat (kutyacsontot), meg egy szintén jobbos alsó lengőkar hátsó szilentet. Mindez történt 297500 km-nél.

 
>> SzervizMarklar155 // Alfa 155 2,0 16V Sport // 2011-12-14

200000km
Olaj-olajszűrő csere. Légszűrő cserének indult, de tisztítás lett. Sport betét szűrő van benne. Korához/ a futott kilóméterekhez képest, nincs is szétrohadva az alja. Kapott 2db bontott BOGE első gátlót. 2db új lengőkart/ kutya csontot. Balos kormány összekötő gömbfejet. Futómű állítás is lesz még az idén. Gyúrni kell a féktárcsák/ betétek cseréjére, a komplett kipufogóra. ABS van, de mintha nem működne :) Hátsó gátlók cseréje is illik. A nagy műtét a vezérlés és gyertyák... környékén várható.
Meg ügye a popó/ rozsda.
Az eltelt 10 nap és 700km megtétele alapján: Jó kis kocsi ez :)
Remélem így is marad, s meghazudtolja a 2,0 16V TS ekkel fentálló ellenérzéseim:)

 
>> SzervizWikicica // Alfa 156 SW 2,0 JTS // 2011-12-14

Mai nap 4 NGK gyertyát kaptunk, amik beépítésre kerültek.
A remegéssel kapcsolatban a szerelő tovább kutatott, s elvileg megtalálta a hibát.
A vezérmű-tengely rögzítő a vezérmű-tengelyre nem volt megfelelően visszahelyezve a vezérlés cseréjekor.
A motor most tényleg egyenletesebben jár, de még mindig érzem az ülésben egy apróbb remegést. Mivel a motortartó bakok cserélve voltak, nem hiszem hogy ez lehet, bár előbbi szerelési hibát tekintve elképzelhető, hogy ezt is rosszul csinálták meg.
Holnap még egy új termosztát kerül beszerelésre.

 
>> Szervizszeda // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2011-12-14

Ma lemostuk a kocsit Benivel.Raktam bele egy aksit, mindene működik.Kipakoltam a csomagtartót, átnéztem mindent.A váltó hidraulika szivattyúja valószínűleg cserés.Már nézegettem az alkatrész beszerzési forrásokat.
Adminnak üzenem ma igyekszem pótolni a profilképet!

 
>> Tuning és extraKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-12-14

Egyenlőre csak megvettem, majd hamarosan be fogom építem a fűtőpanelek, ugyan nem Alfáé, de legalább gyári nagy méretű.

Tegnap megérkeztek - egy ismerős által - az Automaxtól a téliköpenyeim. (Continental ContiWinter Contact TS830 205/55-16 91H). Gyártási idő egységesen: 2011. november első hete. Gyártási hely: Csehország.
Válaszottam vetélytársai, a Goodyear UGP8 és a Michelin Alpin A4 voltak.
Az érv, a gumik kiegyensúlyozott teljesítménye, és az emlékeimben még élesen élő Premium Contact 2 példás tapadása, és nem utolsó sorban a köpenyek ára volt.
Egy apró probléma azonban fellépet, melyen túltettem magam. Két gumi külső felülete fekete fényes, a másik kettőé pedig matt szürke. A kereskedő magyarázata erre az volt, hogy két helyen raktározták és az egyik helyen gumiápolóval befújták. Ezt nem feltétlenül hiszem el, de mivel a gumik a színüket leszámítva tökéletesen egyformák, és ezt a gyártó is visszaigazolta, ezért nincs okom rosszat feltételezni és ma fel is rakattam a Szabó Pali barátommal délután. Biztos ami biztos, az egyformákat egy tengelyre.
Köszönet érte! Cseh barátaink jó munkát végeztek és a felnik sincsenek rossz állapotban, hiszen a legkiegyensúlyozatlanabb kerékre is csak 30 g súly kellett felragasztani.
Szelepnek a Vaterán rendeltem rejtett szelepeket!
A gumik tapadnak ahogy kell, a peremvédők viszont hiányoznak! :(

Költségek:

Köpenyek: 119.600,-
Szállítás: 0,-Ft
Rejtett szelep: 3.490,-Ft
Szerelés: 4.400,-Ft

UPDATE: 2012.11.22.:

Profilmélység:

8,5 mm - középen mérve