Blog

>> Szervizalfarosso // Alfa 156 sw 2.0 selespeed // 2011-12-10

6 év után úgy gondoltam,hogy elérkezett az idő,hogy valami megoldást keressek az első lökhárítómon fityegő kisméretű matricarendszám problémájának megoldására.Már meguntam kiugrálni,és csodálkozó arccal"hűamosóslevertegőzborotvávaltegnapésnemvettem"szöveget minden rendőri ellenőrzéskor,és csak a szerencsémnek köszönhetem,hogy komolyabb bírság nem lett belőle.Az utolsó számjegy nagy rész hiányzott,de ezt gyorshajtásnál valahogy tűéles logikával mindíg megfejtették,így már értelme sem volt.Valamint tavasszal megyek külföldre dolgozni,és a német rendőr az ilyenért csonkít...
Először megpróbáltam matricásokkal legyártatni.Az anyag,a technika,amivel csinálják tök más,nem beszélve arról,hogy közúti jelzés meghamisításáért itt is csonkítanak...
Összeszedtem a batyumat és beballagtam a helyi Okmányirodába.Egy nagyon kedves hölgy szinte azonnal fogadott,és felvázolta az előttem álló lehetőségeket.Én lemez rendszámban gondolkodtam,mert lehet,hogy nem szép,de végleges megoldást jelenthetne.A bibi vele a bürokrácia.Menjek be a Mozaikba,szemléztessem le,hogy tényleg sérült a rendszám,jöjjek vissza,és majd akkor.Utána bejegyzés a forgalmiba.Vagy vizsgánál irják rá a műszaki kísérő lapra...Ja
Marad a matrica.De ez a kis méret megszűnt,a jelenlegi D kategória akkora,mint a lemezrendszám,az ára 12.300ft
Legyen.Kiperkáltam a pénzt,a hölgy elkérte a telefonszámom,és hívni fog,ha elkészül,ígérete szerint 30 napon belül.
Vettem 400ft-ért egy rendszámtartó keretet,kimentem Apukámhoz Gyömrőre, ott a sufniban kerestem egy alumínium táblát,és izgatottan vártam a telefont...
Egy hét!!!!! múlva hív a hölgy,hogy megvan a rendszám,csak vigyem be a régit.Ok.Hőlégfújó,hajszárító,kiélezett spakli,oszt' neki!!
NEM LEHET EGYBEN LESZEDNI!!!!Az uv a hat év alatt annyira beleégette,hogy 3 rétegben,félkörömnyi darabokban jön le.Így nem lehet leadni.És kicsattan belőlem őskorszaki,barbár lényem...A műszer,ami mindenre gyógyír!FLEX!!!
Mire végzek egy hetyke kis téglalap alakú luk vigyorog rám a lökhárítómon,de a rendszám a kezemben....
Okmányiroda be,rendszám lead,új felvesz,tűz haza.
Az alumínium lemezen körberajzolom a rendszám formáját,a műszerrel méretre igazítom.A rendszámot ráragasztom.Felcsavarozom a rendszámtábla tartó tartóját,arra a rendszámtábla tartót,abba a rendszámot.Hua!
Nem látszik a luk,gyönyörű lett/persze önmagához mérten/
Ha cserélnem kell,törés,vagy bármi miatt,beviszem így kompletten.
És csonkítva sem leszek....

 
>> Tuning és extraMarklar155 // Alfa 155 2,0 16V Sport // 2011-12-09

Kapott a szélvédő egy kis csíkot. + "Marklarosítottam" is. :)
S megállapodtam a fólia folytatásáról is. :)
Ideiglenes hátsó lökös is került rá.

 
>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2011-12-09

Június első hétvégéjén indultam haza a Balatonról, amikro feltűnt valami halk búgás hátulról. Először kipufogóra gyanakodtam. Elvittem egy mesterhez, nézze át. Nem talált zajt okozó hibát rajta. Javasolta a csapágyak ellenőrzését. Ez meg is történt, és kiderült, hogy valóban elkoptak, de még bírják. Eltelt fél év, és már igen zajos volt (az én fülemnek), így megejtettük a cserét.
Egyúttal beszereltettem a két napja vett bontott ablaktörlőmotort is.

>> Szerviz"Száguldosrác" // Alfa 156 1.6 16V TS // 2011-12-03

Selenia 20K 5l + szűrő

 
>> EseményVik.. + Rich // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2011-12-09

Meghosszabbítottuk a Szépség műszaki érvényességét.

Ezt meg Yoyo intézte-végzete, ezúton is köszönet neki.

 
>> SzervizVik.. + Rich // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2011-11-01

Csöpögött a szervóolaj.
Arinak hála már nem. :)

 
>> SzervizWikicica // Alfa 156 SW 2,0 JTS // 2011-12-09

Pityu az átiratás előtt átvizsgáláson van.

 
>> Szervizkond1 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 8V // 2011-12-09

Az autó megvétele óta nem működött a ventilátor fordulat szabályzójának első két fokozata, néhány napja a harmadik is csődöt mondott. Ezt az apró de bosszantó hibát orvosolni kellett. Az ellenállás sor cseréje után újra működnek az egyes fokozatok. A három ellenállásból kettő szakadt volt. Az alkatrészért köszönet Marklar155-nek.

 
>> SzervizMethos // Alfa GT 1.9 JTD M-Jet 16V Q2 // 2011-11-10

Ma reggel megadta magát a gyári akku, eddig bírta. Gyorsan ki is cseréltem egy hasonló tulajdonságokkal rendelkező Bosh-ra.

 

Tegnap végre sikerült közel 1 órás előkészítés után (túrás, csiszolás) leápolni a küszöb első részén lévő kb2x15 centis foltot, ahonnan levált a védőréteg és előtünt a csupasz fém :-/ csak akkor látszik, ha nagyon figyelik, de gondolom ez az idő múlásával elhalványul a kosz és a mosások által :)
nincs kizárva, hogy tavasszal komolyabban alámászok és rászánok pár napot, meg nyakcsavargatást :)