Blog

Ma ismét elérkezett az idő, hogy 10 ezer km után új olajat kapjon a kicsike.
Olajfajta: Selenia Multipower 5w-30. Szürő cserélve.
km:177200

 
>> Tuning és extraImyx // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed SW Distinctive // 2011-11-26

GT cartárs jóvoltából, led-es rendszám világításom van a mai naptól :)). De sajna világít a hibás izzó visszajelzője..(

 
>> Tuning és extraZsunior // Alfa 164 2.0 TS Super // 2011-11-26

Mai napon a kevésbé jól funkcionáló fejegységet a tudtom nélkül lecserélve bekerült a gépbe egy vadiúj LG LCF600UR USB fejegység :)) Ehhez dukál, a szintén mai napon beapplikált SAL mélyláda:) Galád dolgok történnek a hátam mögött :))) Az akció elkövetéséért köszönet White Ladynek, Tottinak és Andynek :)) Grazie Mille!!

>> Tuning és extraTuningman // Alfa 156 2.5 V6 24v // 2011-11-26

Felkerült a hátsó szárny és eltűnt a csomagtérzár jelvényestől együtt.
Szerintem elég jól mutat így átalakítva és gondolkodhat a mögöttem jövő, hogy mi is az amit nem tud megelőzni mert hiába nyomja tövig a gázt csak távolodik az a valami előtte az úton. :)

 
>> SzervizGT Ɨ|ѯ // Alfa GT JTD 16V Distinctive // 2011-11-25

Első fékcsövek, hátsó fékbetétek, turbo tömítés csere.Alakul.

 
>> EseményPBali // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2011-11-27

Télikerék, első-hátsó fékbetét csere, valamint egy gondos bőrápolás történt meg a közelmúltban. Visszakerült a régi szőnyeg, télre jó, ezt nem sajnálom, ha koszos lesz. Napokon belül a csomagtartóban várakozó Selénia olaj is a helyére kerül.

 
>> EseményPearl // Alfa GT 3.2 V6 Q2 // 2011-11-25

Nagy izgalmak közepette eljött végre, a várva várt mai nap.

Száromra a legtökéletesebb autót mindig is a GT jelentette, különleges formája, stílusos megjelenése mindig is elvarázsolt.
Egy régi álmom vált valóra mikor kedvesemmel, Péterrel úgy döntöttük, hogy megvásároljuk. Amióta megláttam éreztem ez az én autóm kell, hogy legyen. :)
Az összhang már az első perctől kezdve meg volt köztünk :) Gyönyörű belseje tökéletes összhangban van hibátlan külsejével.

Az autót 2011. november 25.-én 40.200 km-el vettük át.

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-11-25

Elhatároztam, hogy egy kicsit komolyabb fékeket szeretnék az autóra. Brembo cuccokban kezdtem el gondolkozni, így kézenfekvővé vált, hogy a gyári Alfához készült fékek kerülhettek szóba. A 166-os nagy fékére gondoltam először, de aztán, Vinnie szólt, hogy van eladó GTA nyerge betétekkel. Mivel kialkudtam nála egy olyan összeget, ami mindkettőnknek megfelelt, így a biznisz létrejöhetett. Ma voltam a postán a csomagért. Hamarosan a fék többi része is beszerzésre fog kerülni, és tavaszra minden felkerül az autóra.

>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2011-11-25

Sajnos az akksi, amivel vettem az autót közel 4 éve, a hideg beálltakor tudtomra adta, hogy be fogja adni a kulcsot. Már a prágai út előtt is egész éjjel töltőn volt, hogy minden oké legyen. Szombaton aztán volt egy baromi nehezen indítása, végül este már be sem indította az autót. Erhard kolléga közbenjárásával egy 64Ah/520A-es ZAP akksit tettem bele. Az előző egy 55Ah-ás Banner Power Bull volt, amiért a MÉH telepen adtak 1700Ft-ot. Ezt leszámoltam a költségből. :)

 
>> EseményTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2011-11-25

Felkerültek a téli gumik.
Áttoltam a kocsit máshova, hogy knoXXX is örüljön. :-)