Blog
Antenna tetőerősítő csere (beázás miatt).
Luigi lassan eléri a 9 hónapos kort és már túlhaladta a 25.000Km -et. Pár hónappal ezelőtt, megígértem neki és magamnak is, hogy mindent megteszek annak érdekében, hogy ameddig az csak lehetséges, újkori pompájában tündököljön, akár merre is vet bennünket a sors. Ennek az ígéretemnek megfelelően, lehetőségeimhez képest mindent meg is teszek, hogy az ígéretem ne csak ígéret maradjon :)
Tegnap este lemostam, majd hazagurultam vele és otthon befejeztem az ápolást. Természetesen ahogy az lenni szokott az eső elkezdett szakadni :( Reggel viszont érdekes kép fogadott az esti +10 fokhoz képest reggelre kővé volt fagyva minden. A víz cseppek, úgy ahogy voltak ráfagytak az autóra... Íme a végeredmény...








No,ma sikerült a két napja felhelyezett téli gumimat zsírra vágni :((
Az történt,hogy tolattam be az utánfutóval az udvarba és miközben azt figyeltem mi történik hátul,ezalatt az a jobb elő kerék rágördült az alattomosan várakozó szögvasra, amely a kaput hivatott megtámasztani és most felhasítani a gumit :((
Egyelőre úgy oldottuk meg a dolgot,hogy túrtunk egy másikat a gumisnál,ami egy szezont kibír.
Félig-meddig sikerült ma megoldani azt a problémát,hogy nincs fűtés.
Már van.
Csak a a baj,hogy mindig van,most meg nem lehet levenni.
No nem baj,majd tavasszal megoldjuk :))
Hát megint eljött a napja,hogy felkerüljön a téli kerék és lőn :))
A mai napon végeztem – a már négy napja tartó – a fékpor, kátrány és a többi makacs szennyeződés, felnikről való eltávolításával, valamit a kiegyensúlyozó lapocskák és ragasztóinak leszedésével, a csavar fejek rozsdamentesítésével. Az ok egyszerű. Gumicsere. Voksomat egy peremvédő nélküli, :( Continental ContiWinter Contact TS830 205/55-16 91H típusú köpenyre tettem megannyi teszt búvás és vívódás után. Válaszottam vetélytársai, a Goodyear UGP8 és a Michelin Alpin A4 voltak.
Az érv, a gumik kiegyensúlyozott teljesítménye, és az emlékeimben még élesen élő Premium Contact 2 példás tapadása, és nem utolsó sorban a köpenyek ára volt.
Amit vált: az a Pirelli Sottozero, melyek eladósoba kerültek. (Adok-veszek)

A mai napon a belső tér gyors áttisztítása következett. Az autóval a kereskedő fát! hordott a kandallójához! GRRR!!!
Továbbá folytattam az ismerkedést az autóval!

Miután hazaértem, első utam a mosóba vezetett, ahol is szomorúan tapasztaltam, hogy az autóm felülete - a régihez képest - csaknem megduplázódott.
Színe fekete, nem fehér. Ezt az autót 300 Ft-ból már nem lehet lemosni. :(

Reggel ellátogattam egy Alfa Romeo márkaszervizbe. Hú Pityu mennyi tesóval, nagybácsival, dédnagyapával találkozott!!!! A szervizt a tulajdonos 1964-ben nyitotta ki, de már 1959 óta csavarozza az Alfákat, s ma is Ő a lelke a cégnek. Nagyon kedves volt, csak kicsit lassú...
A motordiagnosztika nem talált hibát, viszont valószínű a legtömegmérőm van elromolva. Holnap beszerelésre kerül az új, ha az volt a hiba, kifizethetem.



2011.12.12-én, 9:30-kor megtörtént a gépjármű átiratása. Már nem WI-TR-175 a rendszámom.
A rendszámot még melegen kaptam a kezembe, kb. 1 perc alatt készült el a kívánság-rendszám. XX-IV-532
Gondolva Luciferre.