Blog
Szombat reggel indult volna család kirándulni és gyári akku meghalt. Este még tök jól ment, reggel se kép se hang. Gyorsan elszaladtam egy jó barátommal Auchan-ba és vettem egy Exide Excell 74Ah.

Téli gumi felrakva Bridgestone Blizzak LM25V 98V + 4 gyári 17" felni. Képek majd lesznek.
Felkerült a motorvédő lemez. Nagy-nagy Köszönet a segítségért Pityukomának!
Képeket majd nyáron rakok fel, ha nem lesz sötét és sár :)
Eljött az idő hogy kicseréljem a kipuff középső részét meg a tömitéseket+tartó gumikat, mert már nagyon oda vannak...nemrég csomag érkezett egyenesen Csehországból :) És felkerült az autora az új középrész,meg az új gumi tartók-tömitések, még tervben van az első rész cseréje is.






Történt egy kis "baleset".....Ünnepek előtt pont jól jött. Hála Erhard 242 (Dark Side) kollégának, másnap már fel is rakhattam az utángyártott új tükröt.

A vasárnapi előképzésnek köszönhetően,kb 30 perc alatt mindkét kézifék-bowdent kicsréltem.
Összehasolíthatatlanul jobb az érzés és a hatás is.Pénteken viszem vizsgára...ha megint csak annyi hibát találnak mint a legutóbb (rozsdás a kipufogó) akkor teljesen elégedett leszek....
Megváltam az autótól. Nem azért, mert bármilyen gond lett volna vele, csak egyszerűen elég volt. Lezárult egy korszak, ez pedig az extrém tuning korszaka. Eljött az az idő, amikor már nem egy ilyen autó a vágyam.
Szerintem jól járt aki megvette. Ha valaki értékeli az ilyet, akkor annak sokkal többet ér, mint amit kértem érte, annak ellenére, hogy volt egy-két komolytalan hibája amik akár néhány éves autókon is előfordulnak.
2002-ben vettem ami azt jelenti, hogy néhány hónap híján 10 évig birtokoltam a gépet. Szerintem senki nem vitatná, hogy ez alatt az idő alatt, az egyik legkomolyabb 145-é vált Magyarországon, és megkockáztatom hogy az egész földön. Gyönyörű optika, kiváló futómű, és a 3.4 V6 24V GTA erőmű. Semmi nem adja vissza azt az érzést.
Tegnap jól megviccelt az autó beülök vak sötétbe indítózok fények és utána semmi,se nyekk se fény totál csend :)
Motortér kinyit aksit megvizsgálom a telefon fényénél és megmozgatom a negatív sarút és a kezembe maradt.......( ,mikor decemberben megvettem előtte tettek bele új akkumulátort és azóta mentek kb 600km-t így,mekkora eszük volt csak betették az aksit és rátették a kábeleket :)) a pozitívat is meg keltet húzni) nem semmi mik vannak...
Eljött az idő a nagy szerviz előtti hibafelderítésre az alsó szegleteken. Hiba nem volt, hál' Istennek.
Az átvizsgálás oka pedig evidens. Tervezek tavaszra egy fútóműbeállítást, és e fenti szemlével, szerettem volna minimalizálni annak az esélyét, hogy röviddel a beállítás után esetleg valami tönkremegy, és a ismét szükséges legyen geometriát hangolni.
Az eredmények:
Lengéscsillapító:
BE: 77%
JE: 76%
BH: 63%
JH: 52%
Fék:
BE: 1876N
JE: 1658N
BH: 1388N
JH: 1076N
Kézifék:
BH: 1616N
JH: 1315N
A mérésekről jegyzőkönyvet kaptam.
Köszöznet érte: Gemenc Autócentrum - Paks.
0
497
Fórum
Friss topicok
- AlfaCity26 - július 16-...
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Spider
- Giulia
- Erőforrás alternativák
- Tonale
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


