Blog
Ma elhoztam Kis Sárkány új üléseit és az ajtókárpitokat. Mindig is mondtam, hogy hatlamas belülről, ez most be is bizonyosodott, hiszen mégegyszer belfért a belseje. :)
Mivel most még nem volt időm, az átszerelés a jövő hétvégére marad...
Két ünnep közt volt egy kis idő szerelgetni.
Többek között a bal első ajtó lett kicserélve,a másfél éve keletkezett behorpadás miatt.
A tetőkárpit cseréje csak 10 hónapja húzódik,most végre az ülésekhez passzol az is.
Egy csomó kiégett izzó lett kicserélve a műszerfalon és a lámpákban.
Végül a fűtés is meg lett javítva,a kicserélt pöcök segítségével.


Az év első napjaiban kaptam egy értesítőt,miszerint 15.-én lejár a műszaki...
A fékjavítás-ellenőrzés sürgetővé vált.Régóta tapasztaltam ugyanis,hogy a kézifék a jobb oldalra nem vagy csak alig hat.
Ma nekiálltam és szétszedtem...a féknyerget,és a kézifék bowdent is.A porvédőn volt egy kisebb szakadás,és a bowden teljesen beszorult.Fogóval kirángattam,majd WD40-el alaposan beáztattam.Kiderült,hogy a belső műanyag hüvely leszakadt és beleszorult a bowden.
Ezt végül levágtam.A visszaszerelésnél kiderült,hogy a két bowden nem egyforma hosszú,és ez okozza az eltérő fékhatást.
Végülis valamennyire beállítottam és légtelenítettem...és igyekszem még a vizsga előtt beszerezni és kicserélni a kézfék bowdent.
Sok szenvedés árán.. de sikerült megcsinálni. Gyári lámpa, HELLA projektorral és tesóm ügyeskedésével sikerült megcsinálni. amit köszönök neki :))



A Philips X-treme Vision kb. 3 hónapot bírt ki, és kiégett.... elég szomorú, mert sok pénzbe került, betettem helyére egy mezei Osramot.... nos ez nem placebó... tényleg 2x olyan távolra világít a Philips, mint az Osram
Gyönyörű téli nap volt ma, itt a piszkos délen. Elugrottunk hát Eszékre. Az Alfinak és nekem is ez volt az első közös külföldi utunk. :) 230 km oda vissza kb 14 liter üzemanyagból (halkan jegyzem meg ez 6,08-as átlagfogyasztást jelent :) -nem teljesen pontos érték) Drávaszabolcsi határátkelő horvát oldalán a határőr csak annyit kérdezett perfekt angol nyelvtudásával: Turiszt? Biznisz? :D Mondtuk: Da, turiszt!! :D
Nem volt útközben semmi gond, kivéve, hogy megint megbüntettek a parkolóőrök :S 75 kuna. Köszi. Hogy kell egyáltalán kitölteni a csekket? És hol adom fel? Meg amúgy, zašto? Szombat délután háromkor?
Ezt leszámítva gyönyörű város a Dráva partján. Szerintem nem ez volt az utolsó utam ide!!!
Jaa, hazafelé a határon meg majdnem áthajtottam a horvát oldalon. Nem mondták, hogy kétszer kérik el a papírjaimat. Az első a vám és a második a policija. Legközelebb ezt is tudni fogom! :)




jobb első defekt majd 2 bukfenc a réten GTV eltávozott az élők sorából
A szívósort is utolérte a felújítás. A 4 gumiból, ami benne van, 3 db kuka: repedt, kikeményedett. Egy hengernél már ereszt is. Beszereztem hát 4 db ilyen gumit. Cserélni a hét végén fogom.
Már régebben észrevettem, hogy a kuplungmunkahenger egyre jobban olajos. Sebaj, 20 évente illik kicserélni. Most, hogy szabin vagyok, meg is ejtettem. Az Unixban beszereztem a munkahengert 6299 pénzért. Ez a második ár, mert az elsőt vissza kellett vinnem, ugyan is nem az a fajta kellett bele. A munkahenger kicserélése nem volt nehéz. Leszámítva azt, hogy az egyik csavarjának a menete meg volt halva. A munkahengert csavarhúzóval feszíteni kellett, egy kulccsal meg a csavart kellett tekerni. Viszont ha már ki kellett venni az akkutálcát, rendbe is tettem. Rozsda le, alapozó, fekete festék.
Légtelenítéssel viszont megszívtuk. Kellett is még fékfolyadék. Persze a rendszer 5.1-essel van feltöltve, abból meg 1785 pénz volt egy flakon. Nehezen ment, de sikerült. A kuplung nagyon finoman működik.
