Blog
rendeltem a neten pár cuccot,mivel hamarossan itt a vizsga ideje,legyen rendben az autó...ami még kell: alvázvédő-megrendelve, jobb oldali ködlámpa,két téli gumi...plusz egy kis kipuf javitás, szélvédő viz spriccelői,mert az egyik csak pisil...folyt.köv....



Péntek reggel indulásnál, furcsa hangra lettem figyelmes...Először azt hittem, hogy defekt, de nem...úgy ahogy volt, letört a bal hátsó lengéscsillapító rugó tartó karimája...
Hamár homár, cseréltem mindkét oldalon lengécsillapítót, rugókat, stabilizátor csontok...Azt azért megkell említenem, hogy a gyári csillapítók voltak fent még mindig...Nem is értem, hogy az előző tulaj, mit gondolt...
Mondanom sem kell, hogy mennyire örültem, így hétvége előtt...Lengéscsillapító/db 29000, rugók/db 18000, plusz a stabi 6000. Szerelési költség nem volt, a barátomnak köszönhetően...
Aco barátommal, vasárnap megtörtént a műtét. Azóta jobb, mint újkorában.
Hát eljött a téli papucsok felkerülése, mert nyakunkon a hideg :D Falken Eurowinter 215/55 R16
85.000 km




2011. november 08-án elvégeztettem a téli gumik felszerelését: az autó vásárlásakor "szerzett" Bridgestone és Semperit gumikat kapták vissza a felnik annyi különbséggel, hogy most a Sempik kerültek az első futóműre, a Brigik hátra.
Tekintettel arra, hogy a régi 147-esemről "megmaradtak" az eléggé elkopott gumikkal együtt a lemezfelnik, azok fejében elvégezte Lali a munkálatot, így pénzbe ez most nem került.
Gumiabroncsok:
2 db. Bridgestone Blizzak 225/50 R17 XL (2010-es)
2 db. Semperit Speed-Grip 2. 225/50 R17 XL (2010-es)
Igazából már rég esedékes volt, de sose jutott rá idő. Most megcsináltattam. Az utánfutás és dőlés értékek jók voltak, csak az összetartáson kellett állítani elöl-hátul.
240214 km
Jobb első fényszóró csere (Bosch bontott) 5000Ft+2000 posta
Vagyis csak az üveg mert még tavaly szerelés közben,a zárhídon
térdeltem,megcsúsztam és összeroppant .Azóta összeragasztott
lámpával jártam.(a dátumok nem passzolnak a fotókon mert a gyerek
gépével fotóztam és nincs rajta beállítva)
A 156-os megvételéhez béreltem egy festékrétegmérőt ,és ha már itt volt
megmértem ezt is.




240183 km
Első féktárcsák(brembo)+ fékbetétcsere(etf) 15000+4700 Ft
Már aktuális volt egy ideje a fékjavítás.
A tárcsában 90 000 a betétben 42000 km volt.




237850 km
Műszerfal izzók + olajgomba csere. 600 +895 Ft
Sokat mentünk a nyáron .Leginkább hosszú utakat az országon belül.
Siófok,Eger ,Aggtelek,Tiszafüred...Semmi gond nem volt a majd 8Ezer km alatt.
Most vettem észre hogy nem ég az olajnyomás lámpa amikor ráteszem a gyújtást.
Kicseréltem az összes műszerfali izzót de nem ott volt a baj.A motoron lévő olajgomba romlott el.








Fizika törvényei alól ez a remekmű sem kivétel. Eljött egy szervíz ideje.
Cserélnivalók:
-Első stabilizátor szilentek
-Első stabilizátor pálcák
-Szelepfedél tömítés
-Gégecső
Eddig ennyi



Megjártuk, a műszaki vizsgát. Gond nélkül ment minden, majd hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem.
Ja meg még hátra van az okmányiroda, mert anno elírták a forgalmiban a környezetvédelmi osztályba sorolást (04 helyett 00!), azt át kell iratnom. Imádom ha más trehánysága miatt nekem kell szívni...
0
1073
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Ugyanaz kicsiben
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Forma-1
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 159
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas