Blog
Sikeres műszaki vizsgát tett a vas!
Kézifékkötél csere,jobb-ball oldalon.
Hosszbordás szíj feszítő- és vezető görgő, új ékszíj.
ENNYI.... :)
végre hozzá tudtunk látni, teljesen átnéztük fölemeltük csápos emelővel, a kormánymű tropa,teljesen oda van cserélni kell, a szelepcsörgésnek betudott csörömpölés kiderűlt a turbó tengelye el van törve, nem volt nyomás úgyhogy erre már fel voltunk készűlve,egy másik turbót beszereztünk már. De az okát kellet most jobban kideríteni, nem kapott olajat és ez okozta a halálát, olajszivattyú jó nem az a gond?! Talán el van tömődve valahol?! Talán ez lehetséges hisz olajszűrő szerintem nem volt mostanában cserélve,de lesz még meló bőven hátsó fékmunkahenger, kézifék kötél bár ez már megvan, kuplung munkahenger csere és még nagyon sok más is bár az alkatrészek 80% megvan már de sorba akarunk menni, de még szerintem most, hogy szétszedtük fog még kiderűlni még sokminden.
Középkonzol ventilátorállítóban izzócsere történt a mai nap.Még volt egy tartalék égőm azt használtam fel.Ha most kiég valamelyik akkor már a forrasztott tartalék egység megy a helyére.Remélem az nem mostanában kell cserélni:)

Izzócsere a tompítottban, ha már kiégett az egyik, menjen mindkettő.
km 117413
Mivel ezekkel a dolgokkal nem szeretek viccelni, így komplett cserén esett át a négy tárcsa + a betétek. Utólag bánom, hogy nem a vágott tárcsákat vettem, de nem jutott eszembe akkor...

Mióta megvettem még nem cseréltem ki a hosszbordásszíjat.Hát itt volt már az ideje.ezzel együtt a feszitők is ujak lettek:)
Kaptak egy kis konzerválást a fékek, jön a tél nemsokára, mégse egye meg a jó kis magyar só tavaszra...








Régóta készültünk erre a túrára.Most végre sikerült kellemesen eltöltenünk négy napot ezeken a szép helyeken.
Indulás péntek reggel.Néhény óra autózás után első megálónk az Unesco- világörökség részét képező Cesky Krumlov.Gyönyörű környezet,egy középkori kastély és óváros,koraőszi napsütés..................mi kell még:-))?
Hogy mi???Tök véletlenűl belefutottunk a cseh Ferrari-tulajdonosok klubjának találkozójába.Vagy tizenöt olasz paripa ágaskodott a főtér kellős közepén.Nem győztem betellni a látvánnyal:P.
Ezután a cseh sörgyártás egyik legjelentősebb városába,Ceske Budejovicébe vezetett az utunk.Egy gyárlátogatás következett mikoris megnézhettük hogy is készül a világ egyik leghíresebb söre a Budweiser.Természetesen a kóstoló sem maradt el:-)))!
A következő úticél Prága.Viszonylag könnyen megtaláltuk a belvárosi szállodát.Lepakoltunk,zuhany,majd elköltöttünk egy kellemes vacsorát két sör társaságában egy közeli étteremben.Ezek után az elalvással semmi gond nem volt:-O.
Az elkövetkezendő két napot Prága felfedezésének szenteltük.Lőportorony,Vigadó,az Orjol,az Óváros tér,a vár,a Szt. Vitus Katedrális,a Károly Híd,a Vencel tér és még sorolhatnám.Persze a gasztronómiai élményekről sem feledkeztünk meg.Finom sörök,kolbász,sült csülök káposztával krumpligombóccal,hmm..........
Kedden reggel indultunk haza Telc érintésével.Ez szintén egy csodás hely,középkori belvárossal kastéllyal,várral,színes házacskákkal.
Egy késői ebéd után vettük az irányt hazafele.
Felejthetetlen négy nappal ajándékozott meg minket Csehország:-)).
Összesen 1014 km-t mentünk.Átlagfogyasztás 6,4 liter négy személlyel,csomagokkal.












20L OMW 100as benya...419ft/L O_o 8400......
Már 425!!
Rendeltem 8db Champion gyertyát+1 NGK lambdaszondát.
Gyertyát Vale7 pattintotta be a kocsiba, cserébe adtam neki 1 baráti kézfogást, Köszönöm +1x! :)
L.szondát pedig az autóvillamosságis "Matula" szerelte be.
Talán 1 picit jobban húz alulról is és mintha valamivel finomabban járna a motor.
Fogyasztásra kíváncsi leszek....
ismét durrogott :(


