Blog
Esködöztem a gázszerelőknek, hogy a gyertyákban 20-30 ezer kilóméter van, ahogy azt Viking kartárs állította a jármű vételekor.
Újabb állígatás, újabb légszűrőház csere :(
Végül belementem, hogy nézzük meg a gyertyákat...a szerelő azt mondta hogy legalább 120000 kilóméter van bennük, csoda, hogy benzinnel is ment normálisan...
Azonnal megrendeltem (Elaforg) a gyertyákat , beraktuk és a durrogás csodák-csodája megszünt !
Sajnos az egyik kisgyertyát beletörte a szerelő, de mint késöbb megtudtam ez elég gyakran előfordul. Szerencsére könyedén ki sikerült venni a beletört menetes részt.
A növekvő üzemanyag árak és a Föld védelmében úgy döntöttem, hogy berakatok egy gázrendszert :).
Sikeresen és viszonylag gyorsan bele is szerelték , viszont a tesztek során készer is szétrobbantotta a masszív légszürő házat :( A mesterek azt mondták, hogy cseréljek gyertya-sort és jó lesz.
Ma végre felkerült a kötelező matricák egy része. Köszönet GT cartársnak és az Alfa Amore Shopnak.
Még egy nagyobb amores matrica elkéne a hátsó szélvédő tetejére és a küszöbre hátul a cuore sportivo kötelező kellék.
Anyám szerint olyan a kocsi mint egy cirkuszi szekér. :DDD



A régi akksit télre mindenképpen cserélni kellett volna.
Hét elején indultam volna, de lemerült, így hirtelen felindulásból meg is rendeltem a kiszemelt új példányt.
Reméljük jól szolgál majd.

végre megtaláltuk a hibát,miért nem kapott olajat a turbó el volt tömődve az olajozó cső?! valószínű a sok olajsár amit évek alatt kapott volt a ludas, nehéz volt kitísztítani,de hála uncsitesómnak aki egyébként egy nagyon jó szerelő, turbócsere, olajak, víz, fék, és most megy, tölt a turbó, nagyon jó lett, a motor szuper ,most megy műszakira, még pár apróság és egyébkétnt rendben lessz.
Tegnap Csöri mesternél jártam és végre felkerültek az új krómozott trombiták és az új kiegyenlítő tartály! :-)
Amikor megvettem a "csillivilli" "tiptop" autót, két apróság zavarta a szemem. Az egyik a piszkos kiegyenlítő tartály volt, amit most Csöri orvosolt és kicserélte. Az áttetsző új tartályban csak úgy ragyog az új piros nedű! :-) Igazi vérátömlesztés történt, aminek eredménye gyönyörködteti a motortérben vizsgálódó pillantásokat! :-) A másik dolog a 6 db krómozott "trombita" ragyogásának hiánya volt. Olcsón sikerült beszerezni az újakat, így inkább a cserét választottam, mint a kiszerelést és krómoztatást és polírozgatást. Megérte!! Olyan lett mint egy álom! Csillog-villog! Mostantól nyitott motorháztetővel fogok járni!! Köszi a szakértelmet Csöri!!






Kiderült, hogy az axiálcsukló trehánysága okozza az ide oda rángatást mikor fékezek.
Már rá is irtam Erhard cartársra, talán tud intézni nekem ilyen izét. :)
Már korábban észrevettem, hogy a levegőcső a folytószelep előtt ki van repedve. Megragasztottam, de ez persze nem végleges megoldás. Csöri rendelt nekem és ki is cserélte. Köszönöm neki! :)


Egy szép napon nem akart kinyílni a fedél, ami alá elrejti a gép a tetőt. Ezzel már korábban is volt gond ezért sejtettem mi a probléma. A motorban levő műanyag fogaskerék nem túl hosszú életű. Lehetett volna helyette rendelni E-bayről másikat, de nem szeretnék jövő nyáron megint ezzel szenvedni, ezért megcsináltattam fémből.


lökhárító a fényezőnél csütörtökre kész Kaposújlakra már fent is lesz!