Blog
Sok keresgélés és várakozás után végre elmentünk 2011. 10. 01-jén megnézni az autót. Megnézegettük, kipróbáltuk, tanakodtunk, gondolkoztunk, és arra a döntésre jutottunk, hogy ez az autó kell nekünk :) Így hát meg is beszéltünk egy szerdai időpontot, és nem volt más hátra, mint a papírokat elrendezni, stb., stb.... Egy-két óra múlva már a miénk volt. Egy-két kavicsfelverődés azért van rajta, de ezen kívül hibátlan. Piszok jól megy az tuti.... :) :)
Újabb szeretetcsomagot rendeltem Erhard csodaboltjából.... Nem csak a kényszer miatt, hanem mert megérdemli.
Nagymesterek javaslatára Selenia Multipower 5W-30 kerül bele, a C3-as.
Ezenkívül axiálcsukló (k), ablaklapát, fuxos led helyzetjelző....
Kb minden előjel nélkül elfosta magát a kormányszervó nagynyomású csöve, egy csinos tócsát termelve maga alá a céges mélygarázsban....
A megszokott csöves helyemen nem vállalták el, mondván hogy ebbe van egy spéci szelep, 'akkumulátor', ami a szervópumpa impulzusszerű nyomását simítja egyenletessé... :S
Szal végül Dunakeszire kellett kivinnem a Héfal kft-hez, akik egy nap alatt meggyógyították...

a km óra elérte a 199554-et így túlmenve az ajánlott 60e kmen vezérlés és olajcsere történt. Valamint a dugóban fel szokott menni a víz hőmérséklete, megnézték, de nem nagyon találtak semmi különöset. Most 60e km múlva felülvizsgálat.
Már egy ideje mindig rá kellett tölteni a hűtővízre, azt egyszer csak észrevettem, hogy vizes a hűtő. Kilyukadt. Azt mondták nincs mit tenni ennyit bír. Csere.
Már egy ideje esedékes volt a lengőkar csere, már nagyon kotyogott. Kovácsoltvas lengőkarokat vettem, gyárit.
Megesett ez is. A legutóbbi pályanapon a fönti sikán előtt megállt az autó, mert eltüntek a sebességek a váltóból! Egy kis kattanás és utána gurulás a pálya szélére. Semmi fémes hang. Vontatás a boxba majd tréleren folytatódott az utazás "Surdával" az autómentőssel Várpalotára. No para, Csöri-mester kezelésbe vette a beteg "testrészt". Beépítésre került a "Punisher" kartárstól időközben vásárolt GTA-váltó és egy vadonatúj Valeo-kupplungszett. Jól sikerült a "műtét", a hosszabb végáttételnek köszönhetően azóta a 260-at is megfutja a gép. A versenypályán használt fokozatok is jobban kihasználhatóak. Olajfolyás semmi. Persze a Q2-diffi is átépítésre került!! Az utolsó képen a körömnyi méretű alkatrész látható, ami a galibát okozta! Nagyon-nagy öröm volt újra birtokba venni az autót, köszönet érte Csörinek így utólag is!!












ma el készült a lökhárító!
most jelen pillanatban az autó legszebb része annyira csilli villi egy a gond eléggé el üt az autó többi részétől!
frissen fényezve polírozva mindössze 15000 ft-rt!
köszönet Peti barátomnak hogy el vitt ehhez a remek szakemberhez és persze köszönet a fényezőnek a gyönyörű munkáért!
megjegyzés : a festőt csak AJÁNLANI tudom!

