Blog

>> AutóápolásImi // Alfa 159 1.9 JTD MJet // 2011-10-18

Brutális tükőrpolír az alfán.
Végre megcsinálták úgy ahogy én szerettem volna.
A kép csalóka mert már egy kicsit poros.
kb 10 órás munka végeredménye!!!
km 58850

 
>> Szervizzalan // Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V Distinctive // 2011-10-17

ahh a mai ügyködésem a garázsba nem tom miért (pedig nem csináltam sok mindent)hosszúra nyúlott.
- motorolajnak után töltöttem
- fagyállót betöltöttem, hál istennek, tegnap volt vízpumpa csere szal beleöntöttem töményen...csak nyelte...
- téli szélvédőmosóra váltottam (kispriccoltam a nyárit :D)
- csomagtartó zsanért megzsíroztam, mert nyikorgott
- pollenszűrűt kicseréltem, nahát ahhoz sem csináltak sok helyet, plusz még olyan kicsi villáskulcsom sem volt, szal neki kezdtem egy mini fogóval
- jobb helyzetjelzőt, ill tompítottat kicseréltem mert szar volt (VALAKI ÍRJA MÁR MEG NEKEM ÜZENETBEN, HOGY MILYEN IZZÓKAT VEGYEK ELŐRE HOGY NE ÉGJEN KI FOLYAMATOSAN, VALAMI MÁRKÁSAT? ... OSRAM? ... ELŐRE IS KÖSZI

 
>> Eseménypiktortom // Alfa 156 2.4 JTD // 2011-10-17

Ma sikeresen levizsgázott műszakiból az autó (39090), az NKH-nál. Igaz, kicsit megszivattak, ugyanis miután megvolt a vizsgálat, közölték, hogy akkor most le kéne mosatni a motort, és az alvázat, a fényszórókat állíttassam be, illetve a kiegészítő féklámpám narancs???? színű, valamit csináljak vele. Mindez 12 körül történt. Ja, és fél háromig vissza kellene érni, csak akkor megy át a vizsgálaton a jármű. SOS-ben beállíttattam a fényszórókat (1900), féklámpa csatlakozója széthúz, motor, alváz lemosat (3800). Kettőre visszaértem, és érdekes módon, így már megfelelt... Három órára már a szentlőrinci okmányirodán voltam, ahol abban a kedves fogadtatásban volt részem, hogy ma már nem tudnak az ügyemmel foglalkozni, szerdán viszont szívesen látnak. Négyig van ügyfélfogadás egyébként. Mindegy, csekkeket kértem azért, az legalább be van fizetve (törzskönyv-12000; rendszámtábla-12300; címke-585), illetve félretettek nekem egy pár rendszámtáblát LYS-545 :):)

>> Egyébystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-10-17

Elmentem Érdre Józsihoz a bontóba. A csomagtartó gumiklédere el volt szakadva, kellett helyette másik. Sajnos csak egy, a hátulján sérült SW-ből tudtuk kiszedni. Nem tökéletes, de jobb, mint volt. A szélvédő előtt lévő műanyag takaróelem csavarjain lévő pici burkolat is kellett, mert az egyik oldalon hiányzott, a másikon pedig el volt törve. Ezeken kívül még beszerzésre került egy komplett hátsó lámpa pár. Ezzel komolyabb terveim vannak, egy új project része lesz, egyelőre többet nem árulok el arról, hogy mihez kell... :-)

 
>> EgyébZsoltyr // Alfa 146 1.6 TS // 2011-10-17

Mint a címben. Continental Ts800. Nem mai darab, viszont gyakorlatilag új.

 

Mivel vásárláskor nem kaptunk téli gumikat, így vettünk neki :) kapott hozzá 16-os felniket is, és pirelli gumikat. És kipróbáltuk... tettünk egy kirándulást a Hortobágyra. :)

 
>> EseményHoZee // Alfa 147 "Vadállatosított" EcoTS :) // 2011-10-08

Kicsit megkésve ugyan, de íme egy poszt egy találkozónak, ami amennyire nehézkesen, félve indult, annyira jó lett. :) Nagyon jól éreztem magam, ami első sorban a társaságnak volt köszönhető, másrészt, hogy megtanultam gyorsulni is :D
Nem rizsázok tovább, beszéljenek a képek alant! :)

 
>> EgyébH@nß // Alfa 145 TS // 2011-10-16

Ismeretlen büdös bunkó hajnalban összeb@szta a kocsit!
Valami cukros löttyel leöntötte aztán jött 1 kis kenyérmorzsa.
Természetesen a rohadt galambok teleszarták, felhordatk rá minden szart és a tollak is beleragadtak.

Ha elkapom a belét is kitaposom!!
(a képek sajnos nem adják vissza h nézett ki, ill a tollak nincsenek már rajta /a kocsi tiszta volt/)

>> EseményGyöki // Alfa 147 1.6TS Distinctive // 2011-10-16

Az autó eladva egy hét hirdetés után.
Jó tulajhoz, egy olimpikonhoz került, remélem Ő is legalább annyi örömöt lel benne, mint én.
Remélem lesz még Alfa Romeom, de most egy családi vas jön.

>> SzervizMichael // Alfa 145 Csigás // 2011-10-16

A verda tökéletesen teljesít (legalábbis azt hittem),igazi meglepetés kocsi!Egyik este tanulmányoztam a töltőnyomás szabályozás szakirodalmait,csak kíváncsiságból kimértem az én szenzoraimat hogy minden jól szuperál e!A töltőnyomást az ecu solenoid segítségével szabályozza! A szabályozáshoz a következő szenzorok adatait használja!Map szenzor, fojtószelep potenciométer,külső légnyomás mérő(barometer)!Na az én barometerem teljesen kimaxolt! Kiszerelem és hallom hogy szét van esve a belseje! Ha ez az eszköz nem továbbít értéket az ECU vészprogramra áll és egy optimális előre mentett értékeken dolgozik! Így a teljesítmény töredéke a tényleges motorteljesítménynek!Bontós barátomnál sikerült találni egy darabot!Mivel valamitől ez a szenzor szétesett ezért a túlságosan merev fix rögzítésre gyanakodtam így egy flexibilisebb megoldással rögzítettem az új szenzort!Akkor jöjjön a próbakör!A kocsi mindennél jobban reagál!Hihetetlenül megnőtt az ereje! A nyomás is megfelelő 1.1 állandó és 1.3 a kigyorsításnál( overboost )Eddig is elégedett voltam a teljesítményével ami a mostani 70% a volt a vészprogram miatt!Így most ismét élvezhetem a plussz lovakat,mindezt ingyen :D! A Tudás Hatalom! www.injektor.hu