Blog
Ma végre felkerült a kötelező matricák egy része. Köszönet GT cartársnak és az Alfa Amore Shopnak.
Még egy nagyobb amores matrica elkéne a hátsó szélvédő tetejére és a küszöbre hátul a cuore sportivo kötelező kellék.
Anyám szerint olyan a kocsi mint egy cirkuszi szekér. :DDD



A régi akksit télre mindenképpen cserélni kellett volna.
Hét elején indultam volna, de lemerült, így hirtelen felindulásból meg is rendeltem a kiszemelt új példányt.
Reméljük jól szolgál majd.

végre megtaláltuk a hibát,miért nem kapott olajat a turbó el volt tömődve az olajozó cső?! valószínű a sok olajsár amit évek alatt kapott volt a ludas, nehéz volt kitísztítani,de hála uncsitesómnak aki egyébként egy nagyon jó szerelő, turbócsere, olajak, víz, fék, és most megy, tölt a turbó, nagyon jó lett, a motor szuper ,most megy műszakira, még pár apróság és egyébkétnt rendben lessz.
Tegnap Csöri mesternél jártam és végre felkerültek az új krómozott trombiták és az új kiegyenlítő tartály! :-)
Amikor megvettem a "csillivilli" "tiptop" autót, két apróság zavarta a szemem. Az egyik a piszkos kiegyenlítő tartály volt, amit most Csöri orvosolt és kicserélte. Az áttetsző új tartályban csak úgy ragyog az új piros nedű! :-) Igazi vérátömlesztés történt, aminek eredménye gyönyörködteti a motortérben vizsgálódó pillantásokat! :-) A másik dolog a 6 db krómozott "trombita" ragyogásának hiánya volt. Olcsón sikerült beszerezni az újakat, így inkább a cserét választottam, mint a kiszerelést és krómoztatást és polírozgatást. Megérte!! Olyan lett mint egy álom! Csillog-villog! Mostantól nyitott motorháztetővel fogok járni!! Köszi a szakértelmet Csöri!!






Kiderült, hogy az axiálcsukló trehánysága okozza az ide oda rángatást mikor fékezek.
Már rá is irtam Erhard cartársra, talán tud intézni nekem ilyen izét. :)
Már korábban észrevettem, hogy a levegőcső a folytószelep előtt ki van repedve. Megragasztottam, de ez persze nem végleges megoldás. Csöri rendelt nekem és ki is cserélte. Köszönöm neki! :)


Egy szép napon nem akart kinyílni a fedél, ami alá elrejti a gép a tetőt. Ezzel már korábban is volt gond ezért sejtettem mi a probléma. A motorban levő műanyag fogaskerék nem túl hosszú életű. Lehetett volna helyette rendelni E-bayről másikat, de nem szeretnék jövő nyáron megint ezzel szenvedni, ezért megcsináltattam fémből.


lökhárító a fényezőnél csütörtökre kész Kaposújlakra már fent is lesz!
2011.09.27-én új akksi került az autóba.
Váratlanul ért, de nem volt mit tenni, cserélni kellett. Varta került bele.